Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Selvsagt sier selskapet det. Ikke alarmerende nå nei siden det er svært få som er i kontrollarmen p.t.

Så får hver enkelt selv vurdere om de tror alvorlige syke vil reise ekstra for å få samme behandling som de kan få på et nærmere sykehus eller ikke.

Jeg tror dagens kommunikasjonsstrategi er resultatet av hvordan AZ-samarbeidet slo ut. Når PW for noen fremstår arrogant, så tror jeg det er fordi CEO har ganske tydelige instrukser fra styret, eller i alle fall sterk støtte når det kommer til hva som skal kommuniseres.

Jeg tror retention-problemet er sterkt overdrevet på forumet. Det er blitt en kultur her for å kollektivt dikte det mest negative narrativet som passer til dataene. Hvis behandlingen fungerer bra så kommer det til å løse seg.

29 Likes

Ku ikke ha formuleret det bedre!

5 Likes

Dette er jeg enig med deg i.

Nja ikke for meg, jeg tror det er mange som sterkt undervurderer retentionproblematikken. For meg er det den største utfordringen for RELEASE, -(nå som vi har fått ny guiding i forhold til interim/rekruttering. )

Ja, det virker jo merkelig at man gjør seg avhengig av pasienter som mangler incentiver for å fortsette i studien. Selskapets oppgave må være å kunne tilby en eller annen form for incentiver, eller å få godkjent en endring i betingelsene for studiet. Det sikreste er nok å forfølge begge disse sporene.

7 Likes

Vi snakker om maksimalt 60 pasienter - globalt.
Det kan umulig koste mye å gi disse bedre behandling enn de ville fått utenfor studiet.
Enten leger på hjemmebesøk eller egne limoér til sykehuset.
Det hadde vel lønt seg å spandere privatfly på samtlige, for å sette det på spissen.

3 Likes

Giv dem 2000 stk pcib aktier pr person for at deltage.
120000 stk til 60 personer langt billigere end udvandende emi.

17 Likes

Fikk en liten bismak av timing på opsjonene som ble tildelt i dag.

3 Likes

Jeg tror nok ikke det er bevisst, men det er bare litt kjipt å komme med litt ullen nyheter, kursen “stuper” også tildeler man masse opsjoner med laveste strike price på årevis.

4 Likes

Noen jobber overtid iallefall :grin::tropical_drink:

3 Likes

Ingenting som fundamentalt tilsier noe annet så det er bare å legge på 6-18 mnd med tålmodighetskrem for oss som har troen på at dette blir medisin å prøve å finne midler for å kjøpe mere på disse nivåer.

6 Likes

En potensiell partner til PCIB med PW som skipper, blir som å spørre en unge vil ha fisk til middag… Nei takk, jeg er mett :confused:… Den lunta er våt, ikke mye futt i PW-raketten. På tide med ny lunte og større rakett :stuck_out_tongue::metal:har PW shorta? :thinking:

3 Likes

PW har ikke skyld i alt som skrives her, har jo tross alt fått flere her inn i aksjen og ikke minst fått PCIB dit de er i dag. Corona er et issue, uten tvil. Så la mannen få en pause, han kjenner selskapet bedre enn alle her.

Pcib er ikke så negativt som skrives her, skulle tro det var 3e verdenskrig :rofl:

10 Likes

Synes pw har fått U fortjent mye pepper nå…
Ting er utfordrende i disse Corona tider.
Og at han/de er ærlige har nå straffet seg.
Det spekuleres og vrenges på det han har sagt.
Pr nå er rekruttering ikke et problem, det kan selvfølgelig forverre seg,Eller som jeg velger å tro
FORBEDRE SEG!!!:norway:

11 Likes

Noen har det bra:
the Board of Directors of PCI Biotech
Holding ASA (“PCI Biotech”) has awarded a total of 485,000 share options to key
employees. Each share option gives the right to subscribe for or acquire one
share per option (after PCI Biotech’s choice), at a strike price of NOK 19.41,

PCI Biotech: Employee share option scheme | live (euronext.com)

1 Like

Det er dem vel unt. Håper de blir styrtrike.
Hvem som helst kan kjøpe aksjen til røverpris, så ingen grunn til å klage. De har tross alt investert all sin tid i selskapet. Vi satser bare penger - veldig lite penger akkurat nå.

10 Likes

Softox til sammenligning (kurs 51 når det ble vedtatt):

4 Likes

Når jeg ble aksjonær i PCIB for 6-7 år siden så skulle jeg sitte til selskapet var kjøpt opp eller kommet i mål på egen maskin
Den siste mila har blitt litt lenger enn jeg ønsket. Vi har ikke kommet til oppløpet engang :sleeping: og før vi er der må vi nok fylle på med mer :moneybag: OM vi skal fulleføre løpet selv. Det er skuffende

Jeg har vært skuffa over utviklingen de siste kvartalene. MEN jeg forholder meg rolig(ikke like rolig som Per🤣) og tror de som gjør det samme får en fin reise til slutt. Selskapet har for mange bein med gode data til å være verdsatt til dagens nedbomba pris.

Jeg venter rolig på oppturen - tvi tvi

28 Likes

@Savepig meldte dette ganske høylydt for en tid tilbake. Traff innertier der

6 Likes

Er det noen som vet dette med sikkerhet? Eller er det slik at de må evnt sette de som får chem behandlingen på vent?