Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hvis PW hadde boomet med sine avtaler hadde nok kursen vært en del høyere :slight_smile:

Neida, skal ikke være noe sensur her, skriv i vei om din tro om fremtiden i selskapet du. Men aksepter at folk tar til motmæle.

2 Likes

Om du skriver konstruktivt og ordentlig, så vil det selvfølgelig aksepteres.

1 Like

Rolig du nå…

1 Like

Mine tanker: Dersom man vil nå frem til en motpart med et budskap, samt skape et klima som gir god grobunn for saklige diskusjoner, så er påpeking av skrivefeil ett av de verste stedene å begynne. Det signaliserer tydelig at “jeg har ingen andre argumenter” :slight_smile: Med mindre skrivefeilene gir grobunn for misforståelser og gjør det utydelig hva man mener på sentrale punkter for diskusjonen

3 Likes

Fristelsen kan bli for stor for oss alle i blant! :slight_smile: Og det siste skjønte jeg ingenting av :sweat_smile:

1 Like

Beklager om jeg har fornærmet noe. Jeg vil bare få frem at man kan være skeptisk og skal lytte etter seg selv noen ganger. PCIB og teamet er noe for seg selv. Men jeg mener at endringer kan bidra til mer motivasjon, mer perspektiv og klart en bedre investment overtid.

<3 peace <3

4 Likes

Tenker man godt kan lytte til @TheLion , men emisjon på rundt 14 er helt usannsynlig.

Riktig nok ikke usannsynlig med en emisjon i seg selv. Det er godt mulig en eventuell partner på Chem i Asia vil vente litt til og det er ingen garanti det blir partner på VACC som stiller med penger.

Men, nå har selskapet guidet Safety Review for 8 pasienter som har mottatt dobbel dose til H2 2021. Denne guidingen kom nå ved Q1 og jeg er overbevisst om at denne guidingen blir å holde og tror denne er på plass i god tid før julemarsipanen når butikkhyllene.

I et worst case scenario (ingen partner med penger) så kommer selskapet som et minimum vente på safety review og da blir det ikke noe emi på 14, det tror jeg alle skjønner. Man kan kanskje ønske seg inngang på 14, men det blir noe annet.

Det er enda godt med cash i kassa. Det er ikke nødvendig med emi akkurat nå - vacc studie i egen regi eller ei.

6 Likes

Man kan si at PciB forsterker en vaksine. Men hvor mye mer komplisert blir det å gi denne vaksineringen? Vinningen opp i spinningen?

Spennende uke - imponerende podcast som jeg har vanskelig for å tro skal gå upåaktet hen i markedet. Alt som kan være negativt er priset inn, og det er det liten grunn til når aksjen ikke minst har et ganske solid sikkerhetsnett ved navn FimaChem. Alt annet er snadder som kan sette selskapet på kartet for alvor.

16 Likes

Det er visst noen som tror at Vacc-metoden er like enkel som vanlig vaksinering . Som tar noen få sekunder

Enklere :wink::rocket: for antakelig mer effektiv se klinisk studie Journal. Best med effekt

4 Likes

Stav098, hvis du en dag ligger der med dødelig svulst og får tilbud om 50X effekt med noen minutters belysning, så kan du sikkert takke nei.
Lykke til.

Vi andre kan glede oss til vacc avtale. Hadde de bare gått for internt prosjekt hadde de trolig gitt beskjed allerede. Tipper de er i forhandlinger med partner.

14 Likes

Hvis størrelse på dose er avgjørende så er ikke dette noe problem
Hvis prblemet er å komme til kreftsvulsten uten PciB -metoden har det noe for seg

Vi har jo sett i Covid-sammenheng at størrelsen på dosen teller. Man samler til og med opp rester for å sette sammen til en ekstra dose. Kunne man klart seg med 2% av dosen så kunne verden vært bortimot ferdigvaksinert allerede.

4 Likes

Seems that something is going on – nearly +8% already!

1 Like

Det tar lenger tid å få til ‘infrastrukturen’ for å bruke Pcib-metoden enn å produsere mer vaksine

Wouldn’t be surprised to see us at 0,0 % at closing :laughing:

image

Aksjeverdien i PCI er på dagens nivå helt uten nedside spør du meg. Etter de nyhetene som har kommet de siste ukene er aksjen derisket til de grader, og jeg tror det kommer en solid reprising fremover. Dårlig rekruttering i RELEASE har lagt som en enorm demper på kursen, og iogmed at vi nå nærmer oss on track, så sier det seg selv at kursen skal opp. Spennende tider fremover!

10 Likes

Tenk på alle dager med lavt volum på store fall :joy::wink:

Håper hold deg unna porteføljen til blant annet Investtech for kjørt seg, kanskje mulig robot ordre og eller spekulert short har ligget her?