Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ble dessverre utsettelse av interim Release til 2H 2023 som ventet. Videre sier de at:

• The previously communicated time range for interim readout was based on a recruitment plan with 14-18 patients per quarter going forward, which is above our best quarter to date (N=10)

Dette utsagnet tilsier at de har rekruttert ca halvparten (kanskje enda færre) så mange pasienter som de la til grunn da de guidet interim 2H 2022 - 1H 2023 for ett år siden. Ut fra det virker også interim H2 2023 temmelig optimistisk så vidt jeg kan se, men 4 i juli er jo et pluss.

5 Likes

Ny ørkenvandring som ventet…

3 Likes

4 på en mnd er 12 på et kvartal… Som du resonnerer deg frem til må de få opp rekterringen eller kan det bli nye utsettelser. En tidlig avbrytelse kan snu opp ned på alt selfølgelig

4 Likes

Undrer mig mest over at COVID-19 bliver ved med at overraske dem. Ledelsen er tydeligvis ikke kompetente ledere, det virker efterhånden klart. Tålmodigheden hos board og storaktionærer må være sænket. For mig virker Per og Ronny som far og søn, og skal man aldrig høre om Robins kommercielle arbejde? Noget fungerer ikke.

5 Likes

Ny runde med host og kremt i dag ja…

1 Like

Da var emi frykten kommet til pcib også da… håpløst med norsk biotek om dagen som ikke klarer “time” hverken emisjoner eller holde rekruttering i høy nok takt.

Viser ihvertfall hvor idiotisk det er å ha positive forventninger til kvartalsrapportene. River bare ned det lille som er igjen av tillit. Nå syns jeg de like gjerne kunne si det som det er: At vi må regne med en emisjon. Og de små forventningene som Walday har lagt opp til rundt Vac var det altså heller ingen grunn til. At det ville bli for lite ressurser til å følge det opp kunne man vel vite på forhånd ? Tror jeg dropper hele presentasjonen denne gangen.

2 Likes

Dette er vel intet nytt. Er vel i utganspunktet årsaken til allerede kursmassakre som har funnet sted?

Under tidenes pandemi er interim som tidligere guidet 2H 2022 - 1H 2023 nu forskjøvet til 2H 2023. Markedet har tydeligvis sett ut til å skjønne dette forløpet for lenge siden.

Tenker det er lurt å preserve cash til RELEASE.

Blir det Asia partner RELEASE eller kommersiell avtale 2H med eksempelvis Olix kan selskapet få lov til å forsere Vacc program på egen kjøl. Før det er avklart må Vacc kostnad tas av en potensiell partner!

Mye negativitet her nå. For min egen del har jeg full forståelse for at det er svært vanskelig å beregne hvor mye Covid-19 virker inn på rekrutteringen. Men så er jeg vel blant dem som sitter og venter med stor tålmodighet også, og er såpass trygg på de overbevisende resultatene PCIB har levert så langt. Interimavlesingen (nå i 2H23) blir minst like spennende som før, gitt at mange av de som allerede er innrullert vil ha data samlet inn over lenger tid enn opprinnelig planlagt.
Og så vil det overraske meg om det ikke skjer andre ting, lenge før 2H23. Bare nevner FimaVACC og NAC.

15 Likes

Vacc og Nac på pause. Nok en gang utsettelse på Release. Mangler personell/ressurser. Skjønner seg ikke på Covid 19 situasjonen. Og rosinen i pølsa Emisjon. Fantastisk!

Kort status etter xx antall år. Noe jeg har glemt?

PCIB trenger ny ledelse! Punktum.

5 Likes

Skal like å se det regnestykket som unngår emisjon nå ja…

Tror du ny ledelse kan fjerne Covid ?
Eneste lyspunkt er redusert cashburn.
Jeg selger ikke under 1000kr, men tidspunktet ble akkurat utsatt enda 1 år :confounded:

7 Likes

Regnestykket er «enkelt»

Mulig Asia partner for RELEASE
Kommersiell avtale innen Vacc eller Nac (eks Olix som sier noe om kjøp av teknologi i 2H 2021 (PCIB eller andre?)

Altså finnes mulige regnestykker​:sweat_smile::pray:

3 Likes

Etter 5 år som aksjonær er jeg nå på vippen til å gi opp hele pcib. Litt trist.

5 Likes

PW er som en blind skipper som surrer rundt på havet til ingen nytte… Når blir det mytteri? :thinking:

5 Likes

Dette var vel egentlig forventet og endrer ingenting for min del annet enn at tolmodigheten skal få prøvd seg et par år til.
Tipper det blir muligheter for å fylle på for de som kan/vil det, kursen skal garantert ikke opp kortsiktig på det her

2 Likes

Det største kursløft forude er ved en ny CEO.

2 Likes

Det beste som kan skje nå er at AZ kommer med et skam bud på 100-150 kr. For en emisjon nå blir vel på rundt 15 kr er jeg redd.

2 Likes

Altså ikke en mulig Asia partner for RELEASE
Eller en kommersiell avtale :sweat_smile::crossed_fingers:

Skal en tolke kommentarer og sentiment før kvartalet så var det allerede negativt. Var en utsettelse under sterk covid økning (igjen) og flyttet guiding (1H 2023 til 2H 2023) virkelig overraskende og kurs allerede på bunnivåer. Nei dette var kanskje akkurat som forventet.

Kunne kanskje ha håpet på avtale(r). Håper det er kort tid før kommersiell avtale inntreffer.

Nej, selvfølgelig håber vi det, men nu har de snakket om partner dialoger længe, og måske er den rundt på hjørnet, men har ikke meget tillid tilbage, desværre.