slapp av @ufo, du er ikke dum!
ref. RS & Jaxi
Positivt:
-Release utvides med 10-15 sites i Taiwan og S.Korea, og kanskje Japan og Kina i fremtiden.
-AZ satser på å finne flere sykdomindikasjoner som kan inngå i en endelig avtale med PCIB.
Negativt:
-Forsinket rekruttering i gg-studiet både i Europa og USA.
-Fortsatt meget tynn management hvor man bla. enda ikke har funnet en ny permanent CMO etter Olivecrona, samt at man fortsatt mangler en Chief business development officer.
Spesielt dette siste med en meget tynn organisasjon i en tid med svært mange jern i ilden på samme tid mener jeg er negativt for den videre utviklingen av selskapet, og kan bla. fort bety nye forsinkelser både her og der!
He, he, kanksje AZ burde kjenne sin besoekelsestid, og kjope hele PCIB foer de store gutta kommer paa banen, eller for og si det paa en annen maate, foer det er for sent.
Forventningene til PCIB’s fremtid, burde dobblet aksjekursen for lengst!
Jeg ser for meg at AztraZeneca kommer til å kjøpe hele Fimanac teknologien. Spørs hvor lenge de tør vente før de kommer med et tilbud. Det blir ikke småpenger.
Bør vel også nevne som negativt at den mye omtalte fimaVacc-presentasjonen på ESMO blir redusert fra en forventet storstilt presentasjon med Sjoerd van den Burg i spissen til at en utsendt medarbeider ved radiumhospitalet skal stå der med en plakat! Snakker om “opp som en løve og ned som en fell”!
Faktisk ikke langt fra tragikomisk med tanke på de enorme forventningene man i snart et år har hatt til denne storstilte presentasjonen av resultatene fra fimaVacc fase 1 studien.!
Tja, som Per påpekte så sier det sitt om resultatet at de får lov å presentere et studie med friske frivillige på en kreftkonferanse. Når det er sagt er det synd at van den Burg ikke får vært der, men sånn er det.
Hovedpoenget er uansett å få disse resultatene ut slik at de som vurderer teknologien ikke må signere en nda for å se på dem.
Det skyldes nok at man har presentert så mye av resultatene og lagt tilrette for at man kan få ut hele datasettet via en konfidensialitetsavtale at det ikke lenger er regnet som “breaking news”. ikke noe problem men jeg ser jo at det kan være noe å hekte litt negativt fokus på.
Stemmer dette? Er ingen saftig fimaVacc presentasjon foer jul planlagt? Og hvorfor? Er ikke resultatene gode nok?
Hvis hva Erna skriver medfoerer riktighet, er det svaert skuffende. Hva er det PCIB driver med. Kanskje det er derfor PCIB foelte de maatte avsloere navnet paa vaar fimaNac partner allerede naa?
hahha ja og på plakaten står det sikkert "Ingenting å se hær!"
må du seriøst skjerpe deg, dette er en av de største Immuno-Oncology Congressene man kan delta på. og personen som skal presentere dataene er en av de som har fulgt og analysert immun responsen målt i studiet. og ja synd at van den Burg ikke kunne være der men LEIDEN stempelet står nok på plakaten og analysen.
en utsendt medarbeider som har vært med å utvikle fimaVacc. Og opp som en løve, ned som en fell? Tja, tolk kursutviklingen som du vil.
Må bare tillegge at det er utrolig hyggelig at ikke tresko-rampen får bli med på moroa. Perfekt timing.
Storebrand Kapitalforfaltning viste oss også (igjen ) sin gode «teft» da de reduserte i forkant.
Checked again against quarterly report. still believe we have 24 sites open not 23 if we include the USA
Det sikreste tegnet i boka på oppgang at Storebrand reduserer?
Alle er ok utenom UK
Det holder jo kostnader nede og gjør at vi unngår emisjon like ofte som andre biotek. Samtidig ser det jo ut som de klarer seg fint uten de stillingene du ber om. Når tiden er moden/forskningen kommet langt nok, så ansetter de nok det de behøver. Og heller vente på rett person enn å ansette hurtig.
På den andre siden er det dyrt å spare seg til fant.
this is only for countries with site activation. for Italy we have regulatory approval and I guess we are waiting for site activation
geiran; holdt på skrive det samme i mitt innlegg!