Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hvis det skjer, blir det flere egg i kurven. Kursen er latterlig

3 Likes

Det er vel da man kjøper. Synest dette ser mer positivt ut enn på lenge.
Selskapet er nå priset under milliarden. Ingen direkte konkurrenter i horisonten , og en rimelig velfyllt kasse.

7 Likes

Jeg tenker at kursen reflekterer lave forventninger til Q1. Håper vi blir positivt overrasket.

6 Likes

Blir det verre nå,. Så ler jeg meg ihjel​:joy::joy::flushed:

1 Like

For en rævva aksjekurs, igjen :confused:ikke store endringen siden oktober. Nå må PW komme med noe juicy på fredag. Etter så lang tid med kjøpsmuligheter, er det påtide å tjene litt penger :dollar:

1 Like

Vet ikke helt hva PW kan komme med på Q1 som endrer det korte bildet?

Vi vil ikke få vite noe konkret om rekruttering, og PW vil garantert ikke “snevre” inn guiding for RELEASE nå selv om de skulle se muligheter. Dessuten viser historien at guidingen til PCIB er null verdt uansett.

Vil tro flere vil stille spørsmål om hva som skjer med VACC siden det opprinnelig var annonsert avklaring for veien videre høst 2020, så kanskje vi får noen velvalgte ord her, selv om jeg tviler på at vi egentlig vil bli så mye klokere.

Partnere vil bli meldt over børs når/hvis det er klart, så ikke noe å hente der på Q1.

Det blir nok en repeat av Q4 blandet med FPD USA (som for øvrig ikke klarte å snu skuta).

4 Likes

Han skal bare sige vi er back on track med release og gå tilbage til den gamle guidning q2 2022.
Så skal i se løjer.

Er denne delt før? https://dcprime.com/wp-content/uploads/2020/12/MedNousNOV_DEC2020-6-7-Manting.pdf

We have also recently announced a collaboration
with PCI Biotech of Norway to test the potential use
of photochemical internalisation technology for this
purpose. We believe that making cancer immunotherapies
independent of the current limitations of tumour-associated
antigens and relying on other, more optimal antigens of
choice has the potential to revolutionise the field.

13 Likes

Enig. Og med AZ friskt i minnet vil de neppe røpe noe om de er i forhandlinger med en ASIA partner heller. Venter trolig på wet inc før de sier mer der.

1 Like

4 ganger høyere volum på stigende kurs i går.

Nu ser en merkelige ordre og stor volatilitet spesielt når det er lavt volum. Om det er robot, short eller ikke, uansett merkelig ordre og plutselig trekkes salgssiden osv.

Uansett er kvartalspresentasjon derisking. Gleder meg til presentasjon og informasjon om selskapet og status om et par dager

Per eller ikke Per @bce1 flere biotek ned 3-5% nu…
Han kan ikke få skylden for kursen til de andre også eller :rofl:

1 Like

Det er ikke noe medvind i seila med Per som skipper :no_mouth:

1 Like

Sikkert hans feil der også :grin:

Strengt talt så betyr vel ikke kursen så mye på nåværende tidspunkt :innocent:

3 Likes

Da var vi under 24 igjen.
Undres på hvor dette skal ende?

Det er i alle fall godt å vite at skjebnen til PCIB ikke ligger i hendene på forumet :pray:

7 Likes

De som venter på kurser “langt under 20” før de går inn blir nok skuffet. Selv om det virker slik så har nok ikke markedet helt glemt FimaChem, og det er jo høyst sannsynlig at man kommer i havn til slutt. Dermed er risk/reward for tiden svært gunstig i PCIB, og det vil nok dukke opp mange kjøpere hvis kursen nærmer seg 20. Markedet vet jo også at den tekniske støtten er svært betydelig på veien ned mot 20. At kursen allerede ligger på et ganske uforklarlig lavt nivå er ikke noe godt argument for at aksjen skal fortsette å falle. Men det er et godt argument for at oppturen kan bli rask og brutal hvis det kommer en gladmelding med substans.

16 Likes

Ja, hva tenker du da? Hvor tror du dette ender og hvorfor? :slight_smile:

3 Likes

Gap close var på 23,78, så teknisk var det naturlig vi skulle hit, så får vi se hva som kommer frem på rapporten.

Og hva betyr så kursen for deg? At du er lei deg

Ja ja, da er vi nok snart tilbake til der vi var før 1 pas US ble meldt. Latterlig.

Selvfølgelig betyr kursen noe. Den gjør Alltid det.

Skal langt under 20 om ikke det snart smeller en avtale med penger på bordet.

For meg betyr kursen alltid noe. Alltid.