Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Innen lakselussegmentet skal det foreløpig ikke være noen tegn til panikk, ja knapt nok noen uro for at endetiden nå er nær.

Kan være langt enklere metoder mot lakselus enn fimalaks

2 Likes

Snodig å se at «noen» ser ut til at det er viktig å etablere lav kurs ved åpning og lavest mulig sluttkurs. Gjerne langt fra volumveiet gjennomsnittlig kurs. Merkelig opplegg?

Ja Har tenkt tanken😂! Chrkni
Komplott blir det kun om der ofte er er mønster og langt fra vwap :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eller om det plutselig settes short posisjoner? Markedet er en plass for spekulasjon. :sweat_smile:

1 Like

Har du tenkt tanken at det bare er markedet? At det faktisk ikke er et komplott?

3 Likes

Helt naturlig med store bevegelser ved åpning og slutt. Det er nok markedet.
Men når det omsettes 1-10 aksjer ligger det nok en annen tanke bak.
Jeg er sikkert ikke den eneste som blir irritert hvis man ligger på kjøp/salg med f.eks 1000/10K/.,., etc og det kommer en tulling og kjøper/selger 1 aksje. Jeg tror tanken er å utløse kurtasje hos motparten.
Hvis man får kjøpt 1 aksje vil man gjerne kjøpe resten - psykologi.
Kurtasjene har jo blitt veldig små, men irriterende likevel.

5 Likes

Dette ble for billig. Jeg tok ca. 13000 i dag. Nam nam nam… Raaap!

13 Likes

Hva har folk i snitt etter siste ukes blodutgytelse? Har dessverre selv ikke hatt cashos til å handle på disse latterlige nivåene.:frowning:

1 Like

85.000 aksjer 27 i snitt, god natt

6 Likes

6175 38 her…

3 Likes

10-15000 snitt ca 40

5 Likes

Og en vakker dag blir vi alle rike på PCIB.

God helg. :beers:

10 Likes

Tok 200 tusen nye i dag :crossed_fingers:

3 Likes

Så to anonyme TI folk tok 213.000 av en dagsomsetning på 247.000? Høres nesten litt utrolig ut :crazy_face:

5 Likes

Mente vel i kr vel…

Nei man snakker som regel om stykker ikke kroner… farlig å snakke om kroner da kan vi nesten komme til å glemme at dette er lekepenger.

2 Likes

Så dere ikke jugekorset?

2 Likes

For å si det sånn kunne tjent betydelig bedre penger andre steder, men låste meg til PCsiB og derfor vil jeg kun høre positive nyheter her inntil firma eventuelt er konk?

4 Likes

Snitt på 33

Snitt 25

Snitt ca 45…kjøpte første aksje juli 2017.