Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tror ikke du skal være redd “spettet” akk ved inngangen men at han har skumle hensikter er ganske sannsynlig.
Jeg er oppe i 150k igjen og ligger med 10k på 55 ( håper jo at jeg ikke får egentlig)

2 Likes

Enig i at 100K av Lille-Spettet ikke er så mye å frykte, men jeg tror det kommer mange flere triggere i PCIB enn i PHO fremover, så jeg ville justere litt. Jeg er vel akkurat topp-50 nå

4 Likes

Som å tippe penger på motstanderlaget sitt, vinner man er man happy, taper man så cahser man inn og er noe happy :sweat_smile:

Kan være fristende å prøve et kjapp trade når aksjen varierer mellom 63 og 55. Men etter å ha sittet her i over tre år, er det ikke på dette nivået tanken var å høste. Litt teit å risikere å gå på snørra nå for en mindre gevinst.

4 Likes

Jeg tenker at mange som i dag er større enn meg kommer til å redusere litt etterhvert som kursen stiger. Jeg tenker heller å øke. Hvis dette blir den enorme veksten mange av oss tror ser jeg dette som eneste muligheten i livet til å bli en av de største eierne av et multi-milliard-selskap. Ettersom jeg trolig ikke vinner medaljer i noe VM eller OL får jeg heller ta til takke med noen milliarder. Jeg er en enkel gutt, he he :slight_smile:

7 Likes

All-in selv. Benyttet heller muligheten til å grabbe til meg noen ekstra aksjer!

3 Likes

Henter oss veldig fint inn igjen nå! Sikkert noen smånervøse aksjonærer som hoppet av, men PCIB er sterk om dagen med det fundamentale i bunn!

6 Likes

Pass på å ha en buffer så du ikke må selge på en dipp

3 Likes

Har aksjene mine i DNB, men der må man sitte å kjøpe snapshots for å få se liveordre. Hva er den enkleste/billigste måten å få livekurs på PCIB?

1 Like

Skaff deg en konto i Nordea. Der er sanntid gratis. Har de laveste kurtasjene også

1 Like

Har solid buffer no. Tåler meir enn halvering👍

1 Like

Pareto gir gratis sanntid på 5 nivå - dark pool inkludert - og 19 kroner i kurtasje de første 3 måneden

3 Likes

Som så mange andre her så velger jeg å ikke satse på å trade. Selv med godt over 100% stigning den siste tiden, synes jeg det er galskap å trade på disse nivåene. Har man 150k aksjer kunne jeg nok turt, men med 15k er det for lite å gå på. Har heller solgt mine Elkem-aksjer i dag med tap, og kjøper mer i PCIB og Nano. Er sikker på at jeg ikke kommer til å angre på det om ett år. :slight_smile:
Det fundamentale i PCIB er jo nå bare fantastisk lovende!! Ingen vet hvor dette ender, men magefølelsen min er sterk på at det er videre stigning i det lange løp. Derfor LONG!

6 Likes

Opprett en konto på nordnet, da kan du om så ha to vinduer oppe.

3 Likes

Ja, Nordnet har blitt bedre etter den tragiske starten da de hadde overtatt Netfonds.

1 Like

Synes det ligger litt i kortene at det blir stor ståhei den 12. PW hos DNB og Radium og at de har annonsert oppdatering på presentasjoner på hjemmesiden.

7 Likes

Oppdaterte presentasjoner annonserer de da alltid når de skal på sånne ting… ? Tror ikke man skal legge noe i det…

1 Like

Det er dagen FirmaVacc sin dybdeanalyse blir sluppet, så litt kan man muligens legge i det.

4 Likes

tror nok vi ender opp i dag og. Kanskje ikke mye men opp tror eg🙂

4 Likes

Noen som har DN-abonnement og kan si noe om PCIB er blant årets “nyttårsraketter”?

1 Like