Ja tenke seg til at det ikke var noen som ville investere i selveste mRNA teknologi (DN artikkel) solo og PLUTSELIG billions usd og «alle» ville benytte teknologien. Intet nytt dette ved novel teknologi Solo. You name it, Genmab osv osv
Da har du misforstått solo. Jeg kan umulig si at det SKAL skje. Det jeg KAN si er at dette er helt typisk for novel teknologi også i biotek. Og at resultater som er bedre enn standard of care har en tendens til å få tilgang på et marked. Og at det for ørtende gang er helt typisk at det er risiko i et marked og i biotek spesielt. Noe annet ville ha vært rart med i en sektor hvor suksess har tatt 100 gangeren!
Og en siste ting. Det er garantert svært få av de negative som er aksjonærer (mulig har en ørliten lyttepost🤣). Noe annet ville ha vært galskap. En må jo lytte til egne vurderinger og magefølelse.
Stav. Helt klart bedre å kjøpe på 30kr enn 70kr det er mitt svar. Og hvem vet om dette er et godt eller dårlig kjøp. 70kr kan jo være genialt. Det foreligger tre ulike analyser og kursmål siste1-2 år fra tre meglerhus. Genmab var nede for telling og negativitet herjet i 2011 på 26kr. Den tok 100 gangeren. Det er lov å være ydmyk!