Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Går unna når den først får fyr på kjelen🚀

12 Likes

Hoppas uppgången blir mer långvarig :joy:

https://media1.tenor.com/images/8ca1838078f76d553dff2a6875ede503/tenor.gif?itemid=4932263

5 Likes

Solide data på mRNA som KAN bli presentert vil kunne bidra til varig verdier :bomb: :pray:

Fra stang ut med AZ til stang inn med ???

AZ vil kanskje se «dumme» ut ved data som presenteres??

8 Likes

Jeg lurer bare på hvor bra det kan være når AZ valgte å ikke gå videre med det?

1 Like

Må innrømme at dagens store overraskelse, var at aksjekursen overgikk emisjonskursen !
Må bare få gratulere ledelsen :slight_smile:

2 Likes

For godt til å være sant så de droppet det og satte all fokus på viktige samfunnshelse og «raske» penger ved Covid😅?
AZ er vel ikke nektet om de plutselig finner rett kandidat!

3 Likes

Med mindre ledelsen lyver så er jo historien at resultatene er meget bra, men at de ikke har en aktuell kandidat å teste det klinisk akkurat nå.

7 Likes

Har jo tillit til PW, og tror jo også resultatene er så bra som han sier. Men samtidig så har jeg blitt litt mere kritisk etter den store knekken vi fikk. Jeg håper vi lykkes til slutt, og jeg begynner som mange andre (i følge kursen) å bli mere optimistisk igjen nå i forkant av konferansen.

Just afraid to get my heart broken :broken_heart::sweat_smile:

3 Likes

Get ready to get your heart broken again when it comes to recruitment in Release…

2 Likes

Det er lett å forelske seg i en slik aksje som PCIB, selv om alle sier at man ikke må forelske seg i aksjer. Det er så mye spennende som kan skje fremover - også har du CHEM som ligger der som det fundamentale. Vi spiller på en humpete bane, det blir helt sikkert noen fler sleivspark fremover. Viktig å holde fokus på ballen for vi rykker stadig nærmere vårt første mål.

Vi får håpe på gode nyheter 10/2 for 24/2 ser jeg ikke helt at de skal klare å komme med så mye posistivt. Det er sikkert ikke priset inn, men skulle tro at forventningene ikke var spesielt store.

6 Likes

Trur her er snadder i vente 10.02.21 (fra dagens børsmelding): «The presentation slides will be made available through a separate press release
around the timing of the presentation and the full presentation will be made
available on PCI Biotech’s website (www.pcibiotech.com) under “Scientific
publications & presentations” after the event.»

Jeg tolker det slik at de byr opp til dans, om de ikke allerede er i full swing.

37 Likes

Jeiij, bare 150.000,- i minus nå :joy:

Edit : Dette er gevinst som jeg har hentet fra pci før, og er en liten sum i forhold til hva denne aksjen har gitt meg.

Har klokketro å sitter long med min post, spennende tider!! :star_struck:

23 Likes

Jeiij, bare 74.000,- i minus nå!

Edit: Mente 75.000,- minus.

(Men har troa jeg også! :wink: God helg!)

Edit 2: Tatt ut 0,- i gevinst. Aldri tatt ut noe.

4 Likes

Å “være i minus” gjør det jo mer spennende når det atter går oppover , fordi da blir man enig med seg selv om at “man tenkte rett”…Akkurat PCIB skiller seg fra andre biotekaksjer nettopp fordi kursoppgangen kan bli så svimlende. Det er derfor du er her:))

2 Likes

Ikke at det betyr så mye,Men jeg er ganske sikker på at AZ ikke er ute av bildet…

9 Likes

:chart_with_upwards_trend:-300k her :man_dancing:t2:

4 Likes

Enig i dette, det som er sakt av PW var at det ble bekreftet av AZ at de ikke ville inngå avtale innenfor den fastsatte tidsfristen (ut 2020), men tviler sterkt på det første samarbeidet blir med dem likevel.

2 Likes

-600🥳

3 Likes

+75K danske kroner her :see_no_evil:

2 Likes

Det er forskjell på forelskelse og kjærlighet.
Forelskelse er som trading, som ofte svinger med hva andre mener om objektet.
Og ha langvarig tro på kvalitet, og utvikling, er ikke negativt.
Kjærlighet gjør ikke blind, men seende.

5 Likes