Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hvorfor bikker vi ikke 30? :dizzy_face: Vi har ligget på 20-tallet siden 21. Okt. Jeg har økt beholdningen i dag og betalt salgsprisen for videre løft. Håper at flere gjør det, da går kursen :point_up_2:

4 Likes

Store poster som kjøpes/selges i slengen på 29,4.

Og når de ganske store poster på 29,4 er omsatt ser det ut til at det er «viktig» å omsette langt færre aksjer sekunder etter på 29,35. Masseres godt, skikkelig rykk opp om 29,4 plutselig slukes?

1 Like

Ja, får ta et jafs til… :rofl:

1 Like

Solgte litt PCIB for å være med på GME for en ukes tid siden. Mest for gøy og for å ha vært med på det. Solgte heldigvis ikke mer enn 15% av beholdningen, men merker at det ikke er så “gøy” lenger :sweat_smile: Er ikke så godt bemidlet at jeg kan kaste bort tusenlapper på ren impuls. Jaja

2 Likes

Går an å ta den enda litt lenger. Noen er litt bullheaded (bearheaded i dette tilfellet) og skal selge på 29.40 som da er en liten motstand. Og det skal vist skje selv om det er en viss etterspørsel.

1 Like

Det virker som en del har vanskelig å ta inn over seg at aksjekursen viser, hva investorene mener er rett aksjekurs idag.

Bamse

Min mening er uansett uinteressant i denne sammenheng

Legg ned børsen og markeder/handelsplasser
Legg ned forum

Markedet er effisient, alltid

Ikke noe mer å selge/kjøpe eller være uenig/diskutere / vurdere eller grave opp informasjon om. Alt er kjent og statisk

Orakelet har talt i all ydmykhet

Endelig en med fasiten på alt :laughing:

:rofl::rofl:

10 Likes

Jeg vet ikke hva som menes med gammel modell. Men kan det være det enkelte omtaler som 1 generasjon og 2. generasjon covid vaksine? The Second-Generation COVID Vaccines Are Coming - Scientific American

Selv om de godkjente vaksinene er effektive så er det fremdeles muligheter for PCIB å kunne bli med på kampen.

2 Likes

Bra innlegg Jubel :+1:

mRna i vinden! Blir en spennende konferanse 10.2 med forhåpentligvis gode nyheter. Vi har i så fall et etterspurt produkt i pipeline, såpass at våre belgiske venner satser med nye 400 kvm mRNA avdeling:

Belgium’s eTheRNA has expanded its manufacturing capabilities to serve increasing demand for mRNA

Vet ikke hvor mange kvm som gjelder «naked mRNA»

29 Likes

Selvsagt er pci med i kampen, Vaccibody vaksinen som je referte til, regner seg som en annen generasjons vaksine.
Mhp gammeldags vaksine, vil jeg mene at skillelinjen går på produksjonsmetode. Hvor gammeldags er dyrking av virus som drepes eller svekkes, kontra syntetisk framstilling av mRNA eller DNA vaksine kort fortalt.

2 Likes

For dere som har kjent PCIB siden fødselen (jeg ble aksjonær først i 2018):

Har inntrykk av at PW og co historisk sett har vært «beskjeden», og sjelden slår på stortromma.

Nå skal de på en konferanse sammen med de store pharmaselskapene (mange BP), og:

  • er sponsor
  • har utvidet taletid (40 min mot andres 30 min)
  • skal ha pressemelding i tidspunktet for Høgsets presentasjon
  • legger ut presentasjonen i sin helhet på hjemmesiden etter konferansen.

Er dette litt utradisjonelt av PCIB, eller går det inn i resten av historien som normalt?

38 Likes

Jeg har vært med siden 2016, og kan ikke huske at de har kommet med melding samtidig som en presentasjon. Jeg tolker det som svært positivt.

15 Likes

Forhåbentlig betyder det resultater, der begynder at vise realisering af potentialerne. Det kan også være en del af et større fokus på IR, hvad jeg mener, har været håndteret på et meget lavt niveau. Resultaterne skal jo tale for sig selv, men det er altså ikke dumt at kurspleje og fodrer markedet med de gode historier og indblik i aktiviteter undervejs. Dem på dansegulvet vækker investorernes interesse på et helt andet niveau end dem der står i et mørkt hjørne og gemmer sig. PW siger “lyt til mig” - så han begynder nok at kommunikere oftere - ellers på Tekinvestor fortsætte bibeskæftigelsen som detektiver

12 Likes

Klarer vi å knekke 30motstanden idag?
Hadde vært behagelig å gjøre den til nedre støttenivå istedenfor sterk motstand

6 Likes

I dag bikker vi godt over 30 :metal:

7 Likes

30, barneskirenn.

5 Likes

Hold på aksjene!!! :dart::rocket:

16 Likes

Hva blir sluttkursen i dag? Tipper 32,45🤷‍♂️

2 Likes