Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

10 aar fra i dag, naar PCIB forlengst er loeftet bort fra vaare armer, tipper jeg PCI behandling er blitt en verdenssensasjon paa mange sykdomsomraader, og at mitt utsagn var korrekt.

Men vi faar nok ikke se mer enn maks 100 milliarder. Vel det kan bli mer, men daa maa selskapet beholdes ett eller to aar til, med inngaalese av en rekke lisensavtaler.

3 Likes

Kristian Berg sier PcI virker på alt de har prøvd det på. Også hematologi. Nano skal passe seg!

11 Likes

Sorry, rettet til 30.06.2020. Går litt fort i svingene når en er ivrig…

1 Like

Blir det budkrig, kommer kanskje BioNtech henvende seg til Moderna eller andre av samarbeidspartnerne sine?

1 Like

haha, fantastisk optimististe solo. Der tror jeg vi satt ny rekord i kursmål. Men ja, podcast’n satt jo ikke akkurat en demper på stemninga.

7 Likes

Vel yrune, prisett Kristian Berg settningen investor postet.

Jeg er ganske sikker paa at jeg har mitt paa det toerre, og litt til;-))

2 Likes

Vi bør minst gå til 150 i morgen, men OSE kommer som vanlig ikke til å skjønne bæret. Bare å benytte seg av det.

5 Likes

USA opp (Nasdaq Bio index + 0,65%) + oljen opp + Einarsson/Berg i podkast 104 =

:bomb::bomb::bomb: dynamitt 5. desember 2019 !!!

7 Likes

Spørsmålet ditt til siste podcast ift om samarbeidet ville kunne ha en verdi på 20-40 MNOK eller det litt høyere alternativet gleder jeg meg til å trekke frem neste jul🤘🏼

2 Likes

70 kr i morgen?

4 Likes

Heldigvis er ikke det jobben min, jeg bare prøver å ha bakkekontakt selv om det kan være litt vanskelig.

Det virker som om mange i denne tråden her er ganske tunglastet, og de utenfor trenger litt mer tid på seg til å få med seg potensiale. Skjønner ikke helt hvordan vi skal se 150 i morgen uten at det kommer en børsmelding i morgen tidlig som forteller om en avtale.

5 Likes

Mye “After hours-stemning” og store tall her nå men det får vi unne oss :slightly_smiling_face: I morgen tror jeg på “bare” 65, men egentlig bryr jeg meg ikke så mye om kortsiktig utvikling. Mine aksjer skal ikke selges det neste halvåret iallefall.

10 Likes

Vi kan jo inngå en gentleman’s agreement at INGEN her inne legger én eneste aksje ut for salg i morgen…og ingen er i nærheten av salgsknappen før 150 :slight_smile:

De som liker å trade må bare binde hendene med tau…i alle fall frem til lunch i morgen.

14 Likes

Enig, men det er jo litt rart at de store husa ikke har lyst på litte grann, noen hundre tusen, sånn at de ikke går glipp av hele kaken om det kommer bud.

Sa vel at det ikke virket så bra på hematologiske kreftsykdommer…(?)

1 Like

Gentleman’s agreement eller en bindelende skriftlig kontrakt, det hadde jeg ikke hatt noe problem med å signere. Som tidligere nevt, jeg planlegger ikke å selge, har aldri solgt en eneste PCIB siden jeg kjøpte mine første på 5 tallet. Har blitt tvangsinnløst gjentatte ganger og satser på det samme i PCIB med ett meget positivt resultat.

4 Likes

La oss ikkje gjøre det for komplisert.

Uansett, eg blir sjokkert hvis vi ikkje passerer ATH og closer på ATH i morgen.

Selv om det strengt tatt ikkje har kommet noe offentlig (børsmeldt) informasjon, det er eufori blant menigheten…men vi kan da ikkje ta SÅ feil?

1 Like

Blir jo nesten litt vanskelig å være pessimistisk med aksjer i PCI for tiden. Worst case scenario er vel at AZ ikke skulle kjøpe, men da MÅ det vel være andre aktører som skulle være interessert i teknologien PCI leverer

3 Likes

Bør ikke Per, Pål og Espen askeladd komme med nytt kursmål om kursen raser oppover, hvor de tar med nac?

1 Like

Siste podcast sitat fra Berg: “det som virket dårligst, det er nok de hematologiske cancerne”…
Tyder vel på at de ikke ligger særlig høyt i pipelinen, så tror nok ikke Nano trenger være bekymret helt ennå :slight_smile:
(Etter rundt 35 minutter)

12 Likes