Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Just for RELEASE, not incl other targets, not incl Asia market….:sweat_smile:

Exactly Abacus, do the math…:+1:

1 Like

We can do the match later but today we can just just hope that PW will not crash the party tomorrow.

7 Likes

Ja har dårlig erfaringer med PW og presentasjoner.
Får håpe han i morgen har noen “godbiter” å servere markedet.

1 Like

Best å ikke håpe på noe som helst.

11 Likes

Enig, greit at markedet ser ut til å prise inn nada! Ingen framtidstro ventes her ser der ut til. Da er gjerne slike selskap innen biotek «morsomme» å sitte inne i ved positive nyheter.

1 Like

Dette er den riktige holdningen. Jeg holder Pcib fordi jeg tror på teknologien, men jeg tør ikke å ha noen som helst forventninger til morgendagens kvartalsrapport, det gjør åpenbart heller ikke markedet.

13 Likes

Det som kan forventes er en god redegjørelse rundt vacc. Der er de nødt til å komme med informasjon. Videre takt på rekruttering/Release/Interim. Burde forsåvidt holde tritt der. Så er jeg spent på hva som skjer rundt Olix/utvidelse? Får vi godt med info rundt dette burde det være kursdrivende selv om det ikke er info med penger på bordet.

9 Likes

Forventer nedgang, alt annet en positiv overaskelse.

3 Likes

Som altså har få sjanser til å overleve uten Pcib.

“Markedet” er styrt av frykt og grådighet.
Pcib styres av forskning.

8 Likes

Lave forventninger til morgendagen tyder på at det skal særdeles lite til av positivitet for at vi kan få en trivelig kursdag. Til forskjell fra tidligere presentasjoner har forventningene vært tildeles høye, og dermed har vi stort sett endt i minus. La oss nå håpe at vi endelig kan snu denne skuta fremover, og begynne kursen mot nord. Vi aksjonærer i PCIB må være Børsens mest tålmodige! Lykke til!

10 Likes

Hva er poenget ditt? Jeg påpekte kun et faktum.

Takk

Det var ingen uenighet fra min side.
Kun en poengtering.

1 Like

Før morgendagen har jeg fort og gæli gått gjennom Q-presentasjonene fra Q1 2019 og frem til i dag og rablet ned en sammenstilling av hva PCIB har uttalt vedrørende utviklingen i Release. Tatt i betraktning at de faktisk har meldt forsinkelser kontinuerlig siden Q3 2019, og at de ikke vil oppdatere på rekrutteringstall, er det egentlig lett å forstå om markedet tviler på at de vil nå interim 2H 2022 - 1H 2023. Jeg blir i hvert fall ikke overrasket om det kommer ytterligere utsettelse nå eller neste gang.

  • Q1 19: First sites open. Approx. 36 months to interim.
  • H1 19: First patient enrolled, Almost half of sites open (<20 av 40), Progress according to plan, Approx.36 months to interim.

  • Q3 19: First patient enrolled in May 2019, 23 sites open, 10 sites behind schedule, First US patient likely to slide into 1H 2020, Current lag does not affect main milestones. Interim analysis expected approx. 36 months after May 2019.

  • Q4 19: 30 sites open, patient recruitment and projections are behind schedule, Several initiatives to recoup current lag. First patient US exp H1 2020. Interim analysis expected approx. 36 months after May 2019.

  • Q1 20: 34 sites open, majority halted or reduced screening, 1st US may slide to 2H20, aim to reach interim analysis by Q2 2022. Currently not clear cash position will suffice to reach interim read.

  • H1 20: Severely affected by pandemic, only 1 patient during pandemic, Expected timeline for interim analysis by 1H 2022 is extended to 2H 2022/1H 2023 (tbd pending further development of Covid). Current cash may therefore not be sufficient to reach interim.

  • Q3 20: All 9 Asia sites open, First South Korea, early indications of increased screening activity after new amended protocol. First US patient may slide into 2021. Expected timing of the planned interim analysis retained as 2H 2022 to 1H 2023.

  • Q4 20: All 9 Asia sites open, First patient South Korea, Covid still having severe impact in many countries. Seeing indications of increased screening and enrolment. Expected timing of the planned interim analysis remains as 2H 2022 to 1H 2023.

  • Q1 21: First patient enrolled US in april, increased screening and enrolment. Expected timing of the planned interim analysis remains as 2H 2022 to 1H 2023. IMDC safety review expected 2H 2021

20 Likes

Selv uten forventninger: Dette var skuffende.

4 Likes

Fire nye pasienter rekruttert i juli er jo et lite lyspunkt.

12 Likes

Da vet vi ihvertfall at pengene ikke strekker til interimavlesning…

2 Likes

*Recruitment in Q3 started stronger with four patients included in July and the company continues to focus on enrolment of patients into the RELEASE study, with the emphasis on regular trial management, including overall performance evaluation and site replacement.

► ODD in South Korea may under certain circumstances provide several benefits, including conditional approval, extended market exclusivity and exemptions from required data

5 Likes

" We are fully focused on optimal study performance and progress, with attention to site performance and proactive management of study specific risks. The focused efforts needed for RELEASE during the pandemic has unfortunately reduced available resources for fima Vacc and fima NAc."