Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Finnes det et kurs for småsparerer hvor de kurerer høydeskrekk? Støttegruppe?

Rasjonelle meg har helt andre forhåpninger enn 50 NOK, men nevrotikeren i meg får helt noia allerede nå. Kan bli vanskelig å holde fast og ikke gjøre noe evig dumt på en dipp kjenner jeg. Det har jeg gjort nok ganger før, når jeg har prøvd å være smart.

7 Likes

Kan det bli bedre?

J&J BionTech
Boehringer Etherna
AZ samarb. PCIB

Vakkert !

7 Likes

Du kan regne ut mcap hver gang du får lyst til å selge, da ser du at det er for lite :slight_smile:

3 Likes

Nytt kursmål: 78 kroner.

31 Likes

Ja,bare kast pc ut av viduet om du føler trang til og selge.Det funker hver gang da det fort blir dyrt og kjøpe ny pc.Lykke til.

2 Likes

Per Walday, administrerende direktør i PCI Biotech, hadde følgende å si om samarbeidet:

Å sikre tilstrekkelig intracellulær levering av terapi med nukleinsyre er et viktig hinder for å realisere det enorme terapeutiske potensialet i denne medikamentklassen. Vi tror at fimaNAc-teknologien kan spille en viktig rolle i å løse denne leveringsutfordringen. PCI Biotechs nåværende samarbeid og deres fremgang antyder at eksterne partnere deler dette synet. ”

Lytt til Per Walday og Ronny Skuggedal snakke mer om PCI Biotech, “lysteknologien”, rapporten deres for tredje kvartal og fremtidige milepæler i podcasten Radium-episoden 103 .

12 Likes

Altfor lavt, men egentlig forventet at Arctiv er nøkterne.

Som eg sa tidligere hadde eg forventet 96 (mtp at de ER nøkterne og at det blir sikkert oppfattet som useriøst å komme med astronomisk kursmål).

Men denne analysen tar oss kanskje over 50 i første omgang…

5 Likes

Dra meg nå langsom inn i en tønne med øl,dette er sprengstoff.

4 Likes
10 Likes

Nei for all del! Men trodde kanskje det var et mer innfløkt poeng.

1 Like

Jeg kan tilby et ultrakort kurs:

Bla tilbake og les mitt innlegg på denne strengen kl 23.59 onsdag denne uka.

2 Likes

Kast BankID brikke😀

4 Likes

image

Det er oss han roper om :slight_smile:

10 Likes

48NOK igjen!

6 Likes

Mitt råd til alle som har tjent bra og har høydeskrekk:

Selg halvparten, sett hele gevinsten av dette inn på lønnskontoen.

Kos deg med resten.

Aktiviteten som er i ordrebildet ligner den aktiviteten vi så i Pho sist uke før rabalderet begynte…

3 Likes

Hvor er dette sitatet hentet fra?

31k aksjer omsatt på ca 1min :scream:

4 Likes

Hadde ikke nok is i magen, kjøpte litt på 46,3 på siste dippen nå.

3 Likes

skulle likt å sette hele analyseoppsettet til PF

da denne økningen på 18kr i mitt hode kun må være for implementering av Asia (Sør-korea & Taiwan) i RELEASE studiet og det pastientgrunnlaget dette representerer ved en evnt. markedsgodkjennelse. samt innrulleringshastigheten til studiet.

Hva med VACC som kommer 12 des. på ESMO ?

Og ikke MINST hva med NAc som før denne oppjusteringen var priset til 0 ?

Hær har PF lagt seg slik jeg ser det MEGET nøkternt for å si det forsiktig :sweat_smile:

4 Likes