Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

The webcast is currently offline…

Sett i nettverkskabelen igjen da, Per.

1 Like

Hausing? Han er blitt en smule euforisk etter at ledelsen har lagt frem megetvoppløftende resultater i dag. Det må det da være lov til. At markedsaktørene ikke tar dette inn over seg er ikke vårt problem men dem som ikke evner å se hvor dette bærer hen. Og vil noen forære meg aksjer på 25-26 kroner så synes ikke jeg at vi skal nekte dem det.

2 Likes

Interessant seanse. Etterpraten var spennende.

Vi snakket en del om mulige land i Asia som er aktuelle. PW nevnte Japan, Korea og Taiwan som aktuelle. Fikk inntrykk av at de jobbet konkret med det.

Skulle være et møte i Taiwan i mars rundt dette.

Kommer tilbake med mer når jeg har tid.

24 Likes

Review Committee (CRC) in first half of 2019. The efficacy data from the Phase I extension study will be compiled in the same process. A total of 7 patients have been included and the first patient was treated in August 2017. All patients receiving two fimaCHEM treatments were still alive at last censoring (December 2018), but the overall survival data is not yet mature enough for reporting. Recruitment of patients is not expected to formally close until the CRC has completed their review and confirmed that the safety endpoint has been reached.
Based on this positive safety data, the plan is now to initiate the pivotal RELEASE study with up to two fimaCHEM treatments and include a seamless safety review by an Independent Data Monitoring Committee (IDMC) when eight patients have completed two treatments in the pivotal RELEASE study.

Tar av meg hatten. Nå venter i spenning på kommende resultater og oppdateringer fra selskapet. Takk PW!

6 Likes

Takk for tilbakemelding fra presentasjonen!:slight_smile:
Har inntrykk av at det kommer frem en del ting der som vi ikke får med oss via web.

Blir spennende å høre mer fra dere som var tilstede. :grimacing:

Taiwan har jo en stor befolkning, 23,58 millioner (2018), kombinert med 10-15 høyere innsidens
rate enn vesten, så det hadde jo vært spennende. Får de Japan og Sør-Korea i tillegg, så er jo det gull!

Japan, 126,8 millioner (2017), og Sør-Korea, 51,47 millioner (2017)

7 Likes

Jeg tolket PWs svar på dette mot slutten av Q&A-delen at dette henger nøye sammen med Ultimovacs sitt kjøp av Immuneed AB og at disse har en alternativ leveringsteknologi som fungerer bedre for det de vil gjøre. Dette burde vi således kanskje egentlig sett komme.

1 Like

Vanskelig å ikke få litt litt høy puls av han Sørlendingen da! :wink:

1 Like

Her sa PW selv at han var på tynn is, han henvendte jo seg til JE for hjelp.

Og når det kommer til Immuneed, selskapet Ultimovacs kjøpte, så tror jeg ikke de driver med leveringsteknologi, det er mer et analyseselskap.

http://immuneed.com/immuno-services/

1 Like

När IDMC avbryter studien efter 2 år pga etiska grunder går PW upp på scenen till denna låt :joy:

2 Likes

ja og hvor mange har fått 2 behandlinger da , jo 7 !!!

Da blir det 7 av 7 da som har fått 2 behandlinger som ennå er i live.

Det ble ikke oppgitt hvor mange som totalt var blitt innrullert i exstensionstudiet men vil tippe mellom 9 og 12

3 Likes

Dette var en jævlig god dag og jeg er serdeles lettet.

Det som har “surret rundt i bakhue” er mulig melding om at der var noe galt med fimaVACC resultatene og at det var derfor van der burg var satt på saken.
Med galt mener jeg data de ikke forstod eller at metoden brukt ikke var gunstig eller nye data setter fimaVACC i en spørsmåls-mode hvor grunnlaget for produktet som “salgsvare” til partner trekkes i tvil.

Alle slike betraktniner kan en nå slutte å plage seg med og erstattes av at grensene satt for å kunne klasifisere fimaVACC er satt skyhøyt og resultatene er fortsatt overbevisende , helt utrolig.

kvartalsrapporten er noe av det beste jeg har vært med på.

Og at en snart mottar gode vaksinedata fra ultimovac som skyldes PCI-teknologien som en kan legge ved studien fase 1 for friske frivillige og som understøtter resultatene i fimaVACC er jo helt fantastisk.

Grunnen til opphøret av samarbeidet med ultimovac gitt av PW er jo at til tross for positive synergier så er teknologiene så forskjellige at bruken av kombinasjonen av disse teknologiene simpelten ikke passer sammen.

Gratulerer til kapitalist og ikke minst pasient.

Lykke til

8 Likes

Counting the patient from Cohort II as stated in the patent ??

1 Like

Slik jeg forstod det, er Ultimovacs vaksiner mer rettet mot stamceller der de ikke må ha for stor T-celle respons og at den svenske løsningen for dem da er bedre.

Tipper Einarson vil forklare dette nærmere i en podcast.

5 Likes

Kanskje jeg misforsto eller hørte feil, men jeg tolket det som at det hadde med dette kjøpet å gjøre. Men at de har sin egen leveringsteknologi er sikkert feil ja.

Dette er feil slik jeg tolker det. Det er en eller flere som har falt fra, men ingen som har fått to behandlinger. Det er ikke gitt at alle som er inkludert i extension studiet eller som blir inkludert i pf2 vil få to behandlinger

2 Likes

Ja, jeg har bare sjekket ut hjemmesiden deres, står ingenting om leveringsteknologi der.

‘‘Immuneed is a specialized analysis service company within area of medicine, immunology and biomedicine with the goal to become a global service provider. The company was founded in 2014, is privately held and located in Uppsala, Sweden. Our service platform is based on novel technology platform developed through extensive research at Uppsala University, Uppsala, Sweden.’’

http://immuneed.com/about/

Og som sagt, resultatene fra samarbeidet med Ultomivacs var positive(data vil bli presentert), men Ultimovacs hadde ikke behov for den sterke T-celle responsen, ref @idioten.

1 Like

Liker Sørlendingen. Han stiller spørsmålene mange ikke ville turt å spørre. Han er kanskje litt aggressiv, men har en følelse av det mest skyldes at han ikke er verdensmester i engelsk og kanskje selv er litt ukomfortabel. PW er vant med Sørlendingen for lenge siden.

4 Likes

Hvilke spørsmål stilte han som var aggressive?

Forstod det også slik. PW sa vel noe om at PCIBs teknologi virker for sterkt ift det Ultimovacs ønsker å oppnå (ikke akkurat de ordene han brukte altså) …

1 Like

Tror du tar feil InVivo. Det er bare to karer og ville lagt mer vekt på hva Einarson og PW sier enn hva de to karene sier på nettsiden sin. Det kan og være at det ikke er en leveringsteknologi, men en annen form for adjuvant?