Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Er i feriemodus - omgitt av sindige bønder

Spør bonde 1 hva expire kan bety, og han svarer:
-Det lærte me fint lite om på landbruksskula. Men skulle tru det er noko med spiring som har gått gæli.

Jeg får hjertet i halsen og dropper å spørre bonde 2 hva han synes om siste pollen på Småprat…

Moral: Verden følger ikke med på hva Aztralere og PCIB-småfolk driver med!

3 Likes

Siste dag med billigsalg​:+1::+1:

Det hadde vaert hyggelig med en slik melding i dag.

“Astra Zeneca kjoeper PCIB for ____________ $”.

4 Likes

Med fare for å komme med ‘konspirasjonsteori’ så kan det jo virke som det er forsøk på å jevnlig selge ned kursen. Det ville jo ikke være utenkelig strategi om det er et forsøk på oppkjøp. Volumet er vel også relativt stort etter knappe 1 times handel. ? Har selv bunnfisket et par ganger.

Litt lite fokus på reker i det siste. Når dette er over…skulle vi hatt en hyggelig rekefest? :wink:

1 Like

Tja, det piper konstant, hugger til for å lese og konstaterer at det er ny sluttseddel med kjøp av Pcib på 77,70 :grinning:

1 Like

I så fall ville det stått;
“Astra Zeneca kjoeper PCIB for $____________ ”.
:crazy_face:

1 Like

I mangel av spenning så ordnet vår herre det slik at jeg har fått vannlekasje i VV beholderen.
Makalaust.

1 Like

Jo lenger tid de bruker, jo større tror jeg avtalen blir. Det er bare en følelse…

4 Likes

Hei. Rimelig ny på dette. Har lagt en del penger inn i PCIB i stedet for å bli offer for dårlige renter og inflasjon i banken. Men penger jeg kan tape uten å gråte. Men jeg lurer litt på et par ting. Om det blir oppkjøp og det stiger voldsomt, er det lurt å selge da, eller vil det komme flere stigninger etter et oppkjøp.
Om det blir en annen type deal og vi får grei stigning er det sikkert greit å bare stay put?

1 Like

Vi har mye å glede oss til etter AZ :

  • BioNTech får samme “behandling” som AZ (Foten ned)
  • Vaksineavtaler
  • Egne vaksinestudier
  • Gallegangkreft
  • Hode & Nakke
  • Ultralyd,pluss masse vi ikke vet om ennå
18 Likes

Ehh, så det du sier er at dine aksjer faller…?

sitat: “kun det som ikke er modent som faller”

1 Like

Blir det avtale, er det fristende å sitte i mange år. Helt til AZ har fått medisiner med mRNA levert med Amphinex.

8 Likes

JPM 140K fra forrige uke. Kan det være en short posisjon ?

1 Like

11-dippen i anmarsj, eller er det en større nedjustering på gang?

1 Like

Ser ikke ut som markedet tror riktig på meld etter børs i dag og det kan være en tabbe. Ikke mer enn 100% sikker denne gang da.
Dere kunne solgt på opp mot 82 i går så hvorfor selge nå???

2 Likes

Stoploss raid på gang :thinking:

3 Likes

Miste posisjonen sin i PCIB 30/6/2020 pga. SL må være den kjipeste newbie lærdommen på børs jeg kan tenke meg…

5 Likes

Huff, dette er ikke noe gøy :grimacing: Frykter nå hva som skjer hvis meldingen kommer 1-2 uker etter utløpt avtale, slik det bruker å gjøre med disse 6 måneders avtalene…

1 Like

Som Per sa : “Det kommer når det kommer”

2 Likes