Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ehhh, ja?

Det er hentet fra :

https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04099888?cond=Amphinex&draw=2&rank=4

Guidingen for interim er hentet fra PCIB sin Q3 rapport.

Old news.

1 Like

Ser dette naa, men det er ikke sikkert at alle er klar over dette. Fra begynnelsen, kan altsaa innvilgelse av interim og fast track til markedet ta mer enn 4 aar, pga. corona skurken;-((

1 Like

Sant det, sikkert bare de som følger med som har fått det med seg :slight_smile:

2 Likes

Vel, uansett saa blir det ganske sikkert ingen Release emisjon foer de vet om de makter og skaffe en Chem partner eller ikke. Men har de ikke skaffet partner foer september 2022, kommer den nok.

I mellomtiden hviler den store spenningen paa om det blir en Vacc emisjon med forskning i egen regi, eller om det greier og trylle frem en Vacc partner som skyter inn penger. Alternativet er at de lar det ligge, og venter og ser hvorvidt dagens Vacc partner oppnaar gode resultater.

Det samme gjelder forsaavidt fimaNac. Vet ikke hvordan PCIB konkluderer her. Men sitter med en foelelse om at det henger en Vacc emisjon i luften./ Det kan faktisk komme i Nac ogsaa, hvis de ikke greier og selge AZ resultatene til noen andre. Men den kommer antageligvis, og i saafall ikke foer neste aar. Tror jeg.

1 Like

Vel, det er jo et Vaccstudie på trappene, som det er tvilsomt at PCIB ikke vil bære noen kostnader på.

Vi vet jo at de jobber med dette for øyeblikket, derfor blir det nok en emisjon når dette er klart. Hvis jeg husker riktig sa PW at det var rundt 50 mill for å kjøre dette selv.

Når det kommer til Chem trenger sannsynligvis litt penger for å komme til interim.

Nac, er det programmet de bruker minst på og er lengst unna klinisk studie, så det blir nok ikke en “Nac emisjon”

Alt blir dette blir nok dekket av en emisjon for igangsette et studie innen FimaVacc. Det er bare å slenge på at emisjonen skal sikre kapital til å nå interim for RELEASE og generelle selskapsformål for å dekke “Nac emisjonen” din.

Så en emisjon på 10% burde man komme veldig langt med.

9 Likes

Siden PW snakket om noen resultater fra Vacc i 22, så har de kanskje noe helt spesifikt i tankene? Jeg har uansett en magefølelsen av at det snart løsner på en eller annen front for selskapet.

7 Likes

At en emisjon er på trappene er vel mer og mer sannsynlig, men har de noen nyheter som vil dra kursen før de setter en emisjon??

1 Like

Jeg er klar for en emisjon så vi kan kjøre på med FirmaVacc.

8 Likes

Starter man noe opp i klinikk er det vel naturlig at det kommer noe penger på bordet, så vacc emisjon er ikke gitt selv om det er en sannsynlig mulighet

3 Likes

Kan det vaere at PW med reultater i 2022, siktet til resultater fraden nye Nederlandske partneren, eller den nye partneren i Israel?

Det virker, som forventningene til at framtidige triggere, vil slå inn i de nærmeste månedene, er heller begrenset.
I mens sklir aksjekursen sakte, men sikkert nedover :frowning:

Og da kjøper de som har troen.

8 Likes

?

13 Likes

Ja, kanskje. Eller kanskje ikke.
Det kan også bare være et sleivspark av en uttalelse fra Per Walday, hvilket i så fall bare ville føye seg inn i rekken av en lang rekke slike uttalelser fra denne mannen.

Jeg tror dessverre man skal vokte seg for å tolke noe som helst inn i uttalelser fra Per Walday.

4 Likes

Slik ser jeg på situasjonen også. Blir det en emisjon med VACC og CHEM i tankene tenker jeg at 20% er mer nærliggende. Da sikrer man driften noe lenger enn akkurat til interimavlesning og noe mer slingringsmonn ifm VACC studie.

1 Like

Huff. Emisjonspøkelset på nytt.
Blir perfekt børsklima utover våren å sette emisjon på. Hva lander vi på da? 15?

3 Likes

Spøkelser, Edder og galle er ikke det allerede priset inn? Kurs ned over 60% eller omtrent 40 kr siste ett år!

Gode resultater, mulig blockbuster, tre teknologiben og det er artikkel på det enkelte mener kan bli Bac ben.

Alt priset til en milliard.

«Alle» mener ikke at noe positivt kan skje og videre fall. Hvor mange ganger skjer ikke stikk motsatt av det «alle» tror i markedet!?

4 Likes

Jubel. dette er ikke riktig. Vi haaper jo alle at en partner avtale det foelger penger med skal falle ned. Ett annet haap er at en av dagens partnere plutselig naar ett stort gjennombrudd.

Det vi diskuterer, er hva som vil skje hvis ingenting av dette skjer! For da begynner det og lukte emisjoner.

1 Like

Det er uansett et solid skifte i vurderinger på fora😂
Greit det, min oppfatning er at veldig «mange» og nesten «alle» har redusert eller ute av PCIB her inne. En trøst er at de største 20 aksjonærer er tilnærmet uendret i %. Sa «alle» er noe tabloid! Det er jeg enig i😂

6 Likes

Du kan jo spørre deg når PCIB sist traff på pasientguiding - Og hvorfor det skulle være bedre denne gang med covid som bakteppe og ingen FPD i USA enda.

4 Likes