Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Hey…
La oss puste litt nå. Når gg behandlingen blir godkjent som førstelinjebehandling, så snakker vi om blockbuster potensial.
Verdsettelse ved oppkjøp er gjerne 3 ganger årlig omsetning.

Vi snakker da ca 25 milliarder BARE FOR EN INDIKASJON $$$
Så at aksjen er totalt feilpriser nå , er vel ikke feil å si😀

9 Likes

Wow.

JP Morgan kjøper eller låner nesten 400k av Nordnet Zero eierne!

Eller har de satt en short??

Tror det siste!

Og de store sitter i ro på siste liste.

13 Likes

er nok blitt satt short her nå ja! skal sive nedover denne mot støtten på 10-11 kr i første omgang.

Nydelig ved plutselig oppdateringer :pray::bomb:

Dette var nydelig oppdatering @Investor !

Liker nu at alle er plassert for no news framover :partying_face:
Ikke minst at de store sitter i ro! Veldig godt!

Og hvis som du sier noen går short og roter i ordrebildet er det plutselig rett opp. Det kan godt være du er spot on :+1:
Mye mulig det foregår i stor skal nu sett mot begrenset volum. Før auksjon og slutt auksjon ser ut til å styres i slik retning?

5 Likes

Hva er fasiten på toppen nå? Har ikke Myrlid solgt noe i det hele tatt?

Myrild -15,58%. -389,5k shares (last week)

Så han har redusert tilsvarende JP Morgan sin short?

Har Myrlid Zero-konto, tro?

Edit: Det er jo ikke registrert noen short på SSR, så dette blir jo bare spekulasjon.

1 Like

Som jeg skrev ingen endring på de store på siste liste (handler mandag)

8 Likes

Ekstremt bull om Myrlid har lånt ut aksjer, da. Det ville jo vist en ganske iskald ståltro fra hans side.

Kan det være at shorterne trader intradag, men sitter under rapporteringsgrensen over natta?

3 Likes

Men 2. største aksjonær har jo solgt daglig siden Q2, listene viser jo det.

Hva er det jeg ikke skjønner??

Kan være, nu ser ordrebildet til tider ut som at noen har stor interesse av å presse kurs ned. Hvis så blir det interessant om/når det snur rett opp. De største sitter rolig og gruset kurs (snodig kombo), jommen kan der bli trangt inn i døren igjen. Trader (e) som leker nu? Da er jo dette ikke fundamentalt og kun hovedsakelig trader stunt siste store fall (og i litt lenger bildet er fall fra 80kr ned til 16kr på rimelig kort tid også). Mcap snart ikke priset inn noe av teknologien både pre klinisk og klinisk. Kun cash og fremførtbart. Nei nu kommer rekyl rett opp like plutselig :pray:?

3 Likes

Nogen med et site, hvor man kan se mæglerstatistik?

1 Like

Jeg savner en proaktiv tilnærming blant de som hever lønnssjekk i vårt selskap. Hvis de hadde vært litt mer foroverlente kunne vi kanskje ha unngått å støte på noen av de problemstillingene vi nå står overfor. Når de til enhver tid er reaktive (de virker å reagere etter at problemene har oppstått) havner vi i opp i all slags unødvendige og ufortjente problemstillinger! Den særdeles påleste aksjonærbasen vår fortjener ikke å få rundjuling på børsen som følge av mangelfull / kritikkverdig informasjonsflyt, reaktiv tilnærming til RELEASE studien og en fullstendig «radio silence» når det brenner som verst under tærne våre.

Vi har gjentatte ganger sett tidsfrister løpe fra oss uten at det får noen konsekvenser for ledelsen. Både før og etter covid-19 har det virket som om selskapet sitter med foldede hender og venter på at avtaler skal komme rekende på ei fjøl fremfor å ha en kontinuerlig dialog slik at man sikrer at man haler i land storfisken. Virker utad som om det er wienerbrød og kaffe som er den største kostnadsdriveren – dersom man ser bort i fra lønnsutbetalingene. Groteske opsjonsprogrammer har gitt oss Glasgow kisses mer enn en gang! Extension studien var en katastrofe – og jeg skjønner ikke hvordan selskapet ikke virker å ha tatt noen form for lærdom underveis! AstraZeneca havariet kostet dyrt, og jeg mistenker at mange aksjonærer har permanent brente fingrer og dermed kommer til å unngå denne sektoren for resten av livet. Jeg synes i bunn og grunn at man fortjener utrolig mye bedre enn det vi får av disse gutta! Det til tross – jeg sitter lastet til ripa! Det har vært noe mystisk/spennende over dette caset siden jeg først satte meg inn i teknologien og leste meg opp på årsrapporter/presentasjoner. Lite visste jeg den gang at copy/paste (av presentasjoner) og forskyvende tidslinjer skulle gi meg så mye hodebry som det jeg erfarer nå!

En eller annen gang blir man nødt til å gjøre grep! Hvis ikke tiden er inne nå – så blir den det aldri. I løpet av 2021 bør selskapet vise til en avtale av ett eller annet slag. Det er sjanseløst å drive et børsnotert selskap uten tillit og jeg mistenker at det er overvekt av skepsis blant aksjonærene nå! Hvorvidt man skal tolerere mer amatørmessig håndtering før begeret er fullt det får styret ta standpunkt til. Det flyter over hos meg! Alle har for øvrig hørt om styret / styreleder, men ingen har sett de – de er altså på mange måter sammenlignbare med Jesus. Kanskje de da etter hvert klarer å gjøre om vann til vin? Det trengs for å få oss ut av denne kattepinen!

Krysser fingre og ber til høyere makter om at situasjonen innad i selskapet er bedre enn den ser ut til fra utsiden. I og med at ingen grep er gjort er det nesten nødt til å være noe på gang siden ellers hadde vel daglig leder fått en støvel i ræva for lenge siden? Tikk takk - taksameteret går Per!

32 Likes

Det er kanskje ikke umulig med en mulig avtale den nærmeste fremtid?

Og ikke minst en dialog med ABGSC (som har dekning) som kan hjelpe ledelsen med IR jobb generelt. Nu er der ikke mange dager til :

• ABGSC Norwegian Oncology Seminar, Oslo based virtual event, company presentation 14 Sept, 11:45 CEST

I dagens marked tror jeg investorer gjerne ville hørt noe fra ABGSC og hvordan de vurderer verdier og kursmål.

Og jeg synes et godt forslag ville ha vært å få Myrlid (@fleksnes )og / eller Einarsson inn i styret!

Interessant oversikt over dealer og verdier. Enorme verdier også ved preklinisk teknologi! Lisensieringsmuligheter for PCIB?

1 Like

Du har tydeligvis ikke dagens liste for den viser ikke noe salg. Er ikke du innsider da? Da kan du jo bare gå inn og se i lista.

2 Likes

Sjekket i morgest (8/9) - viser jo minus 20053.

Edit: Jeg som har blingset her så sorry. Får ikke dagens liste som valg på mobilen men fra PC’en ser jeg det.

Sjekk igjen siste liste er 9/9.

Det er som man lurer på om du troller her nå.

3 Likes

Må si meg veldig enig i @Gunnersaurus sine gode innlegg.
Når det er sakt så gir PW et klart inntrykk at de vil ta dialogen med FDA/EMA ift studieoppsett og i et nytt forsøk på å få de til å kunne akseptere det nest beste, altså sammenligning med historiske data. Vil tro mye av det nødvendige forarbeid som krever av PCIB alt er utført fordi dette arbeidet ble jo gjort og lagt frem for FDA/EMA før de krevde en randomisert studie (som de alltid ønsker). Har stor tro på at det vil bli akseptert en eller annen forenkling grunnet de uforutsette problemene med covid som er kommet i ettertid. Men de bør klare å jobbe med et par ting samtidig så fremgang med en partner på ett av områdene kan jo bare ikke være milevis unna nå.

13 Likes

Belager. My mistake. Vet ikke hvorfor jeg blingset. Får ikke opp 9/9 som valg fra mobilen, men fra PC’en ser jeg det.

Uansett. M. har solgt en god del etter Q2.

1 Like

Et klarsignal på safety for 2 behandlinger fra IRC i RELEASE vil nok virke betryggende på partnerkandidater her.

3 Likes