Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hvorfor er det noen som selger 10 stk aksjer for å senke aksjen ned 25 øre? :face_with_symbols_over_mouth: Jæ… la p.kk

2 Likes

Kjører vi på?
Motstand brutt eller?

4 Likes

ikke helt, dette er vippepunktet. den har feilet her 2 ganger før. så det er sikkert mange som sikrer seg her med å selge ut fordi de er sikre på at den skal ned igjen (for det har skjedd 2 ganger før) Legger resten på TA tråden

3 Likes

1 Like

stemmer, den er en gjenganger, tenkte for å være kort konsis og uten å forvirre for mye, så skulle jeg ta bare den siste uka. (prøver å ha et lite tema i pcib ta tråden i forskjellige tidsrammer) Så i dag, ble helt ypperlig til å ta et 45min chart, da vi driver å pirker i ei motstandslinje som har vært mildt sagt standhaftig for pcib sin del.

1 Like

Retard at 31.05 today :joy: Da markedet lukkede igår, var der stadig +30000 på 29.4…

1 Like

Tar litt støttekjøp i dag. På tide vi kommer videre over 32+ nå :smiley:

2 Likes

Det er godt å se en positiv kursutvikling etter d-dagen når avtalen med AZ falt gjennom. Men, kursen for meg er likegyldig på disse nivåene uansett, hvis ikke hadde jeg solgt på 80. PCI sin teknologi er verdt langt mere, og jeg håper markedet og legemiddelindustrien snart får se det fulle potensiale. Venter i spenning til neste uke for å se om vi får noen godbiter da!

8 Likes

Vet dere hardt prøved PCI aksjernærer fortjener break-out, mon dog tror jeg den er noe overkjøpt :thinking:

Helt enig med Bamse her

2 Likes

Slutt med slik vranglære!
Høy RSI er ikkje salgsignal.

Her er dokumentasjon.
https://www.investtech.com/no/market.php?CountryID=1&p=staticPage&fn=wpArticle&tbReport=artSignalStatRsi21Nordic2015

7 Likes

@arve1954 . Vi trenger at noen tar noen 10ere her nå.

6 Likes

Synes omsetningen som nærmer seg 350 000 aksjer i PCIB allerede nu vitner om sterk økt interesse og trengs det virkelig flere som tar 10 000 ener :sweat_smile:. Det er fint med fokus og økte verdier som gir fleksibilitet fremover, men viktigst av alt er å skape biotek verdier over tid i internasjonal klasse og verdivurdering. Om PCIB plattformen plutselig nu blir validert vil det kunne føre til direkte opprykk til den virkelige ligaen internasjonalt i biotek. Nesten alle de «store» skal på mRNA konferansen til uken. Det er bare å krysse fingrene å håpe på gode resultater skal presenteres :crossed_fingers:.

Ikke minst skape verdier og «medisin» som virkelig gir hjelp og effekt :pray:.

Nu håper jeg på BUNNSOLID verdier og mindre volatilitet, men tar gjerne en Genmab kopi over de neste årene :sweat_smile::pray:
Eller en Moderna, BioNTech :rofl:

Nu er det faktisk kort til ABG kursmål 37kr. Men langt opp til Arctic og Paretos peer analyse og kursmål.

6 Likes

2 Likes

Nå da? Motstand brutt?
Kurs over 31, høyt volum.

Hva sier TA guttene her?

1 Like

Close over 30 i dag og fortsatt positivt bilde neste uke, så kan man tenke på å sette to streker under svaret.

3 Likes

Vi er straks ved MA100 og kan få en reaksjon ned men med en liten forventning om news flow på kort sikt holder jeg mine og satser på at vi tar en tiger-leap over volum-vakuum-kløfta mellom ca. 30 og 40kr.

6 Likes

Så på nettblogg fra DnB market, de gjentok om og omigjen at høy RSI er ok så lenge den ikke snur nedover, men da er det på tide å komme seg ut.

Alltid noe å passe på enten for lav eller for høy :joy:

Interessant å se på fundamentale verdier også :bomb: :pray:
Altså fokus på resultater og eventuell validering av bioteknologien!

Ved en mulig validering av teknologien til en biotekmygg, hva KAN skje da med verdien (som fra før har fallt fra 80-90kr for kort tid siden til dagens 30kr) :sweat_smile:. Det er vel rimelig fjernet fra TA analyse om det plutselig skulle kommet en validering. Det er lov å skimte til fundamentals også :sweat_smile:

2 Likes

Historien i PCI er nok heller regelen, jeg leser hvr charter sier meg og ikke investtech.

2 Likes