Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

fabian2 på HO hauser noe voldsomt stort sett hele tiden, men denne gangen synes eg han var morsom;

"fabian2

I dag kl 15:3312

He-he , flotte greier , men jeg tror ikke på andres kursmål , de tør jo ikke angi dato for når kursmålet inntreffer engang. Dere har fått mitt kursmål: 1400 kr-------lurer dere på når det inntreffer ? Det gjør også jeg :)"

9 Likes

@biorisk

Look closely into this statement by PW

16 Likes

Flertall…

5 Likes

Du får be selgerne dine kaste tampene, så står de igjen på land når du seiler av gårde. Mange som er usikre på om de skal fylle skuta si mer etter en slik oppgang, men liker optimismen din. Noen håper på rabatt, men da kan de stå med ene foten på land de også. Uansett, in the long run ser dette nivået her meeeget gunstig ut.

Klarte ikke ta helt helg, får følge med ut dagen og se hvor den ender :slight_smile:

6 Likes

Husk noen kjøper aksjer pga at den er på vinnerlista og dem går ofte fort ut igjen . Det er bare slik det er. Det som betyr noe er det vi får svar på mandag når det gjelder topp 50 . Mitt tips er at topp 50 har økt. Det gir solid kjøps-signal.

3 Likes

Mitt tips er at JP M. har økt betraktelig.

5 Likes

Herlig stigning på ok høyt volum! Får håpe vi holder oss over 50 fram til 12/12 , så skal dette bli en fin avslutning på året for oss trofaste PCIB investorer.

Gratulerer alle sammen! Og hold hardt i aksjene deres :blush:

10 Likes

Ha ha,fantasisk bra.

5 Likes

Porteføljen består av to selskaper, PCIB og Funcom. Er hjemme sykemeldt med lungebetennelse og redusert, det går i hvile her.
Sjekka akkurat porteføljen her: nær 20% opp og sekssifret økning i dag! Dette er nok min beste Black Friday ja!!!
God helg folkens, ikke glem å kaste bankbrikka!

10 Likes

Eufori er deilig :slight_smile: Gleder meg til det treffer Funcom og Targovax også en dag. Gratulerer til dere iherdige PCIB fanatikere som holdt humøret oppe i lang tid rundt 25-28 og fikk rett til slutt. ^^ Skjønner fortsatt ikke hva som er så spesielt med PCIB, men ser ut til at mange andre er enige med dere.

11 Likes

Sluttet på HOD på 52 og et siste volum på over 20k.

Godkjent dag og uke, skål!

15 Likes

Starter på 55 til Mandag da.God helg.

9 Likes

God helg til alle PCIB-ere👍

Fantastisk uke. Godt at det er mer på lur! :tada::crossed_fingers:

11 Likes

MÅ bare si det igjen . Med 150k har dette vært en fantastisk uke. Snart tom for reker men har masse rødvin. GOD held.

20 Likes

Hærlig uke for standhaftige aksjonærer. Veien har vært lang for oss som har vært med noen år. For min egen del har det vært noen tunge stunder men jeg har aldri mista trua.

La oss nå endelig håpe at vi ikke faller nedover igjen som vi har hatt en tendens til tidligere.

Skål og god helg! :grinning:

12 Likes

Härligt med 20% stigning med 30% högre volym än i onsdags när det var Q3 och första dagens handel efter nyheten om AZ. Påminner om Dec 2017.

Vidden av kommande AZ-deal börjar sjunka in.

Stigningen kommer därefter.

Trevlig helg!

9 Likes

Gratulerer og god helg til alle!

15 Likes

Oppturen denne uken er helt klart gull…

Men hva er igrun nytt bortsett fra at NAC sjekkes ut for andre sykdommsforhold ?

Ingen ting!

Eneste forskjellen er at vi vet hvem som er BP.

Sier litt om hvor “bjellesau” markedet er :wink:

2 Likes

De bekreftet jo samtidig gode resultater på det området de skulle samarbeide om. Det er vel den egentlige nyheten.

7 Likes