Tror ikke du skal være redd “spettet” akk ved inngangen men at han har skumle hensikter er ganske sannsynlig.
Jeg er oppe i 150k igjen og ligger med 10k på 55 ( håper jo at jeg ikke får egentlig)
Enig i at 100K av Lille-Spettet ikke er så mye å frykte, men jeg tror det kommer mange flere triggere i PCIB enn i PHO fremover, så jeg ville justere litt. Jeg er vel akkurat topp-50 nå
Som å tippe penger på motstanderlaget sitt, vinner man er man happy, taper man så cahser man inn og er noe happy
Kan være fristende å prøve et kjapp trade når aksjen varierer mellom 63 og 55. Men etter å ha sittet her i over tre år, er det ikke på dette nivået tanken var å høste. Litt teit å risikere å gå på snørra nå for en mindre gevinst.
Jeg tenker at mange som i dag er større enn meg kommer til å redusere litt etterhvert som kursen stiger. Jeg tenker heller å øke. Hvis dette blir den enorme veksten mange av oss tror ser jeg dette som eneste muligheten i livet til å bli en av de største eierne av et multi-milliard-selskap. Ettersom jeg trolig ikke vinner medaljer i noe VM eller OL får jeg heller ta til takke med noen milliarder. Jeg er en enkel gutt, he he
All-in selv. Benyttet heller muligheten til å grabbe til meg noen ekstra aksjer!
Henter oss veldig fint inn igjen nå! Sikkert noen smånervøse aksjonærer som hoppet av, men PCIB er sterk om dagen med det fundamentale i bunn!
Pass på å ha en buffer så du ikke må selge på en dipp
Har aksjene mine i DNB, men der må man sitte å kjøpe snapshots for å få se liveordre. Hva er den enkleste/billigste måten å få livekurs på PCIB?
Skaff deg en konto i Nordea. Der er sanntid gratis. Har de laveste kurtasjene også
Har solid buffer no. Tåler meir enn halvering👍
Pareto gir gratis sanntid på 5 nivå - dark pool inkludert - og 19 kroner i kurtasje de første 3 måneden
Som så mange andre her så velger jeg å ikke satse på å trade. Selv med godt over 100% stigning den siste tiden, synes jeg det er galskap å trade på disse nivåene. Har man 150k aksjer kunne jeg nok turt, men med 15k er det for lite å gå på. Har heller solgt mine Elkem-aksjer i dag med tap, og kjøper mer i PCIB og Nano. Er sikker på at jeg ikke kommer til å angre på det om ett år.
Det fundamentale i PCIB er jo nå bare fantastisk lovende!! Ingen vet hvor dette ender, men magefølelsen min er sterk på at det er videre stigning i det lange løp. Derfor LONG!
Opprett en konto på nordnet, da kan du om så ha to vinduer oppe.
Ja, Nordnet har blitt bedre etter den tragiske starten da de hadde overtatt Netfonds.
Synes det ligger litt i kortene at det blir stor ståhei den 12. PW hos DNB og Radium og at de har annonsert oppdatering på presentasjoner på hjemmesiden.
Oppdaterte presentasjoner annonserer de da alltid når de skal på sånne ting… ? Tror ikke man skal legge noe i det…
Det er dagen FirmaVacc sin dybdeanalyse blir sluppet, så litt kan man muligens legge i det.
tror nok vi ender opp i dag og. Kanskje ikke mye men opp tror eg🙂
Noen som har DN-abonnement og kan si noe om PCIB er blant årets “nyttårsraketter”?