Vi er nok solgt lenge før det.
Funcom og Black Thursday: Investtech kom med kjøpsanbefaling, alt så bra ut. Før det smalt og vi fikk en kriseemisjon. Det var rett før skuta lå med kjølen i været.
Jeg er glad jeg ikke «var ærlig» med noen da…
Så det å komme med velment kjøpsanbefaling kan fort ødelegge relasjoner.
Kanskje dere burde ta denne “anbefale til venner”-diskusjonen på en generell småprat-tråd?
Med dagens data for haanden, skal det mye til for at baade fimaChem, fimaVacc og fimaNac skal misslykkes. I tillegg har vi fimaBacc i bakhaanden.
Slik at i dag staar PCIB frem som det sikreste biotek aksjekjoepet som noensinne har eksistert paa Oslo Boers. Det eneste som kan felle PCIB i disse dager, maa vaere ett boerskrakk. Men med seddelpressene friskt i gang, og stadig lavere renter verden rundt, er det liten sjanse for at det skjer med foerste.
Mon tro om husene begynner å våkne. Ser iallefall ut til at Sparebank1 har hørt podcasten:
Fra morgenbrevet:
(=) PCIB/PHO|EPISODE 104
Interessant episode med Photocure og PCIB i fokus. Hør forskeren bak PCIB/PHO Kristian Berg og Jonas Einarsson fra Radforsk. Om PCIBs avtale med Astra Zenica fra 50 minutter. https://soundcloud.com/user-972208711/episode-104
Dog kun en “hold”-anbefaling
Hva er greien egentlig med å legge kjøpsordrer langt over salgsordrene?
Disse dekker ikke aksjen. Kun Arctic.
Du får først, på åpnings kurs uansett.
De dekker ikke aksjen, nei. Men de har hørt podcasten. Og de har den med i morgenmailen. Kanskje de begynner å våkne?
Tok ut støtte kjøpet på 12k tidligere i uken, greit med litt cash
En grei start som forventet…nå er det viktig at vi closer på ATH!
Og kanskje noen penger som flower inn fra mor i dag…
Jeg må få høre podcasten snart🥳
Det oxion skrev må jeg høre! Er utrolig hvordan PCI Biotech tar form.
Oxion609
499
Jonas og Kristian var enige om at vi sannsynligvis ikke er ferdige med, hode/hals!!!
Jonas nevne vel ikke bare at sjansen for avtale med AZ var over 50%,han sa mye høyere enn 50%…
Mulig pcib jan hjelpe diabetikere å produsere insulin igjenn, hør på begrunnelsen i podcast.
Og det markedet er GIGANTISK
Så posteren blir lagt ut på ESMO kl. 12?
Kanskje avtale på VACC før 12.12 om dataene slippes i dag?
PCIB har jobbet med utlisensiering av fimaVACC minst siden februar 2019, så én eller flere avtaler kan forventes når som helst.
På spørsmål om fimaVACC-avtaler svarte Walday under Q3-presentasjonen noe sånt som ‘de sitter kanskje litt på gjerdet’ (fritt gjengitt).
Har noen tenkt tanken at det kan være PCIB som sitter på gjerdet? Hva kan det i tilfelle bety?
Tror det skjer mye i kulissene vi ikke vet noe om. PCIB har tross alt reist rundt og presentert fimaVacc, fimaChem og fimaNac i mange aar. Slik at det kan vaere flere BP selskaper som banker paa vaar doer, uten at vi har vet dette. For dataene er sensasjonelle, og BP har helt sikkert like god oversikt som vi har. Dette er tross alt jobben deres. Slik at moeteboka til PW er garanske sikkert stapp full.;-)) Og har vaert det lenge. Noe som betyr at alt kan skje, anytime.
Jeg tenker personlig at de sitter på gjerdet for å unngå NDA, etter den 12. er det ikke lenger et hinder.