Ikke for å skape panikk, men ser Myrild AS har lettet seg med en god del aksjer…
Svaret får vi nok ikke enda, før vi ser hvor mye Myrild har kjøpt tilbake, når det snur.
Det fundamentale er viktigere enn Myrild.
Har Myrild innsideinformasjon mener du?
Ikke vesentlig, men kjenner nok ledelsen bedre enn oss. I tillegg er han 2 største aksjsonær, og når over 10% av aksjene skal ut, så blir det trangt!
Ser fort 10-12kr med han ut og emisjon
10%???
Der er en med over 10%. Must med 10,2%.
Blingsa med største eier. Men han har jo 6% da så var ikke skivebom
Å du veit han skal selge alle?
Da må du ta noen vekttall til. Forskjellen på å eie 9,9% og 10,1% er vesentlig.
Hvorfor får du finne ut selv.
At noen har interesse av å piske kursen ned, i en hysteri/frykt- situasjon må man nok leve med.
Men det er opptil den enkelte å ta det alvorlig.
Jeg plukker litt og sover godt.
50, - 100, - eller 1000,- ?
Jeg tror det siste, når baiserne/“selgerne” har fått det de vil ha.
Lot of shareholders had entries into 3, 4, 5 nok just before December 2016 message. So not entirely sure they are leaving empty handed here … 400% in 5 years is a pretty good ROI if you ask me. So be careful who to follow as a role model here
Eller som vi sier i Norge, på norsk:
Mange aksjonærer hadde oppføringer i 3, 4, 5 nok like før desember 2016 -meldingen. Så ikke helt sikker på at de går tomhendt her … 400% på 5 år er en ganske god avkastning hvis du spør meg. Så vær forsiktig med hvem du skal følge som forbilde her
De største eierne blir jo forespurt om de vil være garantister for emisjoner…
Kanskje treskofolket må på banen igjen til en substansiell rabatt for å legge en klam hånd på kursen nok en gang.
PW og HP Bøhn kan vel krone elendighetsverket sitt med det.
Er det ikke Einarsson som er leder for valgkomiteen? På tide noen kontakter han for å kreve at det blir iverksatt arbeid med å finne en kandidat til Bøhn. Selskapets eiere har forhåpentligvis fått nok, eller iallefall selskapets tidligere aksjeeiere… Nå er det bare den harde kjerne som lovpriser alt som sitter igjen?
Har foret Einarsson men litt av den kritiske stemningen her på forumet.
Da ville han nok ikke hatt lov til å selge.
Takk men du har glemt emoji på slutten!
Må rette dere der.
PCIB er aldri omsatt på 3-tallet. 4,5 er laveste. Kurshistorikk som man finner i de ulike traderne har en merkelig splitt etter hver emisjon som forklarer at du ser sånne tall.
Registrerer at kursen har falt ned på 16-tallet som framstår komplett uforståelig
Merk at “slakteverdien” i PCIB er ca 7-8 kroner. Det inkluderer cash og framførbart underskudd.
Mener markedet at patenter, pipelinen og de kliniske dataene er verdt bare 8-9 kr per aksje?
Jeg tror dette snur og har kjøpt mer idag.
No you are wrong
As I said , a split factor has been added to the stock price after each share issue. This is obviously wrong, but can explain why it looks like it has been traded below 4,50.
HISTORISKE PRISER
Dato
company_historical_prices_table_splits_factor
09.12.2016 0,75
17.09.2018 0,93
3,82 er laveste omsatt intradag ikke korrigert. Så det stemmer ikke helt at den aldri har vært under 4.