Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

• Preparations for the pivotal RELEASE study progressing towards initiation in the first half of 2019

Dette betyr vel at pivotalstudien heter RELEASE og at FPD kommer i 1H19? De har jo tidligere sagt at initiation = FPD.

2 Likes

Kommer seg nå. En som mente det var smart å selge på 26 :sweat_smile:

Hvordan er det mulig at denne startet ned i dag? Noen som kan forklare logikken her?

1 Like

Fint stikk til NANO fra PW der iallefall :slight_smile:

1 Like

The pivotal study, which for further communication purposes will be called “RELEASE”, is expected to start in the first half of 2019.

3 Likes

For tradere er dager med kvartalspresentasjoner en god dag å skape volatilitet på - spesielt i biotech selskaper hvor flesteparten av aksjonærene ikke har full kontroll over hva resultater som kommer fram i rapporten, virkelig betyr.

1 Like

Hva tenker du på?:wink:

Det var det jeg skrev, ja.

Konservativ kommunikasjon fra PCIB. Slik skal det være! PW leverer igjen!

2 Likes

Ang newsmelding av REK.

Det var NANO-aksjonærene som tvang fram melding om REK. Det er ekstremt flaut og jeg ser helst at det ikke nevnes igjen. :joy:

1 Like

Received interest for the fimavacc technology!

1 Like

VACC nyhetene er veldig positive virker det som. I følge PW har det vært i ekstern interesse for produktet.

Eller er det skribentene her som er helt på kollisjonskurs med livet på børs og markedets tolkninger

Data er soleklare. Statistikk er klar. Det er udiskuterbart.
Kurs er umulig å spå. Fundamentale forhold kommer plutselig / syvende og sist til syne i kurs.

1 Like

Den kjøper jeg ikke

Er markedet effisient? Hverken teori eller virkelig verden viser det.

Looking for abscopal effects. Good.

Fimavacc:The bar has been set high, og til overmål 5/6 effekt. Oioi. Skal publiseres. Leiden jobber på spreng med publikasjon forstod jeg. Utrolig resultater. Nå gjenstår salg for produkt!

7 av 7 som har fått 2 behandlinger i exstensionstudiet er i live
Det er grei statistikk. Udiskuterbart

1 Like

Kan noen forklare fimaVACC resultatene? Talla som ligger i rapportene ble sagt å være in debt analysen sine tall.

Ned over 7% hvis data og utsikter er fantastiske ??

1 Like