Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hvorfor er det slik at forumdeltakere finner denne informasjonen før markedet blir orientert? Hva er det jeg ikke skjønner og hva er det som er galt. Hvorfor gir ikke ledelsen informasjon til markedet?

Selskapet melder når det foreligger noe konkret å melde. Frem til da er alt spekulasjoner.

Er det en ting mange PCIB-aksjonærer har brent seg på så er det nettopp å legge for mye vekt på angivelige sammenfall, linker, hypoteser og alt som tilsier at det blir ditt eller datt. Det kan derfor være greit å tone spekulasjonene noe ned. Svarene kommer når de kommer.

29 Likes

USA og Sovjetunionen hjalp ikke hverandre i kappløpet om å komme først til månen

1 Like

Det drar seg til fram mot neste onsdag nå. For nye aksjonærer og gamle som måtte ha glemt det, minner jeg om denne som er en ganske sterk uttalelse fra PW fra Q4 i februar i fjor på spørsmål fra salen:

– So do you think fimaNAC could be the new gold standard within this field?
-------------------------------------------------------------------------------- Per Walday, PCI Biotech Holding ASA - CEO [6] -------------------------------------------------------------------------------- For specific applications, yes, I think it could be. ---------------------------------------------

Verdt å minne da også om at PW bad oss høre på hva han sa…

jeg tror det er lov å ha forventninger fram mot onsdag at her kommer det data som kan ta biotechverden med storm.

25 Likes

Det er riktig mister, men de kan heller ikke drive prosjekter over lengre tid uten at det er en plan for fremtidig kommersialisering. Så kommer det til et stadium der begge parter blir enige om evaluering av eventuelt neste steg og strategiske vurderinger i forhold til prosjekter om det passer eller ei.

1 Like

Captain Obvious :slight_smile:

Akkurat som dette er en test med Amphinex?(fase l/ll)
Det kan da umulig være det for da skulle det ha vært meldt for lenge siden. Arrester meg gjerne, men skulle vært meldt omgående.

11 Likes

Hva med naked mRNA?

Og hva om vaksinen ikke gir god og varig immunrespons jfr mRNA problematikk nevnt over? Er fimaVacc utelukket da?

15 Likes

Løfte blikket :blush:

Utfra grafen er det svært lite spekulasjonsutslag på PCIB kursen :muscle: lenger fra spekulasjon er ikke mulig å komme :joy::sweat_smile:? Snarere indiskontert mye «negativitet» i kursen??

Så her er alt lungt og en venter nu på fakta :bomb: :pray:
La det være gode resultater som presenteres til uken :rocket: :crossed_fingers:

6 Likes

Og godt er det. Et sunnhetstegn. Vi har vel alle fått erfare hvor negativt en hype og påfølgende skuffelse kan slå ut. Derfor er det også å håpe at forumet fortsetter å forholde seg nøkternt frem til vi får noe fundamentalt å forholde oss til.

8 Likes

Yes og alt reflekteres i kurs. Intet hypet ser det ut til :rofl:

Exactly, meget godt tegn og kurs på et lavmål? et godt grunnlag for :bomb: ved mulig gode nyheter? Hva er typisk prising i biotek med tilsvarende pipeline, resultater :muscle:? Tutut?

Og mRNA teknologi og naked leveringsteknologi??!
Avsluttende fase onkologi i RELEASE?

Det virker ikke helt hypet hverken her eller der??

Det en må respektere er at mange vurderer en inngang på eksempelvis 200kr som bedre vurdert riskreward enn nu på 20kr tallet da det kan være kommet til fundamentale nyheter og resultater. Kan lett forstå det. Vurdering og aksept for risiko kan være så mangt!

8 Likes

Kopiert fra Aftenposten.
" Flere koronavaksiner gir kroppen beskjed om fikse seg selv. Metoden vil kunne endre behandlingen av en rekke andre sykdommer.

Den revolusjonerende metoden kalles mRNA-teknologi, og skal gjøre kroppen i stand til å ordne opp selv."

10 Likes

Mye spennende lesning her i det siste. Hva som faktisk er virkeligheten får vi se på onsdag, men jeg er optimistisk og har i dag økt beholdningen med 50 %.

43 Likes

Er ikke samarbeidet med eTheRNA i Nac og ikke VACC? Videre er ikke dette i preklinisk og ikke klinisk, altså ikke i fase 1?

3 Likes

@Bonusfrelst synes denne verdivurderingen på 255kr og mer til ved validering (kun indikasjon i RELEASE) du gjorde viser mye av det uforløste i PCIB. Får du rett i kursmål blir det plutselig ketchup effekt :bomb: :pray:. Kanskje validering av PCIB teknologien aldri har vært nærmere enn nu? :crossed_fingers:

I perioden etter konferansen og kvartalspresentasjon Quarterly Report – Q4: 24.02.2021 vil det kunne komme nyheter? Uansett meget interessant å få info fra konferansen og så en kvartalspresentasjon fra selskapet den 24.2.

Solid den. Men ikke CHEM jeg lurte på.

Vil det ikke kunne komme ytterligere info om akkurat dette på konferansen om noen dager som PCI Biotech er sponsor til? :pray:

Er kanskje ikke usannsynlig at det er noen resultater fra et slikt samarbeid? Og utførlig informasjon om detaljer mm bør kunne forventes ved kvartalspresentasjon om et par uker? PCIB bør kunne lette på sløret og fortelle om videre mulig planer? Patenter, resultater osv ser nu ut til å falle på plass og det KAN bety at det materialiserer seg noe som igjen gjør at selskapene kan gå i detalj.

Det ser da faktisk ut som Lenny er på sporet av noe :crossed_fingers:

5 Likes

Disse 132 kronene er nok bare lommerusk hvis det går slik det ser ut til å gå ( med alt )…og da satser vi på at det er 51% sjanse for at går slik :))

3 Likes

Nå ligger det inne startordre på 16770 stk til kr 29. Begynner å få økt volum nå. I dag bikker vi 30 tror jeg og det er påtide å fylle på mer når kursen skal videre opp. Jeg kjøper mer i dag :trophy:

10 Likes

Bikker vi 32 i dag? :thinking:

3 Likes