Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Dette er aarsaken til at PCIB vil lykkes stort. Vi har loest leveringsproblemet for nuceic-acid basert terapi. Vi har til og med patent paa dette. Kunnskapen om dette er i ferd med og spres verdens rundt i disse dager, noe som snart vil gjoere PCIB til ett av verdens hotteste biotekselskap. Naar dette faller paa plass, vil kursen gaa til firesiffret.

Og det hadde selvfoelgelig vaert hyggelig hvis fimaVacc kunne falle ned i samme skaalen;-)) Time will show.

8 Likes

Fy kor dere selger :joy::wink::coffee:

Solgte 50% (2000stk) til 57 rett før 10.00. Med inngang på 26kr så var det for mye penger på bordet for min del. Kommer gladelig inn igjen med resten når nye nyheter ligger på bordet :+1:

3 Likes

Fint salg det!

Dette er selvsagt en overreaksjon isolert sett i dag, men det er jo aldri godt å vite hvilken retning markedet går.

Men det har kommet ny kapital inn de siste ukene og forhåpentligvis har vi etablert en solid støtte rundt 50?

Antar at det er relativ stor aktivitet hos AZ om dagen når det gjelder fimaNAc :slight_smile:

8 Likes

Jeg tviler meget sterkt på at AstraZeneca ønsker et 6 måneders avbrekk i arbeidet med Fimanac. Jeg tror det skjer noe lenge før sommeren, kanskje før jul.

4 Likes

Vel, eg nekter å tro dette volumet er bare trading, vi får se neste uke.

2 Likes

Ble satt fine intradagsshort rundt open i dag. Tipper det meste er trading og sikring av gevinst.

2 Likes

Jeg tippa sluttkurs 58 i dag. Må vel innse at det blir skivebom. Får ta det i morgen da?

2 Likes

Dagen er ikkje over…slett ikkje verst tippet med 58.

Litt av en vandring i dag, og fremtiden ser lys ut!

3 Likes

Bare sunt med en liten pust i bakken nå før testo og adrenalinnivået sprenger kapasiteten på forumet her!

4 Likes

Grei avkastning det!
Det å time utgang er vanskelig.
Har du ASK eller må du skatte?

Ikke glem at det alltid er mørkest rett før soloppgang! 12. des blir forhåpentlivs vår soloppgang! :new_moon::sunny:

Jeg tror nok at det er noen store som kjøper i dag. Det er stor omsetning. For å få aksjer så selger de også endel for å kjøre ned kursen og det skaper panikk, men jeg tar det helt med ro. Regner med at noen stop loss har blitt utløst.

6 Likes

Heldigvis ask :ok_hand:

1 Like

Hvor ender vi i dag da? 55?

prøver :wink: fikk på 54,3

1 Like

1 Like

Virker som enkelte investorer med lånte penger, ble skikkelig skremt idag. Ble selv overrasket over at nervene ikke holdt, for de som kaster kortene, når en ser hva som venter fram mot nyttår og i 2020

5 Likes

Kunne noen gi en kort oppsummering over hva som har kommet av positive resultater den siste tiden før AZ og hva vi har i vente etter 12.desember?

2 Likes