Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Interresant å se fordelingen. Jeg hadde i utgangspunktet trodd at det var flere som ville være skeptiske til lipidvaksinene. Men her er det selvfølgelig mange faktorer - som for eksempel alder, sykdom og andre risikofaktorer som påvirker risikovurderingen, sammen med fordelene ved å være vaksinert…

Det er mye mn ikke vet om kreftceller i kroppen og hvordan de sprer seg. Men stadig mer målrettet behandling er tydeligvis veien.

Man kan lage målrettede behandlinger som går på det fibrotiske vevet rundt svulstene

8 Likes

Utprøving av ny kreftterapi på hund med inoperable svulster: En fase I dose-responsstudie

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20flyer.pdf

Har PCIB gitt noe info hvordan det går?

11 Likes
1 Like

Nu koser vi oss :stuck_out_tongue_winking_eye::partying_face:

2 Likes

Den endeløse ørkenvandringen i slakk nedoverbakke… :grin:

1 Like

Tja…50 øre til nå så er man på snitt pris :joy:

1 Like

Ledelsen er vel tilbage på kontoret i midten af august :sweat_smile:

1 Like

Reiser offshore i morgen så håper vi har tatt igjen ei krone eller to på 14 dager :upside_down_face: Benytter anledningen på disse nivåer til å pante noen poser tomflasker før å øke snittet.

2 Likes
7 Likes

Mangelen på innspill fra ledelsen begynner å tære på.

2 Likes

Jeg tipper de fortsatt jobber temmelig aktivt med Vacc (som jo Høgseth sa rett ut på radforsk), og er klok av skade ifht å si noe mer. Chem går sin gang mer eller mindre påvirket av deltamutanten (jeg er selv imponert over den jobben de har gjort for å få økt rekrutteringen med bredere inklusjonskriterer osv). Nac, who knows, RNA er i hvert fall i vinden for tiden. Det må da utvilsomt hjelpe på interessen, ellers så skjønner jeg ingenting.

12 Likes

På de lave nivåene vi ser kursen er på i dag, så kan man vel nesten bare spørre seg et spørsmål når man vurderer å investere eller ikke - Vil Chem lykkes?
Hvis svaret på det er ja, så vil nok gevinst ved godkjent studie være godt over 5-gangeren fra dagens nivåer (minst).

Jeg ser bare ikke et scenario der FimaChem ikke godkjennes, rett og slett fordi det stadig viser seg å være utrolig effektivt mot en forferdelig diagnose som per dags dato ikke har en god løsning. PCIB trenger heller ikke oppnå like gode resultater de har gjort tidligere for å få godkjenning, noe som kan være et realistisk scenario når utvalget i RELEASE er større (ref. Law of small numbers).

Jeg er utrolig fornøyd med at Chem er på rett kurs og det ser ut til at cashbeholdning skal kunne holde veien ut. Samtidig føler jeg meg sikker på at selskapet nærmer seg Vacc/partneravtale Chem, så her tror jeg det kan skje ting innen høsten ankommer og kanskje vil det være unødvendig å frykte emisjon innen rimelig kort tid? Jeg har valgt å fylle på nok en gang for å redusere gj. inngangspris.

Ha en fin sommer videre!

47 Likes

Det er ikke noe feil med Pcib sin teknologi.
Men børsen ser ut til basere verdier utfra medi- oppslag for tiden…
Så sier det plutselig pang, når virkelig forskning får oppmerksomhet

10 Likes

Japan: Published 22 July 2021

Methods to spatially induce apoptosis are useful for cancer therapy. To control the induction of apoptosis, methods using light, such as photochemical internalization (PCI), have been developed.

The PCI method can effectively deliver targeted molecules to the targeted cells. For instance, pre-clinical studies suggest that PCI can effectively deliver chemotherapeutic agents into tumor cells and improve treatment efficacy. Thus, a PCI strategy will likely develop as an effective cancer therapy.

https://www.nature.com/articles/s41598-021-94249-7

41 Likes

Mens vi venter…

Det skal innrulleres 186 pasienter .

  • Korea 25

  • Taiwan 20 - så det først i dag

Begge landene annonserer status fortløpende ang rekruttering / ferdig rekruttert.

  • Danmark 5 til 10

Har noen funnet andelen for Ukraina ?

24 Likes

16 July 2021. EU Includes Ukraine to the List of Epidemiologically Safe Countries, Removes Rwanda & Thailand

3 Likes

Er dette antallet de skal rekruttere totalt i studien eller skriver du at de har rapportert inkludert pasienter fram til nå i Korea og Taiwan?

Denne guidingen for RELEASE :muscle: (fra Q1 2021 presentasjon)

Vi er nu endelig inne i 2H 2021 :pray::partying_face:

2H 2021
✓fimaCHEM
Safety of two treatments reviewed by IDMC

Og denne informasjon på ny for RELEASE understreket også senest 29 Juni 2021. Det tyder på langt bedret visibilitet på innrullering!

Increased screening and enrolment after implementation and study expansion.

Og så gjør sikkert flere investorer seg opp en mening om hva RELEASE kan bli verdt ved suksess, LOA% og konkurransebildet :star_struck:

Mcap er i dag under en milliard (929 millioner kr nu). Det er status nu. Hva blir fasiten. Hva priser markedet inn av suksess? Chem, Vacc og Nac! Hva med mulig nye teknologiben? Bacc? Bred plattformteknologi innehas. Til og med gode resultater innen kanskje det hotteste i biotek, mRNA teknologi. Så hva skal dette prises til nu og snart. Det er et spennende spørsmål :sweat_smile::pray::muscle:. Det mest åpenbare er å regne på i første omgang er gold in the vault, nemlig RELEASE!

Skal en skimte mot peer vurdering som i Pareto Equity Research? ABG eller Arctic? Egne vurderinger? God blanding kanskje? Uansett er kurs nu langt unna alle kursmål fra de tre analyser.

13 Likes

Antall som skal inn.

2 Likes