Nytt kursmål: 78 kroner.
Ja,bare kast pc ut av viduet om du føler trang til og selge.Det funker hver gang da det fort blir dyrt og kjøpe ny pc.Lykke til.
Per Walday, administrerende direktør i PCI Biotech, hadde følgende å si om samarbeidet:
Å sikre tilstrekkelig intracellulær levering av terapi med nukleinsyre er et viktig hinder for å realisere det enorme terapeutiske potensialet i denne medikamentklassen. Vi tror at fimaNAc-teknologien kan spille en viktig rolle i å løse denne leveringsutfordringen. PCI Biotechs nåværende samarbeid og deres fremgang antyder at eksterne partnere deler dette synet. ”
Lytt til Per Walday og Ronny Skuggedal snakke mer om PCI Biotech, “lysteknologien”, rapporten deres for tredje kvartal og fremtidige milepæler i podcasten Radium-episoden 103 .
Altfor lavt, men egentlig forventet at Arctiv er nøkterne.
Som eg sa tidligere hadde eg forventet 96 (mtp at de ER nøkterne og at det blir sikkert oppfattet som useriøst å komme med astronomisk kursmål).
Men denne analysen tar oss kanskje over 50 i første omgang…
Dra meg nå langsom inn i en tønne med øl,dette er sprengstoff.
Nei for all del! Men trodde kanskje det var et mer innfløkt poeng.
Jeg kan tilby et ultrakort kurs:
Bla tilbake og les mitt innlegg på denne strengen kl 23.59 onsdag denne uka.
Kast BankID brikke😀
Det er oss han roper om
48NOK igjen!
Mitt råd til alle som har tjent bra og har høydeskrekk:
Selg halvparten, sett hele gevinsten av dette inn på lønnskontoen.
Kos deg med resten.
Aktiviteten som er i ordrebildet ligner den aktiviteten vi så i Pho sist uke før rabalderet begynte…
Hvor er dette sitatet hentet fra?
31k aksjer omsatt på ca 1min
Hadde ikke nok is i magen, kjøpte litt på 46,3 på siste dippen nå.
skulle likt å sette hele analyseoppsettet til PF
da denne økningen på 18kr i mitt hode kun må være for implementering av Asia (Sør-korea & Taiwan) i RELEASE studiet og det pastientgrunnlaget dette representerer ved en evnt. markedsgodkjennelse. samt innrulleringshastigheten til studiet.
Hva med VACC som kommer 12 des. på ESMO ?
Og ikke MINST hva med NAc som før denne oppjusteringen var priset til 0 ?
Hær har PF lagt seg slik jeg ser det MEGET nøkternt for å si det forsiktig
Ikke eneste😉
Reagerer teknisk flott på volum nå.
78 var nå litt pjasketet, men hjelper nok med å holde oss på 48 ut dagen så litt med høydeskrekk får kommet seg ut, for noen skal jo kjøpe senere også