Jeg mener at det ikke framkom tydelig at de var i diskusjon med noen partnere i Asia. Ja det er et marked de kunne se for seg (det kan vel de fleste legemiddelselskap?), så de holder dørene åpne/ undersøker det. Jeg mener det blir litt for hausete og si at “vi kan få en avtale her når som helst”.
Det er ikke alle 7 i extensionstudien som har fått 2 behandlinger. De som har fått 2 lever fortsatt, men vi vet ikke hvor mange det er.
Ja, det blir det ene eller andre i Asia, trur eg.
Inklusjonshastigheten var basert på historiske data, men som PW sa, vi kan håpe at det kommer til å gå kjappere.
Kan tolkas som att det är de första 2 cohorterna som analyserats.
Mulig det, vi får vente på svaret.
Om det er slik at PCI er i forhandlinger med en potensiell partner i Asia vil selvsagt Per W. være meget forsiktig med å si noe om dette. Lite eller ingenting av informasjon vil bli gitt om slikt før det er en avtale på plass.
Her er det vi vet så langt. Kan melding om partner komme når som helst? Ja, det kan det. Sannsynlig, tja si det…
Jeg tipper de er i samtaler på asiatiske selskaper, men at ingenting er landet enda.
Fra Q3 2018:
Hva som står i q3 rapporten:
’‘The company’s strategy for the Asian market is to assess different development alternatives, including partnering, and is an ongoing process.’'
Dette gikk meg hus forbi. Var det helt på tampen?
Håper vi får et transcript fra q4
Vil ikke webcast bli tilgjengelig i opptak?
Omtrent midt i Q&A-delen tror jeg.
PCIB legger listen høyt som Walday sa.
En god presentasjon der alle i selskapet virket selvsikre og fornøyde.
Uforståelig at markedet er såpass lunkent.
Lothian
Ok, thx.
Men spennende data, 83% ORR kontra 33% for hiltonol er jo veldig lovende.
Hjelper ikke det når vi ikke vet HVOR høyt listen ligger. Vi må se analysen først.
Jeg har vært ganske tydelig i hvordan jeg anser PCI, @Chrkni. Et godt case, men det trenger ikke den sedvanlige haussingen man ser. Hva du fabler om skjønner jeg ikke, og jeg finner ikke glede i å ha hatt rett i forhold til Ultimovacs og PCI. Og kanskje, KANSKJE, er det skuffelsen over at dette samarbeidet ble avbrutt, som vises i dagens markedsreaksjon.
At alle fra extensionstudien fremdeles lever er forsåvidt gledelig. At vi får effektdata fra disse i løpet av 1H blir gamechanger for min del. Da vil man tredoble =N som har fått samme dose som man skal teste i RELEASE. Disse dataene blir toneangivende.
Det är minst 4 som fått 2 behandlingar. På Q3 presentationen står det att 4 patienter per augusti 2018 passed the safety. 3 ytterliggare inkluderade. Så allt från 4 till 6 som fått dubbel behandling i extensions studien lever fortfarande som jag tolkar det.
PW tviholder på å kalle dem “very promising” framfor “spectacular”, men etter den etterlengtede publiseringen fra van der Burg er jeg nå temmelig overbevist om at det er sistnevnte omtale som vil bli brukt.
Ble det ikke antydet noe om når man forvente publisering fra van der Burgh?
Han må være vel forsiktig med kun 2 kohorter analysert - i den grad very promising er forsiktig:-)
Men resultatene der ift kontrollgruppen høres da fantastiske ut!
Tror grunnen til avsluttet samarbeid mellom Pcib og ultimo skyldes økonomiske grunner. Ultimo sliter med finansiering til sine kliniske studier som ligger lenger framme i løypa. Tror Sjøen van der burg og Pcib ser verdiene i fimaVacc allerede. Ser frem til prekliniske resultater fra dette samarbeidet som PW sa var lovende.
Tror rett og slett Ultimovacs ikke hadde råd til å bruke fimaVacc.
Jo, men i preklinisk ble vaksine brukt for å drepe svulster, noe VACC bidro til. Det var jo spektakulært! Men i friske frivillige får vi jo ikke samme type data, men om responsen er høy og sterk, så vil jo det være lovende for videre bruk.
PW ga en en forklaring på dette mot slutten av webcasten, Litt for omfattende til at jeg klarer å gjengi det her, men poenget var at det var gode data, men det var ikke den type data Ultimovac så etter, stemmer det sånn ca anyone?
@Hansine1, de prekliniske dataene foreligger, det er de kliniske vi venter på.
Ikke 7 av 7 er i live, det avkrefter PW. Men alle som har fått dobbel dose er i live, dette presiseres av Ronny under Q&A når han begynner å lese spørsmål fra nettet.