Håpet begynner å falme.
Noen som kan si hvilken betydning det følgende har:
“Lower retention of patients in the control arm.”
Trekker de seg fra studien, dør de, eller hva?
Med all respekt derav allerede gruset kurs! Edder og galle og sentiment allerede dårlig før kvartalet. Markedet så ut til å lukte forskyvelse fra 1H 2023 til 2H 2023
PCIB begynner å minne stygt om Nano nå hvor alt fokus er på det ene hovedstudiet og alt annet blir satt litt til siden.
Q: In connection with your last quarterly presentation, your CMO stated that he and others in the company were working “very actively” with a future study within FimaVACC. You write in this report that you have hired two new resources to focus on FimaVACC and FimaNAc. Why do you continue to spend time and money on a study that you do not have a plan to realize?
En stor forskjell dog; NANO vil søke om accelerated approval om ca 12 - 15 mnd.
PCIB om fire år?
Tja, også etterfulgt av denne løsningen på utfordringen:
We have strong confidence in the commercial potential of all our programmes and have therefore strengthened the organisation significantly , with three highly skilled employees that will play key roles in driving the progress of all programmes.
Skjønner at mange (inkl meg) ble skuffet av utsettelse. Det kan jo godt tenkes at rekruttering tar seg kraftig opp etterhvert som flere land får vaksinert sine innbyggere. Spent på om det vil komme ny informasjon rundt Olix, Asiatisk partner for Chem og CPI-partner for FimaVacc. Dette vil nok bli veldig viktig for å unngå sjanse for emisjon. La oss trekke konklusjoner etter Q&A
Fremstår som en tekst som er skrevet for prospektet til en ny emisjon.
Pandemien er heller ikke over og ingen grunn til at rekrutteringen skal få veldig mye større fart enn den har. Jeg tror også 2H 2023 vil kunne holde hardt.
Får bare slutte meg til at rekrutteringen har vært skuffende, og at jeg som alle andre gjerne skulle sett en bedre innrulleringstakt.
Det som er litt “lettelse” er at de faktisk får til å rekruttere, og at man stadig spiser seg nærmere målet, for jeg er fortsatt overbevist om at om man får rekruttert de pasientene man trenger så blir dette medisin. Resultatene vi har så langt er jo intet mindre enn outstanding!
Sånn sett er det irriterende at fokuset blir at AA kommer først i 2H2023, særlig fordi det er særdeles lite penger PCIB bruker på sitt pivotale studie.
De brukte vel 44 mill i første halvår , og med 147 mill kroner på bok så kommer de vel seg inn i første halvår 2023.
Mao de trenger et sted mellom 50 mill og 100 mill for å komme seg i mål med et studie som svært sannsynlig gir AA, en godkjennelse som på median genererer blockbuster-produkter.
Jeg er mao litt ambvialent til dagens melding, kjenner på både frykt og grådighet.
Frykten for kursdipp og kanskje måneder med nye ørkenvandring, og grådighet fordi jeg skjønner at RELEASE kommer i mål, og jeg vet at det blir løst med en tross alt beskjeden sum.
Du burde starte ferden mot Nordpolen.
NuCana rekrutterer! Så her er det ingen unnskyldninger.
Fryktelig styring av PW og co. Har ikke ord for å beskrive hvor ubrukelig jeg anser denne ledelsen.
Bare et lite innspill: AA kommer nok ikke før godt ut i 2024 – men resultatene man kan søke om AA på kommer (slik det guides nå ihvertfall) 2H2023.
Takk for din vurdering @Snoeffelen
Vil ikke en potensiell Asia partner med stor grad av letthet kunne tilføre en beskjeden sum 50-100 millioner for å kunne komme i mål med en mulig blockbuster som du nevner?
Ikke uenig at rekrutteringen er skuffende, men nå er det vel tatt opp her tidligere at Nucana har helt andre rekrutteringskriterier enn det PCI Biotech har (strengere og med færre pasienter tilgjengelig)
Dette forumet er jo helt indoktrinert i forhold til å unnskylde selskapet! Denne presentasjonen er en vits! Aksjonærene holdes for narr. Ingen guiding treffer på oppsiden - vi blir kun servert skuffelser. Hadde jeg solgt aksjene mine ville jeg aldri kommet tilbake til denne “restauranten” - men jeg velger å bli og håper menyen tar seg opp! “So far” uten hell
Vanskelig å skjønne Jubel? Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.
Skulle vel tro at det skulle være mulig å skaffe en såpass beskjeden sum både vi Asia-partner på RELEASE og fimaVACC og fimaNAC.
PCIB Mcap 600 MNOK. Gratulerer
buy the dip?