Ikke eneste😉
Reagerer teknisk flott på volum nå.
78 var nå litt pjasketet, men hjelper nok med å holde oss på 48 ut dagen så litt med høydeskrekk får kommet seg ut, for noen skal jo kjøpe senere også
Jeg synes også 78 var litt forsiktig men går den dit før nyttår så skal jeg ikke klage.
Det er nå over en måned til
Er hele analysen til Pål F. tilgjengelig noen plass? Hva er grunnlaget for kursmålet?
Arctic kan ikkje ha tatt inn hele økningen av pasientgrunnlaget som Asia representerer…eller muligens de har lagt inn en lavere sannsynlighet for markedstilgang i Asia (med eller uten partner).
I min “enkle” verdijustering til 3, 6 milliarder (ca 96 kroner per aksje) basert på Arctic-analysen fra feb 2018 la eg til grunn følgende:
fimaCHEM 3,0 milliarder
fimaVACC 0,2 milliarder
fimaNAc 0.4 milliarder
De fleste her inne vil jo si at også dette er ALTFOR lavt.
Pål må nok justere opp når Per kommer med mer kjøtt på beinet…
Her er en god grunn til å holde hardt i aksjene frem til 31062020.
We believe that fima nac technology can play an important part in solving this delivery challange.
Det kan jo tenkes Arctic går ut med 78kr nå, og oppjusterer en uke eller to etter ESMO.
Det er svært viktig at Arctic fremstår med tyngde og troverdighet. Det er ikke akkurat flust med analyser av PCIB, så det er ingen som er tjent med at Pål Falck får stempel som useriøs analytiker.
Gratulerer karer
Ikke at kursen på noen måte korrelerer med potensialet. Men vi bygger delmål i form av økt anerkjennelse og synlighet.
Meget positiv analyse
“roper kjøp”
“DELIVERY” bekreftes ,PCI-teknologien fungerer (meget godt)
Kan det bli bedre?
Dette er helt vilt,bare vent til dette blir spredt verden rundt.Vi har bare sett krusninger, før monster bølgen kommer.
Nei, logger av - God Helg
Er vi sikker på at kursmålet er 78?
Kan ikke noen deler et utdrag fra analysen?
Godt det er black friday, F5 knappen er utslitt etter i dag. God helg
Beste Black Friday tilbud denne uke var PCIB på 40 kr onsdag
Men nå går det penger i kverna altså. Tok lite tid fra 14,4 - 16,7 mill.
Muligens det ryker en årgangsvin denne helgen…
PS. Vi blir forresten “knust” av Life i dag…nesten 300% opp nå.
Ja, har vurdert kjøp der noen uker, men ikke utført. Gratulerer til de som er inne! Var vel opp 600% på et tidspunkt i dag mener jeg.
Er imidlertid storfornøyd med både mor og datter denne uken, så klager ikke