Psykologi er vel hoveddriveren i hele aksjemarkedet så følelser er 100% innafor🤗
Vet du hvem som stikker av med pengene? Ikke de som forelsker seg i en aksje men de som er kaldblodig og kynisk.
Hva skjer her egentlig?
Helt korrekt. Historien (til PCIB og PHO) har vist oss at vi kan fort komme ned på jorden igjen.
Litt av den samme euforien råder nå som etter 20. des 2017…
Men PCIB har kommet langt på alle 3 områdene siden den gang.
La være å selg på dippene du så går dette bra skal du se😀
Over 50% ≠50% … JE answered according to the question … the question was with 50% and the answer was “Over 50%” … as I stated before my Norwegian is as good as my Chinese but the statement was pretty clear to me … hence the optimism
Ser ikke det er nevnt her, men det ble også diskutert dette med hode og nakkestudiet og de fantastiske resultatene. Som tidligere nevnt så var konkurranse fra checkpoint inhibitors en av hovedårsaken til at de måtte stanse studiene her. Årsaken til dette var rett og slett at legen valgte å bruke CI på sine pasienter i stedet da dette var i vinden. Derimot når vi nå ser tilbake så har jo ikke det slått til på denne måten. Og Kristian Berg sier da altså i podcasten at i forhold til denne behandlingen på hode og nakke mener han der altså at ikke siste ordet er sagt
Skal vel da ikke se bortifra at det kan bli fokus om noen år igjen når GGK studien er godkjent(forhåpentligvis) og selskapet etterhvert får inn penger. Eventuelt etter at vi får masser av penger via fimavacc eller fimanacc.
Helt utrolig bra podcast. Lærte veldig mye.
Selger man nå kan man fort angre på det resten av livet.
Kjenner en som gikk inn på bunn i FOE i sin tid. Tror det var på 6kr. Han solgte etter en dobling på 12kr.
Deretter gikk aksjen strake veien til over 300
Så rådet til de som absolutt må ha noen kroner til julegrøt må da bli: selg for Guds skyld ikke alt!!
I give up. This was my slight breath of sanity . Go knock yourself out
Han sa vel litt senere at han trodde tallet var mye hoeyere enn 50%.;-))
Nå må du huske mye vann på den skalldyrfesten Arve, ellers blir det å Reke rundt og Krabbe hjem Alle som ikke hørte Jonas og Kristian i dag bør absolutt bruke en time av livet sitt på å lytte.
«Svært gode muligheter» mener jeg Einarsson sa.
Skulle det ikke bli en avtale er det trolig fordi PCIB mener de ikke betaler nok.
Hvis AZ kan selge kur til diabetes er beløpet umulig å fatte.
En ting faar alle bekreftet inkludert BP, at PCI teknologien kan benyttes til og helbrede mange sykdommer. Og verdisette dette, er en proevelse. Det kan vaere alt fra 60 milliarder kr. til 1 billion kr.
BP selskapet som kjoeper PCIB, har virkelig skutt gullfuglen.
Svært sannsynlig med en kommersiell avtale innen 30.06.2020 og ikke 2019…
Vi er allere i desember 2019.
we are exchanging thoughts, debating and learning from each other, I have no problem with anyone genuinely raising red flags … end of story
Når eg blir arrestert av å nevne kurs på 100 i morgen…ja, da slår solo til med billioner (antar at han da mener 12 nuller, 1 000 0000 000 000)
Det var geparden /solo sine kursmål som fikk meg til å lese alt som stod om PCIB, på HO, i sin tid.
10 aar fra i dag, naar PCIB forlengst er loeftet bort fra vaare armer, tipper jeg PCI behandling er blitt en verdenssensasjon paa mange sykdomsomraader, og at mitt utsagn var korrekt.
Men vi faar nok ikke se mer enn maks 100 milliarder. Vel det kan bli mer, men daa maa selskapet beholdes ett eller to aar til, med inngaalese av en rekke lisensavtaler.
Kristian Berg sier PcI virker på alt de har prøvd det på. Også hematologi. Nano skal passe seg!
Sorry, rettet til 30.06.2020. Går litt fort i svingene når en er ivrig…