Det siste året er egentlig total krise, og vi kan ikke bare skylde på Covid. Allerede for 1 år siden fikk jeg følelsen av at AZ nyheten ble sluppet litt for å overskygge andre dårlige nyheter (forsinkelser). Og basert på meldingen fra PW så virker det som om det tok av litt for mye på den nyheten.
Ledelsen har fått en stor ripe i lakken siste året, de feiler totalt på kommunikasjon og fremdrift. Det har vært ett spennende år med AZ spekulasjoner, men man må ikke glemme at NAC i lang tid bare har vært bonus på dette stadie i utviklingen av selskapet.
Jeg har ikke solgt en aksje, men ledelsen må levere nå. Uansett er det bare å forberede seg på å vente. Jeg tipper vi ligger minst 1 år etter skjema på CHEM. Vi trenger noen gode nyheter nå. En publisering av VACC resultater er liksom ikke så spennende nå, med tanke på hva vi har vært igjennom. Men spenning er der, det kan fort komme andre avtaler. PCIB er tross alt en platform teknologi, ikke ett produkt.
Det er noen som nå sammenlignet status i PCIB som ørkenvandringen PHO har vært igjennom, og det er godt mulig det er rett, men jeg mener PCIB har flere ben å stå på. Og PHO er vanvittig spennende nå etter en god stund med ørkenvandring. Jeg har vært og er langsiktig i begge.