Nå har liksom bekreftelse fra bio-tech ledelsen i Norge ikke akkurat ført til eufori. Så den kjøper jeg bare delvis.
Jævlig bra gutta! Liten salgsvilje på disse latterlige lave nivåer. HOD lover bra for neste uke.
FimaVacc er like rundt hjørnet.
Tror dere ESMO vil gi ytterligere oppgang?
Vi vet uansett konklusjonene, så hvorfor skal noen detaljer på en poster være en trigger?
Det er vel heller økt publisitet og ikkje minst endelig en avtale på fimaVACC som vil sette igang det neste rallyet???
Herlig!
Nå blir det nytt bølgeblikktak på huset i Thailand
God helg og felles gratulasjon med starten til toppen.
Hilsen oldtimer på ose
Ojsann, her har det gått unna i dag. Det går i gleden
Jeg har vurdert å høre podcasten en gang til for jeg mener Per nesten bekreftet at det blir avtale i løpet av neste Q1-Q2. Hva oppfattet dere andre?
Haha beste jeg har lest !
Mye info å ta inn siste uka, men hvem skulle holde presentasjonen av FimaVAC? Noen som Evt vet hvorfor det ble endring på foredragsholderen?
Noen som har en større aksjonærliste å dele, topp100 eller mer…
Ellers får alle ha en strålende Helg
Analysen av overordnede T-celleresponser ble gjort i samarbeid med Oslo universitetssykehus, Radium Hospital
mens analysen av CD8 T-celle-responser ble utført ved Institutt for medisinsk onkologi ved Leiden University Medical Center (LUMC) under ledelse av professor Sjoerd van der Burg.
Det er jo disse detaljerte dataene fra LEIDEN som nå vil bli presentert/frigjort den 12.DES
PCI Biotech planlegger å presentere de mer detaljerte studieresultatene på ESMO Immuno-Oncology Congress i desember og i en publikasjon i et relevant vitenskapelig tidsskrift i 2020. En generell presentasjon av teknologien og dens evner ble gitt på World Vaccine Congress Europe, Spania, i oktober.
Har vært med lenge, både opp- og nedturer. Fikk opp gluggene for pcib for et år siden. Ut fra hva som jeg tenker fra siste podcast, så er en avtale svært nærliggende i tid.
Happy sailing friends.
Noen som synes det er dyrt med 1,9 mrd for et selskap som har patent på levering av medisiner inn i celler ?
Må jeg få minne om at Algeta bare kunne forlenge liv med noen uker i en krefttype. De gikk for 20 mrd
PCIB kan ikke presentere disse datene selv, det må bli gjort av en tredjepart og det mest naturlige hadde vært at professor Sjoerd van der Burg hadde gjort dette men han kunne desverre ikke (Ukjent grunn) derfor blir det noen fra Oslo universitetssykehus, Radium Hospital som har fulgt studiet og Analysert den overordnede T-celleresponsen.
Ikke glem at det var en pipeline av Thorium 227 i Algeta i tillegg til at Radium 223 testes for bruk i flere indikasjoner. Noen uker, var vel også 12 - 16 uker i økt median overlevelse og på en stor pasientpopulasjon. Tror PCIB kan stige mye, men jeg tror ikke det er noe poeng å gjøre alt for lettvinte sammenligninger/analyser.
Noen som vet hvilken verdi/sannsynlighet er tillagt FimaNac har i den oppdaterte analysen til Pål Falck i Arctic?
Pål kan ikke legge inn 100% muligheten for at PCIB lykkes på alle 3 plattformer da ville hans kursmål virket useriøst ( ville ligget på 500-1500 og mulig høyere).
Det som ligger i hans nøkterne analyse er at det er en viss sjanse for at vi lykkes og på mange måter er jo det riktig i denne veldig risikofylte bransjen.
Har jo egentlig liten betydning hva han mener/tror men psykologien i en positiv analyse gjør det litt lettere for dem som ikke kjenner selskapet til å ta et lodd.
Vi som har troa selger ikke nå uansett for det ville være for dumt å sitte i fra tidlig 16( for min del) og så selge nå når det holder på å løsne. Gleder meg til mandag for å se hva topp 50 har gjort denne uken. God helg.
Ja… Den “sosial konstruktive” forståelse skal bygges og nye meninger skal skapes der ingen store nyheter er skapt.
For all del, kjempe bra ny uke og bra at folk får opp øynene for PCIB. Men “vi” har liksom ikke trodd på PW før nå…Vi har jo vist om topp 10 BP i over 1 år!!! Og at det NAC fungerer veldig godt med store molekyler
Ps: Dette er ikke kritikk av noen som helst. Bare en morsom analyse av børs virkeligheten og hvor lett påvirkelig vi er, eller ikke er alt etter som. I denne situasjonen må vi ha opplysninger med teskje
PCIB vil blie det store samtale emnet i mange fora i helgen. Tipper vi rykker frem til kr. 60 etter at mandagen er over.
En annen ting er at mange av mine innlegg ble rapportert av andre brukere paa dette forumet og slettet, fordi jeg fortalte hva som kom til og skje saa snart vaar leveringteknologi ble annerkjent. Og hvor hausete jeg var naar jeg antydet at salgsverdien paa PCIB ville ligge mellom 40 og 100 milliarder kr. Noe jeg skrev flere aar tilbake. Hvorfor admin hoerte paa disse og slettet innleggene, er minst like forunderlig. Men i dag som den gang, kan man lene seg tilbake og le av hvor dumme de var. Ikke at det er gjort enda, men det er godt mulig at det kan skje slik jeg skrev den gang.
Børs er samspill mellom mange faktorer. Når det klaffer så blir det en snøball som ruller og alle her vet vel at biotechaksjer er spesielt utsatt for slike opp og nedturer. Men å redusere det til den fattige analysen der det får du dra med deg tilbake til Blindern. Sosialkonstruktivisme? Du er en erasmus montanus
Du skriver rart “FakeNews”. Skulle nesten tro at jeg ikke er den eneste som har studert Sosiologi - og deretter har forvillet meg inn i aksjemarkedet og PCIB.
PS: Jeg skriver dårlig i kveld, startet feiringen av ukens kursløft rett etter børsens stengetid i dag.