Tror det er helt feil fokus å skylde på dem med lånte penger. Dem har som alle andre en eventyrlig avkastning bare siste 8 dager ( i fra 33,50 ) Vi må akseptere at med 100% avkastning på få mnd så er det naturlig for mange å ta gevinst. Ikke alle kjenner selskapet slik vi på forumet gjør og mange har sikkert vært inne bare nå i høst. Vi ser jo på topp 50 at det er andre enn oss som drar kursen både opp og ned så om vi sitter stille i båten vil det bli bra til slutt.
Ja det ble ristet ut noen i dag.
Trøsten er at Caset like potent i dag som i går.
Og så slipper vi billigere unne med formuesskatten
Fremover:
- 1st patient dosed USA GGK - H1 2020
- Avtale/tilbakemelding fimaNAc AstraZeneca - H1 2020
- Nye land/oppdateringer på GGK med asia (q4 rapport)
- fimavacc - Avtaler/Partner/Plan
- fimanac -Oppdatering eksisterende partnere/nye partnere/nye indikasjoner. Mulig over i kommersiell fase.
I forhold til det som har skjedd så er det enklest å forhold seg til det som er lagt frem fra selskapet. Legger på nedenfor slides fra q3 rapporten.
Er også veldig spent nå på fimaNAc om det gjelder kun big pharma de går over i ny fase, eller om de også begynner å planlegge mot å gjøre det samme med sine andre partnere. Det er ikke sikkert at det er “tilfeldig” at oppklaringen og bevegelse til neste fase skjer først med big pharma. Det kan tenkes at de ikke ønsker å binde seg opp mot sine andre partnere nå før de har avklaring på hva AstraZeneca ønsker å gjøre. om de ønsker mer eksklusivitet og et eventuelt oppkjøp så tenker jeg PCI Bitoech vil avvente å binde seg opp for mye i forhold til de andre avtalen. Når dette blir oppklart så tenker jeg vi har en fin fremtid i selskapet fremover. H1 neste år tror jeg blir en utrolig god periode.
Og jeg paa 53.10 med et par timers mellomrom. (Maatte bare stornere en annen kjöpsordre i mellomtiden.)
Nei saa lett er det ikke siden Saxo ökte med 4,1k i dag.
Mange takk for dette
Hei.
forsöker aa faa den samme fordelingen som Snöffelen har. Naa 55/35 i favör til Pcib/Pho etter aa ha värt top 50 i Pho.
-----Original-Nachricht-----
Nasdaq biotec opp i kveld…det bør hjelpe PCIB oppover igjen i morgen.
Og så hjelper Einarsson i Radium (i morgen, ikkje sant?) oss oppover på torsdag
Ikke minst viten om at giganten AstraZeneca jobber det de kan de siste dagene i 2019 med å vurdere utvidede anvendelsesområder for PCI BIOTECH sin teknologi!
Da er Nucanas studie ute på clinical trials: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04163900?term=nucana&draw=2&rank=4
Estimated Study Start Date : | November 2019 |
---|---|
Estimated Primary Completion Date : | October 2023 |
Estimated Study Completion Date : | October 2023 |
Så spørs det når AA-interimene kommer.
Gammelt nytt. Ble postet her for over 2 uker siden
ett fimaVACC tilbakeblikk
fimaVACC****August 22, 2017
Method of stimulating an immune response
Patent number: 9737594
Abstract: The present invention provides a method of stimulating an immune response to an antigenic molecule, by contacting a cell with the antigenic molecule and with a photosensitizing agent, irradiating the cell, and thereby presenting the antigenic molecule, or part thereof, on the surface of said cell and stimulating an immune response.
Type: Grant
Filed: July 5, 2012
Date of Patent: August 22, 2017
Assignee: PCI Biotech AS
Inventors: Kristian Berg, Torunn E. Tjelle, Anders Hogset, Lina Prasmickaite
Ref:
Short URL:
http://bit.ly/2wS6au9
An important value-creating step for the fimaVACC programme is a successful clinical translation of the promising preclinical data, through the ongoing Phase I study in healthy volunteers. A successful clinical validation would provide substantial risk reduction for the fimaVACC asset, as well as significant value enhancement and opening up for new partnering opportunities enabling PCI Biotech to enter into the immunotherapy field.
Successful clinical translation 08.mai2019
The fimaVACC technology has proven excellent preclinical efficacy with protein and peptide based vaccines, with particularly strong CD8 T-cell immune responses that are considered important for therapeutic vaccination, but also enhanced helper (CD4) T-cell and antibody responses. The initial clinical translation of this preclinical efficacy was done through a Phase I study in healthy volunteers. The study was designed as an open-label, antigen-adjuvant controlled study with the objectives to determine immune responses, safety and tolerability of fimaVACC in healthy volunteers. The study was performed with two model vaccines; a large immunogenic protein (KLH) and two less immunogenic peptides (HPV). The two HPV peptide antigens chosen for the Phase I study were derived from the E7 protein of the human papillomavirus (HPV). A very high CD8 response hurdle was set by this choice, as it is notoriously difficult to induce CD8 T-cell responses in man with peptides from the HPV E7 protein.
Disse fimaVACC resultaene er ikke annet mildt sagt overbevisende, det er vel gjerne derfor vi har fått med oss verdensledende forskere innen immunologi og fått de til å gjøre analysen av CD8 T-celle-responser ved Institutt for medisinsk onkologi ved Leiden University Medical Center (LUMC) under ledelse av professor Sjoerd van der Burg.
Ser på fimaVACC litt som den stygge andungen for øyeblikket da denne ikke har fått den verdien den representerer ved disse fantastiske resultatene.
Men det tenker jeg nå fort kan forandre seg nå den 12.des på ESMO Immuno-Oncology Congress 2019 Geneva,Sveits nå når den komplette dybdeanalysen slippes.
Da er den stygge ungen plutserlig blitt til en
litt fimaNAc til slutt
Results
As can be seen from Figure 7 A the employment of the PCI technology substantially enhanced luciferase mRNA delivery in MC38 tumours, manifested by a strongly increased luciferase enzymatic activity in the tumour homogenates. Figure 7B shows the mean values for the different experimental groups, indicating PCI- induced improvements in mRNA delivery from about 3 (0.003/6 min group) to about 10 times (0.01/6 min group), as compared to the delivery of mRNA without using PCI.
Svært interessant graf nedenfor, hentet fra patentet. mRNA alene kanskje 30 hvis man prøver å lese av grafen, kanskje 70 når man legger til fimaporfin uten belysning og så ser man en enorm effekt når man belyser, størst effekt med 2 J, ca 1400, dvs omtrent 50x!
Make ure Bets!!
Hvorfor kjøpte du 10k i dag for 55 når du solgte 50k eller hva det var på 20-30 tallet? Bedre råd?
Salget var påkrevet den gangen. Kjøper pga at jeg har klokketro.
Sitter i 12 aksjer og da smeller det av og til. PCIB min desidert største post.
Kjøp Finansavisen i morgen side 36. AstraZeneca anbefales av forvalter. Kort og konsis kommentar av forvalter om PCI Biotech sin samarbeidspartner AstraZeneca. Sier egentlig world class om AZ!
Da tenker jeg at PCI Biotech er svært heldige og KAN ha skutt gullfuglen. Det er partneren sin det! Tenk hvis dette løpet som kjøres ut 2019 med AZ og PCIB ender i en eller annen form for lykkelig ekteskap?
Jeg har ikke funnet at AZ har gjort tilsvarende samarbeid med andre selskap som de nå gjør ut de siste dager i 2019 med PCIB teknologien for å se på utvidede anvendelsesområder! Anyone? Det må tolkes positivt for PCI BIOTECH?
Kunne vel ikke fått bedre start på morgendagen enn en slik artikkel. Ikke direkte “kursdreper” kan man si. Vi jubler for Jubel.
Nevnes PCIB i artikkelen ?
Nei, se oppsummert i fundamental PCIB tråd. AstraZeneca virker på mange måter være den perfekte MULIGE avtalepartner for PCI Biotech. Lykkes AZ+PCI Biotech er det selvsagt jackpot når en leser om AZ sine omsetningsmål mot 2023 (40 milliarder USD). Forvalter nevner AZ sitt grep og satsning Kina.
Er det derfor PW nevnte Kina under Q3 presentasjon? Blitt inspirert? AZ har kraftig stigende omsetning i Kina.
AZ satser tungt på forskning og utvikling av nye legemidler. Forvalteren mener at det er AstraZeneca som er den aktøren som har den høyeste veksten blant de store legemiddelfirmaene. Årsak til vekst er nye kreftmedisiner og kraftig stigende omsetning i Kina.
Jackpot for AZ også ,ikke bare pcib