Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Kjære vene Bingo, det er omsatt 12.000 aksjer…

2 Likes

7 av 7 som har fått 2 behandlinger i exstensionstudiet er i live
fantastisk, gleder meg virkelig til vi får data fra denne studien om ikke lenge.

Samt svar på om man ser en Ascopal effekt :kissing_heart::muscle:

FimaVacc WOWWWWWW 5/6 :smiley: the bar has been set HIGH

7 Likes

Ok jeg skal gi meg her. Er bare ekstremt frustrerende til tider.

Jepp, det var mye knæsk her:)

1 Like

@Geiran, ORR økte fra 33% i kontrollgruppen til 83% i VACC gruppen. Jeg synes det virker vedlig lovende!

5 Likes

Hvordan kan han stå der opp og være så rolig og presentere så fantastiske resultater. De slår
hiltonol som er state of the art ned i støvlene.?

Alle som har fått to behandlinger er i live.

Skulle ikke forundre meg at den som er i live fra doseeskaleringstudien også er ham med to behandlinger.

Likte navnet REALEASE på pivotalstudien.

5 Likes

Markedet tar ikke bølgen. Ekstremt svak kjøpeside og ned rundt 4%

forventningene til FimaVacc ble ikke akkurat mindre :sweat_smile:

framtiden ser jo fantastisk ut!

ingen skjær is sjøen så langt øye kan se.

glerder meg til Ultimovacs pre.clinical resultataene oxo jeg, nok ikke uten grunn at disse vil bli publisert :muscle:

3 Likes

Fantastisk gjennomgang.
FimaVACC er “friskmeldt” (og vel så det)

Samarbeidsslutt med ultimovacs vil føre til offentliggjøring an POSITIVE resultater for fimaVACC meget snart.
Uten bortfall av avtalen så ville vi ikke fått noe om samvirkningen av en terapautisk vaksine og PCI-platformen…(og resultatene er positive) .

Helt utrolig å få en slik foreløbig positiv “fasitt” for å unnerbygge positive synergier mellom terapautisk vaksine og selskapets PCI-platform.

Og van der burg flyttet ganske enkelt inn.

Fantastisk.

INTET NEGATIVT

Det er bare lekkert

8 Likes

Hvorfor er ikke forumpolitiet ute og arresterer UFO sin grenseløse haussing.

1 Like

Hur många cohorter var det i fimavacc?
Man gick ju ner i dos och såg ökad effekt.

Hade varit intressant att fråga om de 2 analyserade cohorterna var de två första i studien.

Skulle gissa på /logiska vore att de började analysen med de första 2 doserna som var de “sämsta” för att jobba sig vidare bland cohorterna.

Om det är så, krossar fimavacc på suboptimal dos, state of the art konkurenten.

Hoppas att så är fallet och att vi får 100% respons på optimal dos och oxå att den gruppen visar högst nivå av cytotoxiska T-celler. :pray::pray:

3 Likes

Skal en driste seg ut på glattisen å si at bedre inngang ALDRI kommer i PCIB eller i noe annet biotekselskap EVER!?

For noen data/statistikk.

Førstelinjebehandling, fullfinansiert reg studie.
Chem, Vacc og Nac the basket og Beauty

Lovende for alle stakeholders.

3 Likes

De er tydeligvis fortsatt i diskusjoner med eventuelle partnere i Asia. Fortsatt noen måneder igjen for en slik løsning. Har ikke så veldig store forhåpninger 50/50, men det kan komme en avtale her når som helst.

3 Likes

Fordi forumpolitiet har joinet bandittene :slight_smile:

Tror nok vi stenger opp.

Håper den aldri blir billigere enn nå.

Skulle det skje får en øke bolig lån for å kjøpe mer😂

Ja, si det. Analysen skal bli offentliggjort innen 4 måneder, så det skal bli spennende å se fasiten!

Men det kan tolkes som om dette er data fra de første cohortene?

1 Like

Trenger ikke forumpoliti når vi har deg.

For all del , bare å arrestere Jubel, Solo og Ufo…:wink: Men jeg tror de fleste klarer å sjalte ut det jeg kaller for ‘‘positiv støy’’.

Men helt enig, bare å beholde bakkekontakten, selv om det var mye positivt i denne rapporten!:slight_smile:

3 Likes

Med slike resultater kommer både BP og investorer på banen!

Forutsetningen er at PCIB fortsetter å levere! Det er de så til de grader gjort med teknologien og forskningen foreløpig. Lovende er understatement. Historikken er suveren og framtiden lovende. Så må hver og en gjøre opp sin mening og samtidig forstå at biotek er risikosport. Høy risiko og høy oppside ved suksess. Har alltid en sammenheng det!

All ære til jobben PCIB ansatte, ledelse, styre og advisory board har gjort for å få fram teknologien i Chem, Vacc og Nac og de gode data som forhåpentligvis kan bli livreddende behandling Life cycle management.

1 Like

Og det tror jeg Jonas Einarsson forstod at ikke publikum heller hadde forstått, så derfor stilte han det spørsmålet som han visste svaret på på slutten - altså at kontrollgruppen ikke var placebo.

12 Likes