Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Godt å være inne igjen i PCI, satser på noen gode meldinger fremover :-). Forrige gang var nok forventningene for store og en trodde en skulle bli rik fort, denne gangen sitter jeg long og satser på at PCI gjør de riktige grepene :slight_smile:

16 Likes

Å ja, Bring it home :star_struck: :moneybag:

12 Likes

Tilsynelatende gode og spennende nyheter dette. Markedet reagerer dog ikke. Skulle tro dette er en fin mulighet til å komme seg inn før den planlagte presentasjonen? Brent barn skyr ilden kanskje…

Spennende å se om de sperrene forsvinner hvis 27,90 går .-)

4 Likes

Litt motstand på 28, men tror vi bryter igjennom. Jeg fylte på litt her selv i dag da jeg tror og det kommer til å bygge seg opp, og ikke minst kommer til å få frem spennende resultater på fimanac. Tror dette er hva selskapet trenger. En konferanse som er spesifikt for genterapy og da eksponering av denne teknologien for riktig marked. Kan være det er dette som må til for å få fart på nac. Teknologien er så og si klar for å tas til klinikken, så å øke prioriteten her tror jeg er riktig og viktig.

16 Likes

meget god motstand på 28 ja… Skjønner meg ikke helt på disse salgsordrene nå som vi går spennende ting i møte. lastet selv opp enda mer :slight_smile: men nå er jeg overlastet…

3 Likes

Kjøpte også ek del nå på 27.80. Blir spennede å se nå frem mot konferansen.

3 Likes

Tok resten på 28. Blir fart i sakene når Anders Høgset gir BP bakoversveis om et par uker :slight_smile:

11 Likes

En må nesten spørre seg selv om AZ samarbeidet har fungert som en “sove-pute” for den øvrige eksponeringen av selskapets produkter mot markedet?

Kanskje AZ havariet har åpnet øynene og motivasjonen for å øke salgs-insatsen for PCI teknologien?

Og vi vet at samarbeidet med AZ gav meget gode resultater.
Dette fra selve CEO’n i selskapet.

9 Likes

Dette var startskuddet for fortsettelsen av historien om Askepott sin reise mot tronen. Fyll på og tett skottene. God helg :wine_glass::shrimp:

10 Likes

Sperren tatt ut, 30 kr neste

9 Likes

der var sperrene borte. noen kjøpte opp alt. Hyggelig fredag dette :slight_smile:

7 Likes

Tog en liten pott på 28:15.

Dags att börja klättra uppåt nu :raised_hands:

16 Likes

Bikker vi 30 i dag? :upside_down_face:

2 Likes

Sovepute vet jeg ikke, men det kan nok ha vært en brems for øvrig utadrettet aktivitet på NAC siden man gikk og ventet på neste skritt i det samarbeidet.

1 Like

Dette var hyggelig avslutning på. uka… Måtte det fortsette ut dagen .
Litt volum (sett i lys av siste tiden) gjør det jo bare ennå hyggeligere.

6 Likes

16.november var siste gang det var mer volum👌

14 Likes

Her skjedde det noe. Close over 30 to dager på rad utløser et pent kjøpssignal i mitt chart

22 Likes

Kjøp bølge nr 3 kom nå, ser ut til å ta oss over 30kr

4 Likes

Rt30.3kr

11 Likes