Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Feil. Filo D snakket med Skuggedal.

Men er det gull i Fort Knox?
Det er hva markedet venter svar på. Ellers hadde vi sett 3-sifret kurser i dag! Markedet er ikke sånne som oss…

1 Like

Spill spill spill, at aksjen kan kjøpes midt på 70 tallet er så smått Utrolig !!!
Men noen lar seg Lure💥

3 Likes

Teori:
Jeg tror ikke det kommer en melding før det foreligger/ikke foreligger en avtale. Jeg har lite tro på at det kommer en melding om at partene trenger lengre tid til forhandlinger.
Pt. vil en melding på forlengelse forhandlinger tilsi at det vil foreligge en avtale til slutt.

3 Likes

Handler inn litt til her på tampen.

3 Likes

Ser ut som forumet er plassen å lansere Pampers up and go. Trist at det blir panisk nedsalg i dag når det er lovet melding.
Kan ikke i min villeste fantasi tro at dem kommer på overtid for å melde at dem ikke ble enige så strengt tatt bør det tolkes positivt at dem bruker hele tilmålte tid.
Anbefaler å tenke to ganger før dere trykker på salgsknappen.
Selv er jeg over en mill ned i forhold til ATH men sitter rolig og venter på positiv meld.

14 Likes

NAS :laughing: “slå den”

Kjøpt :+1:

3 Likes

NAS er vel ikke biotekmygg med samtaler med BP, pivotal studie, tre teknologiben :partying_face:

Panikken tok mulig flere nu. Nedsalget blir DERSOM det blir avtale minimalt om «alle» lettet seg nu :joy:. Oppgangen må vel anta å bli enda mer brutal ved positive nyheter nu.

2 Likes

Neida, mente bare ifht til “slå den”. Men det er jo tydelig at det er mange som ikke har fått med seg at PCI og AZ avklaring skal komme denne måneden en gang. Har sett folk som eier PCI aksjer som faktisk ikke var klar over og jeg måtte informere dem, og da ble de overrasket.

2 Likes

Hvis de skjønner at det vil ta ytterligere mange uker å bli ferdige kommer det melding om det.
Hvis det bare gjenstår formaliteter (underskrifter) tror jeg de venter med å melde, selv om det skulle ta noen dager.
En no-deal blir garantert meldt. Altså bør det være rimelig garantert at det blir avtale.

Mange nervøse nå.

5 Likes

Ekstra Podcast i morgen med JE.
Så han har samme oppfatning som oss :+1:

3 Likes

Jeg er pisse nervøs!
På kort sikt har jeg først i natt mistet troa(nervene spiller nok inn) og forstår at flere selger seg ned eller ut.
Heldigvis har jeg kastet “nøkkelen” til nettbanken så jeg ikke gjør noe panisk. Jeg skal ikke ut før PCIB enten er kjøpt opp eller er på markedet med de store om 2-3 år.

8 Likes

Meget spennende dag der null har forandret det fundamentale. Dersom avtale melding kommer så tipper jeg at de fleste tror på etter børs i dag eller i morgen før. Dette tror jeg vil resultere i at folk vil plukke billige aksjer på tampen i dag slik at vi vil se bevegelser oppover mot slutten.

7 Likes

Innen juni, betyr ikke 1. juli. Jeg forventer melding i dag.

12 Likes

Jeg tror PW har glemt å opplyse at han benytter Maya-kalenderen! :wink:

image

2 Likes

Nå er raketten nesten ferdig laget og flammene slikker oppunder veka.
image

10 Likes

Det er noen som plukker disse aksjene også :slight_smile: - det er bare “tall”, spiller ingen rolle om kursen er 72 eller 82 når meldingen kommer!. Men kasta du korta og meldingen med stor M kommer ja da svir det mer enn halvering i kursen…

7 Likes

Jeg for min del synes det er rart at de ikke kom med melding i dag tidlig, hvis de har noe å melde! Håper inderlig jeg tar feil, men tvilen kommer snikende det må jeg innrømme!

1 Like

Hvorfor tror den rasjonelle delen av deg at en negativ melding er mer troende å komme på overtid enn en positiv?

4 Likes