Snitt kr 7,56 for 36. 000 aksjer men har solgt meg mye ned i løpet av sommeren.
Snitt nå 32. Alt for dårlig på å selge i utforbakke. Litt for optimist i denne aksjen. Har snittet ned siste dager.
Takk til dere over. 750 aksjer på 25 i snitt føltes ikke så galt nå.
Kjøper litt flere når vi er på 10 kroner til våren.
Og nu som det kan se ut som alle venter kun negative nyheter og intet positivt, ja da skal det som sedvane skje stikk motsatt i PCIB? Plutselig positive nyheter ?
Ved mulig kommersiell avtale vil plutselig skjermen kunne vise ATH. Det er Biotech i særklasse. Snur på en femøring (begge veier)!
Mitt innlegg var mer en spøk. Jeg tenker ikke så veldig på dagens kurs. PCI er nokså binært for min del.
Det kjekkeste med å eie biotek er at man lærer å skyve følelser til siden. Når bekjente sier fondet har falt 4% på kort tid kan man bare smile forsiktig.
Interesting new article, im wondering if the H&N investigators are still testing pci Technology? The study was stopped few years ago but this article was just submitted about a specific case (tumor in ear).
Fantastic to see how potent the Technology is (in humans)
Ja, det er ingen tvil om potensiale her… Men det må da gå an å få til en ørliten deal innenfor et av feltene, om ikke annet, slik at selskapet kan få litt mer penger i kassen og aksjekursen heve seg over disse latterlige nivåene. Synes virkelig det er på tide.
Edit: @StockDZ Du kunne ha ringa inn alle de 3 punktene der.
PCIB er ikke nevnt som firma men dette er jo teknologien til PCIB.
(Anders Høgseth er riktignok nevnt)
“The patient elected to take part in the first-in-man phase I TPCS2a based bleomycin photochemical internalization (PCI). On Day 0, The patient received the photosensitiser [Amphinex (TPCS2a)], by slow intravenous injection. Four days later, surface illumination based (PCI) was implemented 3 hours after the slow infusion of Bleomycin.”
Pågår det kliniske forsøk med PCIB sin teknologi utenfor selskapet regi??
Trykk på AH så får du opp
Anders Høgset
PCI Biotech AS, Oslo, Norway
Ja skrev jo AH var nevnt og alle vet jo han er ansatt i PCIB.
Men jeg har ikke hørt noe om dette overhodet i selskapets presentasjoner. Derfor spørsmålet.
Enig, nytt for meg også.
Ser Co forfattere i UK /UEA er noen gamle travere - kanskje dette er en gammel studie…??
Kristian Berg er også medforfatter.
Ja, det er det nok mange som har gjort.
- Og så lurer man på, eller blir engstelig, når akskjekursen faller.
Heldigvis skjer det samme, raskt, når man skjønner at her er det substans som teller. ( igjen)
Helt greit å snitte ned om man fortsatt har troen. Desto hyggeligere på vei opp igjen. Jeg mener… come on, teknologien er like bra nå som før Halvårsrapport.
Nok om snitt å sauer i banken! Det som gjelder for PCIB nå er å komme til en løsning for hvordan å angripe vacc&nac. Ingenting annet. Når det gjelder vaksiner i disse covid tider så er det nukleinsyrer som gjelder. Teknologien som PCIB sitter på er så ulikt andre fundamentalt at det som trengs for selskapet, markedet å pasienter er « proof of concept» som nummer 1. Legge dette racet med rna/dna (inn i celler å vev) litt på hylla. Få «POC» så løsner det for PCIB. Det er nok mye mer på gang i firmaet enn den markedsinformasjon vi sitter på å etter AZ elendet er de nok litt mer tilbakeholdne når det gjelder ytringer om mulige avtaler.
Her er altfor mye snakk om egget og høna.
Er endelig ute av dette håpløse selskapet
Dette “håpløse” selskapet gjør det de kan for å gi folk med forferdelige diagnoser en ikke så håpløs fremtid.
At aksjonærer er utålmodige og at kommunikasjonen fra selskapet ikke er tilfredstillende er en ting, men det er lov å tenke seg om før man skriver.
Håper for all del selskapet lykkes og det på flere områder. Folk som kommer med slike kommentarer som deg klarer vi oss helt fint uten
Good riddance
"The future is already here - Big Pharma just haven’t noticed yet.
Go PCIB!