Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Tviler paa at det er noe saerlig nedside igjen paa PCIB naa. Det maatte i saafall vaere hvis markedet skulle krakke, eller en lavt satt Vacc emisjon.

Foruten dette, burde pilene peke rett opp. Har sjelden sett en mer underpriset aksje, med mulighetene som ligger paa vent. Vi kan plutselig bli verdensmarkedets nr. 1 valg, for levering mRNA. og for kreftvaksiner. Dette kan snu fort.ere enn vi aner, hvis de rette innstansene peker paa oss, og det selv om jeg skrev i ett tidligere innlegg at det har sett traadt ut saa langt.

6 Likes

Hold på aksjene!!
Her lekes og ristes det i treet…

3 Likes

Fint for påfyll :slight_smile:

Ikke store forventninger til q presentasjon :roll_eyes:
Ingen som tror på en mini Nano her? :blush:

1 Like

Jeg tror det kan være like greit med edruelige forventninger til Q4.

4 Likes

Jeg håber det kommer som et brag imorgen eller der i præsentationen og Q&A bliver leveret nogle klare svar på fremdrift på strategien. Ellers må der simpelthen være nogen som begynder at stille spørgsmål til om tingene er på sporet. Jeg tænker at styreformanden nu skal til at kigge frem og berette.

1 Like

Du kan få sagt det, det er vel intet annet enn edruelighet vi er vitne til :joy:

Snarere frykt som herjer før Q ser det ut til?

Er det euforisk stemning i verdivurderingen? Euforiske kursmål?

Finner ingen tegn til noe i nærheten hverken på forum eller i markedet eller kursen.

Fall fra noe over 86 kr i Juni i fjor til dagens 27kr.
Ned 12% siste mnd, ned 6% siste uke.

Grei edruelighet😅

2 Likes

Jeg forventer ikke det store, men håber på det bedste. Skuffelsen over Q4 må allerede ligge i kursen her i dagene op til. Jeg har lige suppleret op med 1500 styks. :crossed_fingers::sweat_smile:

3 Likes

Tror flere enn meg avventer med å øke inntil man ser om PCIB i likhet med NANO og ULTI har klart å forbedre pasientrekrutteringen.
Om ikke, samt at det heller ikke gis noen indikasjoner om mulig kommersialisering blir det trolig en aksjenedtur.
Jeg har i likhet med “lenny” purret på for å få styreformann H.P. Bøhn på banen i Radium podkast uten å lykkes. Føler på at styret nå må ta noen grep ovenfor en noe handlingslammet management.

5 Likes

Inntrykket jeg har er tvert imot at ledelsen har gjort hva den kan ved å sørge for å få rekruttering i Asia på skinner. Vi har hatt reell handlingslammelse på grunn av COVID-19 det siste året og som ledelsen ikke har kunnet gjøre stort mer med enn de har gjort. Uten pandemien ville selvsagt kursen ligget langt høyere, sannsynligvis over ATH. En får være glad til at selskapet ennå eksisterer om en ser på hva som har skjedd med mange andre i løpet av dette året. Det virker også bare dumt å sammenligne PCIB med andre på den måten som om noen “klarer” det og andre ikke. Rekrutteringen kommer i gang når det ligger til rette for det ved de aktuelle sykehusene.

20 Likes

where comes the presumption that the recruitment numbers are bad? any hints?

Noe nytt er det ihvertfall. Omtrent “alle” forventer nå elendig rapport. Sterkt.

2 Likes

Covid er jo fortsatt en utfordring, og de har tidligere vist til forsinket rekrutteringstakt på grunn av covid. I tillegg pleier de jo “alltid” å være forsinket, så markedet legger vel til grunn at det vil gjelde også nå.

1 Like

Rekrutteringen har vært svak så langt, mangler fortsatt FPD i USA og Covid-19 har herjet hardt i kvartalet. Sånn sett er det helt naturlig å forvente fortsatt svak inkludering.

Et par elementer som kan veie litt opp er jo at de har endret litt på inkludering-/ekskluderingskriteriene og dersom det har vært bra rekruttering i Asia.

Men totalt sett tror jeg summen er fortsatt svak rekruttering.

Jepp, edder og galle forventes tydeligvis i morgen.

2 Likes

Tror ikke “markedet” er tydelig på hva det forventer i morgen.
Markedet legger derimot usikkerhet til grunn.
Usikkerhet gir fall.

1 Like

everybody waited the same in NANOV. the course development was exactly the same. I’ve sold NANOV for 23 on Fridday and bought PCIB for 27,5 today. Should have waited with the switch till today :slight_smile:

1 Like

Hva kan vi forvente oss av morgendagen? Asia? Noen spenstige setninger om 2.generasjon covid vaksine? Noe info om fart i rekrutteringen (nei, de oppgir ikke antall- men kan likevel tenkes at de informerer litt, spes om det er positive tegn) ?

1 Like

Kan hoppas på uttalanden som ökad screening i Asia har omsatts i att inklusionen i Asien tagit fart :raised_hands:

20 Likes

Det er så stille her. :face_with_monocle:

3 Likes