Geiran innom for å baise også, da åpner vi garantert over 40!
Får jeg aksjer til 40 er lommeboka åpen her…
ikke umulig, de er godt representert i asia
og er de lure blir det med på Chem oxo
Dette er nok den beste meldingen i PCI BIOTECH sin historie?!
Verdt en lesning til🥳
PCI Biotech: Expansion of preclinical research collaboration agreement with AstraZeneca
November 26, 2019 12:10 ET | Source: PCI Biotech Holding ASA
Gir nok en pekepinne ja, men det er jo 4 år siden den siste avtalen. I tillegg er utfallsrommet for en avtale utrolig stort, som jo igjen vil påvirke pris. Som du er inne på, eksklusivitet er nok nøkkelen.
Håper det tar litt tid (sånn ca. 15 min etter åpning) før andre forstår denne meldingen, så jeg rekker å kjøpe noen tusen aksjer til åpningstiden i morgen før kursen fyker av gårde!
Vel at du har fått et par facepalmer og eyerolling synes jeg er helt på sin plass…
Jeg mener det er helt tullete av deg å skulle mistenkeliggjøre ei slik melding… (men det er vel fordi: pcib - selvfølgelig)… Jeg synes dine kommentarer ift meldingen er helt håpløse.
- prøver å vinkle det negativt at det skal sjekkes ut på flere sykdomsområder…? Virkelig…?
- Prøver å hinte til at dette gjøres fordi det ikke hadde effekt innen onkologi…? Virkelig…??
- Ser helt bort fra informasjonen de gir: “synergies established in oncology” in vivo models…??
- og skal ha det til at de ikke lenger har fokus på onkologi fordi de ser på muligheter til å se samme synergieffekter innen andre sykdomsområder… Virkelig?? (og ja, den synes jeg fortjente en klovne-emoji…
Per har uttalt at de har vært i samtaler etc for Asia. Kan jo hende det er AZ og at de ikke har kommet til en enighet. Men Per har også nevnt til Pål Falck at chem GGK ikke er for BP… Men de mindre etter BP
Ikke direkte ondt å ha 150k i kveld men må si jeg har lite peiling på hvor den starter/slutter i morgen. Kan vel ikke ha noen hensikt å røpe BP dersom det skal kunngjøres stopp i samarbeidet? MÅ jo bare kollapse opp i morgen ? Tipper 50-60 +++. ( sikkert gal og snøblind jeg)
Jeg har skjønt meldingen.
- De offentliggjør navnet.
- De skal også se på å utvide samarbeidet til å gjelde ting ut over kreft.
Alt annet visste vi fra mld tidligere iår.
Dette er bull og en fin mld for PCIB. Jeg har ikke baissa. Kan vi nå lese meldingen jeg svara på før dere hakker på meg.
Du skriver jo om hva jeg sier, ilegger meg meninger og kommer med feilaktige påstander. Fortsett slik, kos deg med dagens pre-kliniske pressemelding.
Gjør klar for bud på Nac, eventuelt hele Pcib.
De kunngjør navnet, og de kunngjør at AZ skal utvide til flere indikasjoner.
AZ har til utgangen av 2019, altså 6 uker. Etter det skal PCIB og AZ vurdere og forhandle det videre samarbeidet (som vi allerede visste).
Min tolkning er at det nesten garantert kommer en avtale i H1 2020, for 6 uker er alt for lite, og hvorfor skulle de utvide hvis de ikke ønsker å fortsette studiene? Det er det dagens melding sier meg.
Har PCIB “bestemt” at AZ’s indentitet skulle offentliggjøres nå?
Kan ikke forstå dette anderledes da AZ ikke har noen god grunn for å ønske dette.
Korriger meg om jeg tar feil.
Om det skulle være slik at PCIB har kjørt denne saken gjennom så vitner det om at selskapet har en 100% sak hvor resultatene er voldsome og uimotståelige for AZ.
Kanskje de ser totalen i dette og alle bruksområdene i kreft og annen sykdom.
"De som eier og kontrollerer PCI-teknologien er konge på haugen og kan ende opp med en teknologi som er avgjørende for om andre selskapers produkter skal nå frem.
Fremtiden vil vise hvor mye av verdiene i selskapet vi er i stand til å beholde.
Selvsagt i bestemt i samråd med AZ. PCIB ville aldri risikere en avtale ved å gå imot deres ønske.
Denne meldingen setter press på AZ, for nå er «katta ute av sekken», og AZ kan ikke lenger nyte den komfortable anonyme tilværelsen.
Videre setter det også press på PCIBs andre samarbeidspartnere.
Gratulerer til alle PCIB-aksjonærer med en hittil flott uke, en super børsdag og lykke til i morgen med en utrolig spennende Q3.
Gleder meg stort!
Vi BØR absolutt få mer info i morgen! Spørsmålet er jo om AZ vil ha (eller får lov av Per) en eksklusiv avtale eller , som eg foretrekker, må inngå en non-exclusive avtale med PCIB…og resten av røkla (Roche, BioNTech, etc) står allerede nå og banker på døren
Produkter skal testes på mennesker er jo en god grunn
Clutching at straws.
Ja, sjekk ut det albumet, selv om det er en total avsporing av diskusjonen.
Det må være euforien.