Kan du forklare hva du mener med det? En partneravtale eller NDA blir vel ikkje ulik før og etter dybdepresentasjonen den 12. desember…?
Muligens eg misforstår hvor du vil…
Kan du forklare hva du mener med det? En partneravtale eller NDA blir vel ikkje ulik før og etter dybdepresentasjonen den 12. desember…?
Muligens eg misforstår hvor du vil…
Etter den 12 des. trenger ikke selskaper å signere en NDA for å se VACC dataene. Mange kvier seg for å signere slike, da det kan ha uante og dramatiske konsekvenser i fremtiden. Dermed er 12 des. en markering av en ny fase, hvor interessen antagelig vil tilta - fordi dataene da blir kjent for de aller fleste. Man må anta at få har signert NDA…
OK, da forstår eg. Men det høres litt søkt ut. Selskaper som er interessert i fimaVACC vil helst ikkje signere NDA, men etter at katten er ute av sekken den 12. desember, så kommer de til rushe til for å signere avtaler/LOI???
En NDA som signeres, betyr at den som signerer i teorien ikke kan jobbe på et område som beskrives i materialet som omtales i NDA - noen sinne. For et større firma, er de juridiske komplikasjonene potensielt enorme. Derfor venter de fleste - og endel har også forbud mot at ansatte signerer NDA’s.
Selv om Vacc er en potensiell gigantsuksess tror jeg det er Nac som vil være den utløsende faktor for reprisingen på kort sikt (0-6 måneder). Chem og Asia er en annen trigger, så får en Vacc-avtale i løpet av vinteren komme som en bonus. Mener jeg da iallefall
Fått lyttet igjennom podcast fra igår, og var rimelig bull den for å si det mildt
Noen setninger fra Jonas omkring AstraZeneca i spørsmålsrunden som stikker seg ut på notatblokka mi:
“Jeg tror det ligger atskillig høyere enn det” (enn 50% sannsynlighet for avtale)
“Jeg tror det er svært sannsynlig at det kommer en komersiell avtale”
“Det er store beløp”
“Det kule er hvis det blir budkrig omkring dette”
Anbefaler absolutt alle til å lytte igjennom,
Det er ikke gitt at de kommer til å «rushe til». Men vi har sett topp-dataene, og vet de er bra. Og antall pågående studier med Hiltonol viser at det er interesse for adjuavnt-egenskaper. Man kan anta at det er noen selskaper som har stor interesse for dataene som kommer den 12.
Pcib har informert oss om at de selv er proaktive og kontakter potensielle partnere som kan ha nytte av Vacc. Så det kan og bør bli bevegelse på området i tiden som kommer.
Det virker jo slik. Markedet (og Arctic) har jo tidligere hatt større forventninger til fimaVACC enn fimaNAc (verdisatt fimaVACC til ca 150 MNOK og fimaNAc til null), og siden fimaVACC har kommet lenger i løpet enn fimaNAc, så er det kanskje litt skuffende at ingen (foruten den allerede avsluttede avtalen med Ultimovacs) avtaler er landet for fimaVACC pt.
AZ har vel snudd opp ned på dette forholdet, men vi må kunne forvente noe på fimaVACC snart.
Også presentasjon av resultatene fra samarbeidet med Ultimovacs…
Nei, det er ikke søkt. Etter den 12. trenger de ikke signere NDA, for da er dybdeanalysen tilgjengelig.
Større selskaper/selskaper ønsker ikke å signere NDA fordi det kan kontaminere egen forskning. Både PW og Pål Falck har også vært tydelige på at interessenter ønsker å unngå NDA.
Fra eventuelle interessenter ståsted har det vært bedre å vente noen måneder på at dybdeanalysen blir presentert.
Det kan man godt se for seg. Men overordnet er det viktige at selskapet evner å kapitalisere på forskningen og strategiske forutsetninger for å maksimere aksjonærverdiene. De har p.t. tre uttalte programmer i sin plattform, og selv om de vil gi sitt kursmessige bidrag på forskjellige tidspunkter og nivåer, er det vesentlig at det leveres på alle. Og slik det ser ut nå, levner selskapet liten tvil om det er på vei til å slå homerun på alle tre arenaene. Så får vi leke oss med teorier om hva som inntreffer når i mellomtiden😃
Word👌🏻
Gratis til Ronny (CFO) med sin kjøp i sommer! Flere innsidekjøp i vente?
Heller tvilsomt at innsidere kan kjøpe nå…de sitter vel på litt mye info (AZ, etc) som ikkje er offentlig?
Nei.
Det kommer ingen innsidekjøp. I verste fall kommer det utøvelse av opsjoner, men det tror jeg ikke du ønsker.
Åre er ikke slutt enda
I og med at det høyst sannsynlig kan være avtaler og forhandlinger as we speak, er perioden nå ikke egnet for handel for de som sitter på mulig informasjon som ikke er kjent i markedet. Altså ikke mulig.
At det i det hele tatt finnes selgere nå er for meg helt uforståelig
Tror neppe det er lurt å selge nu, nei. Dette blir enormt.
Glad jeg fikk tatt noen lodd i denne aksjen, dog ventet jeg til Q3 før jeg turte.
Ser det er mye snakk om insulin og AZ kombinert med pcis teknologi. Er det bekreftet at de holder på med denne forskningen eller er det ren og deilig spekulasjon?
Er det varslet at det kommer noe ny info på konferansen 12. desember, eller er det for å sole seg i glansen og prøve å gjøre investorer mer bevisst på selskapet?