Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Lytix Biopharma har landet avtale nå nylig. Har PCIB noe å lære?

Som hva da? Hva vet du om omfanget og kompleksiteten av avtalen med PCIB?

4 Likes

PCIB har ingen avtale med noen. Det er vel derfor PCIB har en kursutvikling som peker sør for 25.

Oxion, for ryddighets skyld så svarer jeg deg på Hubro Therapeutics tråden. Så har vi PCIB-stuff på denne tråden.

6 Likes

Setter stor pris på den gjennomgående sakligheten i refleksjonene til Snøffelen.
Alltid noe positivt å ta med seg fra den kanten.

7 Likes

Var det slik at Pareto skulle ha en presentasjon av PCIB i dag ?

Kl. 12-13

2 Likes

Blir denne sendt på nett ?
Hadde vært interessant å fått sett den :+1:

Urgent policy interventions are necessary, particularly the need to manage the backlog within routine diagnostic services to mitigate the expected impact of the COVID-19 pandemic on patients with cancer. Lancet Oncol 2020; 21: 1023–34. Published Online July 20, 2020. The impact of the COVID-19 pandemic on cancer deaths due to delays in diagnosis in England, UK: a national, population-based, modelling study.

2 Likes

Jeg prøvde å finne ut av det i forrige uke, men det virket som man må være kunde hos Pareto.

3 Likes

Skulle PCI ikke præsentere inden pareto?

Alt andet lige, spændende at se, hvad der sker, når en stor gruppe investorer præsenteres for et kursmål 4x dagens kurs.

1 Like

eveline.meinich@paretosec.com tror jeg er riktig adresse for å be om å få delta.

3 Likes

Det det er linket til ovenfor er en større konferanse i morgen og onsdag med veldig mange selskaper, dagens event er på en hel time.

7 Likes

Må man være Pareto kunde for å få med seg dette?

1 Like

Så et lite tips, Når du får mail av megleren din ikke legge det ut offentlig, ikke del linker og sånt.

Det er beste løsningen for å bli fjernet fra den listen over kunder som motar mail.

Ja man må være Paretokunde for å delta og det tar deg5min med bankid og bli kunde.

6 Likes

Nesten umulig å holde ting hemmelig å våre dager nå,…selv om noen prøver…

Ingen prøver å holde noe hemmelig, Men det er et arrangement for kunder i pareto. Og det er litt kjedelig å bli svartelistet fra de arrangementene når man er kunde der. Derfor bør man være forsiktig med å legge ut ting som er beregnet på kunder og ikke offentligheten.

Alt jeg linket finner man på nettet… Er ikke det heller bra reklame for pareto? Ser ikke problemet. Er ikke kunde selv… Men trodde det var åpent for deling når de la det på nett.
Men setter pris på å høre hva jeg gjorde galt?

3 Likes

Absolutt ingenting. Generelt mye fint gravearbeide på TI

Dette er en kunde presentasjon…
Heller en fin reklame for de som evt. ikke er kunder.
Skulle tatt seg ut om Pareto blokkerer sine egne kunder for å reklamere for en kundepresentasjon

5 Likes