Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Det har jo skjedd før. Men det er sannsynligvis positivt at det tar lengre tid.

Når det er sagt blir jeg ikke spesielt imponert om det ikke kommer en melding i dag eller i morgen tidlig. PW har vært tydelig på at det vil komme en melding i juni. Om det så bare er en intetsigende melding om at man trenger litt mere tid til å ta en avgjørelse pga covid19 eller noe slik, så er det innafor. Men noe bør komme.

5 Likes

Tar meg en tur bort om Hegnar en stund. Eksponeringsterapi for nervene mine…

2 Likes

Det var Ronny Skuggedal som svarte det når det i podcast ble spurt etter ny hjemmeside

4 Likes

Solgte 35% av aksjene på 85 kr for få dager siden. Med fallende kurs er det enkelt å holde seg i skinnet og sitte på resten. Burde beholdt alt, men har brent meg gang på gang på aldri å ta gevinst, og lånene er på mange millioner (selv om jeg også har atskillige millioner i papirverdier). Men er redd for et superkrakk som gjør at alle verdier blir borte og bare lånene består. Krysser fingrer og tær for en oppløftende melding i dag. Om ikke annet så er de aksjene jeg sitter igjen med mer enn betalt for med de jeg solgte.

8 Likes

Jepp. Per sa faktisk at markedet skal få informasjon i juni. Dette er siste dagen i juni. Jeg blir skuffet om han ikke holder ord.

6 Likes

In Walday we trust.

Per sa det visst også til Jonas Einarsson

Hva har du drømt???

Har Per sagt at markedet skal få informasjon innen utgangen av juni, eller har han sagt at det skal avklares mellom pcib og AZ innen utgangen av juni?

1 Like

Jeg løpte gjennom gatene med armene i været til min nye Audi RS5. Så du kan tolke selv hvordan det gikk :grin:

1 Like

På vei ned mot emikurs?

Her har ikke pcib noe valg hvis de ønsker å framstå som seriøse.

Enten kommer de med en melding innen kl 0900 i morgen som sier at alt har gått til hælvete eller det motsatte.

Eller de kommer med en melding der de klargjør for aksjonærene at de trenger x antall flere dager eller uker.

Uten en eller annen melding mister jeg all tiltro til de kan å pleie sine aksjonærer på en god nok måte.

7 Likes

Hvis det ikke blir avtale i en eller annen form, vil det være nådestøtet for mange småsparere. Da har det vært mange år med bare smoke and mirrors. Når vi i tillegg ser utviklingen i NANO de siste årene, så blir dette en sektor mange vil sky. Jeg vil si at troverdigheten til OCC (og Jonas Einarsson)er helt avhengig av at det blir en avtale.

6 Likes

Kan være enig, men er usikker på lover og regler.
Har de lov til å uttale seg helt i innspurten men uten at alt er klart ?

Her spørs det om noen har fått info om dårlig avtale eller no deal i det hele tatt… Sånt lekker fort når det nærmer seg melding

Det er helt selvsagt etter min mening at PCIB kommer til markedet med status i dag eller i morgen. Så enkelt er det! Det kan ikke være noe å lure på dette?

1 Like

Det er helt nødt å komme en beskjed i dag etter mitt hode. Selv om den kun informerer om at de fortsatt er i forhandlinger og at de vil komme med ny melding når forhandlingene er avsluttet.

4 Likes

Hvorfor selge nå? Melding kommer jo når som helst, og da burde man solgt tidligere i stede for å ventet helt til nå. Noen som vet noe som andre ikke vet? Bring it on P!

2 Likes

Må si, jeg er igjen imponert over at det virker som at det finnes ingen lekkasje til markedet om positivt eller negativt utfall.

2 Likes

Da er PCIB kursen ned 3% hittil i år. Slå den!

4 Likes