IMPONERT ( du har vel ikke jukset? )
Nope! … i så fall er det bare snakk om ørlite grann (og det er nesten helt sant).
Jeg tipper AZ legger inn bud på hele PCIB innen Påske. Med fete lønnstilbud til de ansatte kan de drive på som før, bare mye rikere.
Jo lenger AZ venter, jo større er sjansen for at de mister eksklusivitet pga Fimavacc avtaler.
Nå kan de rappe hele greia og bli nr.1 istedenfor nr.7
Greit nok at noen vil ta gevinst, men hvorfor dumpe det ut i blokker på 10k når det nesten ikke har vært omsetning de siste tre timene?
Tok 5.000 av de jeg. Trodde ikke jeg skulle få kjøpt i dag, men jaggu! Takk for det
Kjøpte litt på 62 som amatøren jeg er. Alt er vel gode kjøp hvis man har lange briller.
Ikke min favoritt, men god med salsa også…
Får satse på at PCI blir HOT og ikke bare medium fremover.
Slapp av. Close over 60 er nydelig. Steg for steg.
Hei, vurderer denne aksjen da det er mye spennede på gang. Men er jeg kommet litt for sent til festen? Den har gått mye i det siste og vanskelig å beregne riktig inngang
Personlig tror jeg du er langt fra å komme for sent til festen. Vil heller si du er i ferd med å rekke store deler av vorspielet Men gå for guds skyld ikke inn med mer enn du tåler å tape. PCIB-aksjonærene har vært gjennom store svingninger tidligere, og selv om det fundamentale ser fantastisk ut, kan man jo aldri være helt sikker.
Dette er bare foreplay.
Festen starter når det kommer avtaler på bordet.
Hvis du ønsker å investere langsiktig innen biotech håper du på at selskapet blir solgt for 10, 50 eller 100 ganger mer enn det er verdt i utviklingsfasen (nå for PCIB). Slik sett er du ikke for sent ute. Men vi kan risikere en dipp a la PHO f.eks hvis det ikke kommer noe bra den 12. desember. Så for kortsiktig investering er du kanskje litt sent ute. Eller kanskje i tide. Synske folk innen biotech er mangelvare
Vi hadde vår PHO-dipp på tirsdag.
Takker for svar. Tenker å bytte ut noe. Pho aksjer med pcib. Jeg hadde et snitt i pho på 60 når den tok turen til 32, så kjenner litt til hvordan dette føles Må bare bli flinkere til å følge meg og selge litt med tap hvis det begynner å gå utfor enn å bli med til bunns.
Men spennende den 12, blir det en avtale fremover kan dette bli pent
Tirsdag som var er ikke etter 12. desember som jeg skriver om… Vi vet ikke hva som skjer da, skader aldri å holde euforien i sjakk når folk ber om råd.
Det er ikke en strategi jeg ville fulgt. Da risikerer du å selge på bunner. Finn den/de aksjene du har mest tro på, kjøp og sitt. Du må tåle svingninger. Kjøp derfor ikke mer enn du takler. Hvis du ikke finner aksjer du har ståltro på, sett pengene i banken.
Jeg er long, har prøvd litt trading og det er vanskelig og tidskrevende. Så jeg er i bunn å grunn enig med deg, men er kjedelig når verdiene på papiret halveres. (snakker noen mill) Må gå ann å kunne plukke dette opp på et vis før det går så langt. Men som du sier, farlig å selge nær bunn.
Jeg skal eie pcib TIL jeg går i grava. Alle er velkommen til å joine.
Hvor gammel er du da?
I biotek er nedsiden 100% mens oppsiden er flere hundre ganger innsats. Finner man en vinner og sitter til målsnora (gjerne et oppkjøp) trenger du ikke gjøre mer i livet.
Jeg har aldri sett en mer opplagt kandidat enn PCIB, men det finnes ingen garantier.
Uansett bidrar vi til å løse kreftgåten. Men med PCIB bidrar vi til å løse så mye mer - kreft, diabetes, vaksinering, genterapi og kanskje antibiotikaresistens (?)