Har ikke vært innlogget på TI på evigheter også sjekket jeg denne tråden (over 10.000 poster eller noe) og det første jeg ser er denne fra @anon44025098: PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)
Skal si det er imponerende med noen av dere som har vært så sta her inne.
I biotek kan en få 10-100x, en kan også risikere 0,1x…
Det første er å foretrekke…
Det laveste man kan få er 0,28x
Det laveste er dessverre 0,0…
Jeg foretrekker 100X, som en start i alle fall
Da når vi 60 igjen folkens!
Etter skattefradrag
Ikkje helt enda, men kanskje i løpet av dagen (eller noen minutter)?
Nå hadde det kanskje gjort seg om den roet seg litt og heller fikk litt volum før vi går videre?
Jeg er uansett stolt av meg selv som klarte å ikke prøve å gjøre noe lurt siste 24 timer. Vurderte å være smart i dag tidlig og det hadde gått som det pleier
Tilleggsmateriellsmmc1. kollagen geler sørget for at alle celler i
I dag skal vi vel over 60 igjen. For et kjør det blir mot 12 des!!
Naa maa helseaksjeinteresserte baade i Norge og resten av Verden snart vaakne opp!
Vi har loest leveringsproblemet for nuceic-acid basert terapi, for kreftvaksiner og annen immunterapi.
Dette er hva BP kaster de stoerste dollarsummene etter om dagen. PCIB vil snart bli fritt villt. Alle BP selskapene vil straks gaa paa jakt for og sikre seg sin del av PCIB kaken. Om ikke hele.
Eneste lure nå om dagen tror jeg er å enten holde eller kjøpe mer Det å trade “lurt” for noen tusenlapper kan fort bli dyrt om man har solgt mange aksjer for en lav pris og en heftig oppgang plutselig kommer igjen
Jepp. Siste forsøk på å være smart var å selge PHO på 64. Heldigvis brukte jeg kronene på PCIB, så det ble ikke så krisedumt som det kunne vært
Var nok en liten «selloff» i går. Ekstremt volum også. Fint at de som ville ut kom seg ut på høye volumer, så slipper vi seigpining.
Nå er det historie, og vi ser framover. Kaffegruten er nok ute.
Kjernen av aksjonærer er nok om mulig enda mer «sementert» enn for 2 dager siden.
Dvs bortsett fra Storebrand da
På siste aksjonæroversikt ser vi at de kjøpte tilbake aksjer 2 uker etter at de solgte. De måtte vel ut med 50-60-70% mer enn de solgte for. Herregud for en gjeng
Håper de skal kjøpe seg opp ytterligere👌
Big Pharma
Edit