Nå er det lenge siden jeg har skrevet her - har brukt hengemyren av 2019 til å akkumulere ytterligere og er fortsatt “all-in” i Pcib. Den siste uken har det vært meget hyggelig.
Spørsmålet er vel nå om man skal gevinstsikre eller ikke og her foreligger det vel ingen fasit, og alle må vel selv kjenne på det - for min egen del anser jeg dette som startskuddet for noe potensielt fantastisk, og dagens kurs må kunne anses å være svært lavt ift hva PCIB har fått til. Jeg skrev et innlegg på Hegnar for over 1 år siden der jeg blant annet skrev at fimachem er sannsynligvis grunnmuren, men det var fimavacc (og nå fimanac) som virkelig interesserte meg og som gjorde at jeg valgte å være fullinvestert i PCIB. Det siste års resultater og tilbakemeldinger har vel ikke gjort at jeg har forandret mening, heller tvert imot.
Man kan i ettertid være noe bitter for finansieringsløsningen som ble valgt og effekten denne hadde på kursen, men for min del har jeg øyene på ballen, altså det kliniske. Og her har jeg, til tross for leting med lupe og godt hjulpet av fantastiske skribenter på tekinvestor, fortsatt ikke funnet noe negativt. Kliniske forsøk ruller videre, resultater er potensielt banebrytende, samarbeid kontinuerer og ekspanderer og kliniske forsøk rulles ut i omtrent logaritmisk skala.
For å få suksess i livet, være det seg børs, akademia eller idrett, må det satses - og jeg velger å satse på PCIB.