Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

På den tredje skal det skje?

Let the meningslause blodhaussing begin.

20 Likes

First!

Edit: søren…

1 Like

Noen andre som sliter med å sove i vente på nyheter??
Jeg er ekstremt spent på hva partene er blitt enige om. Lykke til alle eiere!

5 Likes

Har drømt om PCI 4 dager på rad😅

4 Likes

Sorry folkens, men jeg tror børsmelding kommer etter stengetid i morgen😌 eller onsdag før børsen åpner.

Stemte onsdag før åpning i pollen men alle gode ting er 3 ! :crossed_fingers:

Noe å kose seg med, sene natters timer frem til melding. :smiling_face_with_three_hearts:. https://open.spotify.com/episode/0du6fKiR1kf3m86F2yuTFz?si=M8h79xqcRwqFtwNGdVEsPg
Episode 104 med Kristian Berg. Når mann hører på denne, skjønner mann at AZ ønsker PCIB. :partying_face::grin::smiling_face_with_three_hearts:

7 Likes

For å si det enkelt… har ikke Aztra fått en avtale med Pcib,innen dagen er omme.
Kan Pcib sende Aztras 5 års forskningsresultater til Hvem de vil :champagne:

7 Likes

Vanlig at en slik melding kommer i god tid før børs åpner? Kan da se ut som det kan bli meldt etter børs? :blush: hva tror dere er mest sannsynlig?

1 Like

Pleier å komme ca 08.00 så akk nå tyder ting på at det blir en siste dag i ørkenvandring. Huff som dem strekker denne strikken.

4 Likes

Min megler var sikker på at det kom etter børs i dag så nå tror jeg han får rett (igjen). At AZ er notert i USA har vel ikke så stor betydning for oss og der borte løser dem det jo med en børspause da dette ikke vil påvirke kursen på AZ i vesentlig grad vil jeg tro.

12 Likes

Fleire har hevda at dess lenger tid det går før melding frå PCIB, dess større sjanse er det for avtale. Kva i alle verda kan gå gale no då? Sjølvsagt ingenting, berre nokre ekstra timar med ulideleg spenning.:grin:

9 Likes

Slik som kursen er nå, er det vel en god mulighet for å fylle på med noen aksjer til :boom:

5 Likes

Selskapet har meldeplikt først når noe er klart. En budkamp kan ta tid. For de som har studert PCIB inngående, er det mer sannsynlig med budkamp eller bud.
Alternativet må derfor nevnes siden denne tråden er ny.
La det være helt stille noen uker til…

4 Likes

Hva fan er vitsen med å spy ut PHO meldinger for tiden?? ARG!

3 Likes

Noen som har orderdybden?

1 Like

Setter pris på PHO meldinger, men når dem først skulle kødde nå kunne det med fordel vært noe bedre enn en ny kalender :joy:

5 Likes

Duplisert melding var det også fra i går :persevere:

1 Like

Der plinga det i telefon igjen, Vær; regnbyger 11 - 16 grader, men jeg kunne ikke bry meg mindre om været akkurat nå.

4 Likes

I wish :rofl:

Jeg tenker at eneste mulige meldingen som kan komme nå er matching halt i påvente av melding fra selskapet.

5 Likes