Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Vi må vel enda høyere…vi er jo bare tilbake til nivået vi lå på i store deler av 2018 før emisjonen.

Med oppjustert (nøkternt), kursmål, fullfinansiert, AZ nesten på kroken, mange positive nyheter siden feb 2018, biotek generelt er kommet opp av sumpen de lå i, internasjonal oppmerksomhet og tilsynelatende økt interesse hos nye aksjonærer…

(Det eneste som skuffer er at vi ikkje allerede har avtaler på fimaVACC og at burgeren ikkje kommer til å stå på podiet.) …i parentes for å ikkje ødelegge stemningen :shrimp::wine_glass:

6 Likes

Dette er dagen for uforbeholden glede !!!

6 Likes

Virker det - nei - selg
Virker det - litt - selg
Virker det - ja - er konkurransen stor - ja - selg
Virker det - ja - er konkurransen stor - nei - kjøp

Chem = kjøp
Vacc= kjøp
Nac= kjøp

14 Likes

Det er meget betryggende å se den manglende eurfori her på forumet. Ja, folk er glade for endelig å se litt velfortjent stigning, men man lar seg ikke fullstendig rive med.

Det betyr at en betydelig andel aksjer ligger godt plassert i bunnen av kisten, og er ikke for salg. For MCAP er fortsatt, til tross for fin oppgang i det siste, nesten latterlig lav. Ikke la deg friste til å selge. Sitt stille i båten, ikke selg, og nyt den videre oppgangen. For den kommer. Altfor mange indisiser som tyder på at dette bare er begynnelsen.

12 Likes

Husk på denne fine PCIB-dagen at det også diskuteres biotek i vår Bioteknologi-chatkanal for Insidere. Er du ikke Insider enda skal du ha fått info om et godt tilbud :slight_smile: Er du allerede Insider, join chatten og si hei da vel :slight_smile:

12 Likes

Skjønner at noen tar gevinst etter eventyrlig oppgang ( må jo være det for at andre skal få kjøpe) men stakkars dem når dem ser hvor dette ender. Tenk 2 ganger og gå inn igjen er mitt råd. Om du “mistet” 1-5 kr i dag så kan du ta igjen dette på en dag eller to i neste uke.

4 Likes

Psykologisk morsomt… Men i bunn og grunn spiller det lite rolle for meg.

LONG 2025 pluss pluss

Trenger jeg penger selger jeg heller BGBIO eller PHO.

3 Likes

TTT heeelt til bomben slippes. En smakebit idag. Gevinstsikring er å forvente, men aksjonærene med Must i spissen fremstår som en kult uten salgsknapp.

Ørkenvandringen skulle gå over, men hvor vandrer vi så hen? Ufattelig spennende.

16 Likes

timingen for blest rundt selskapet og teknologien kunne ikke blitt bedre…
ESMO er om 14 dager og da slippes dybdeanalysen for fimaVACC som vi vet at flere BP har venter på å få sett på. :popcorn:

9 Likes

Jeg har vært fornøyd med “ørkenvandring”.

Mer tid på å kanalisere penger til aksjemarkedet (Nano, PCIB, PHO og BGBIO).

Takk gud for ørkenvandring og ikke jevn “Bull” marked i sektoren :slight_smile: Har ikke hatt like mye andel uten :wink:

3 Likes

Wow. Har du kilde på dette?

Hær @Bonusfrelst

8 Likes

Takk. Ble bare klarere for meg på norsk. Skikkelig Bull. De som selger nå kommer til å angre resten av livet sitt

5 Likes

Endelig har investeringen jeg gjorde sommer 2018 begynt å lønne seg :)) (sitt i rolig i båten siden emisjonen…

6 Likes

Joda, ørkenvandringen har gitt muligheter for å akkumulere, men var godt å komme ut av hengemyra og få litt anerkjennelse for det vi tror på.

4 Likes

Når omstruktureringen av kapital er ferdig (for min del) så er det bare å kaste loss :wink:

Rart å treffe på tilfeldigheter i livet :hugs::laughing: Nesten som man tror at det ikke er tilfeldig :wink: :face_with_monocle::thinking::crossed_fingers::thinking:

1 Like

Blir spennende å se hva som kommer ut av dette også https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e1BApa/banebrytende-norsk-teknologi-vil-drepe-aggressive-hjernesvulster-ved-aa-lage-lys-i-hjernen

Professor Kristian Berg som står bak PCI teknologien
https://www.ous-research.no/home/berg/group%20members/9574

2 Likes

Denne har vi vel diskutert tidligere…?

Såvidt eg husker er dette ikkje noe PCIB skal ta og kjøre videre.

Vi har vel nok med fimaCHEM, fimaNAc, fimaVACC og fimaBAC? :slight_smile:

5 Likes

De 12-15 ansatte har vel nok med fimaChem, fimaVacc, fimaNac, forhandle avtaler, bistå under forskningen, svare på spørsmål fra aksjonærer osvosvosv

1 Like

Det ville vært skøy å ta 52,60 = 100 % opp fra nyttår.

Noen som har en million eller to klare for kjøp - så tar du den!

4 Likes