Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Er dette en konkurrent til Pcib ?

Nei det ligner vel mer på photocure sin teknikk.

1 Like

Episode 174 (7. mai)

10 Likes

Presentasjonen fra ABGSC-seminaret er nå ute:

18 Likes

Tenker å snitte ned noe, men usikker på om det blir PCIB eller NANO… Hvem tar aksen? Noen tanker? Har PW noe i ermet? :thinking:

PCIB er meget vanskelig å vurdere for tiden og er en ganske så usikker aksje. Det er langt enklere å si noe håndfast om Nanov i det nærmeste året eller to.

Man kommer nok raskere til pengene ved å sitte i Nanov, men på lengere sikt 3-5 år er det umulig å spå hva som er den beste investeringen.

1 Like

Tja er min helt enkle kommentar til akkurat den enkle vurderingen over. Plutselig skjer det noe den ene eller andre veien som lett kan gjøre ATH til skamme. Skråsikkerhet med så mange ulike faktorer kler ingen. Spesielt innen biotek. Men ja, oppsiden er enorm i sektoren typisk ved validering av teknolgi som ved en mulig avtale.

Har ingen formening om estimat @bce1

Kanskje minst like viktig er validering for markedsverdi til PCIB sin brede teknologiplattform.

2 Likes

Hvor mye vil det være snakk om ved en avtale? Ved et anstendig estimat?

Jeg fikk tilbud om å kjøpe ett sett dekk til bilen som ville vare i 15 år og var like gode på vinterføre som om sommeren. Og bedre enn alle andre dekk på markedet. De skulle ha 15.- kroner for dekkene.

Men siden jeg ikke trengte å bytte dekk AKKURAT nå så sa jeg nei.

6 Likes

Don’t shoot the messenger :man_shrugging: :joy:

3 Likes

Kanskje lurt å reflektere litt over hva ledelsen i selskapet har fått til , fram til idag.
Det er lov å ha to tanker i hodet samtidig.
Dersom noen av de såkalte potensielle triggerne skulle bli en realitet, er jeg sannsynligvis tilbake i aksjen igjen

Såkalt medgangs supporter😂

Kan lønne seg i aksjemarkedet

2 Likes

Jeg leste i sin tid statistikk på dette, og jeg mener det viste seg at rundt 80 % av kortsiktige tradere taper på sikt - siden riktig timing, konsistent, over lenger perioder, er, som de fleste har fått erfare, uhyre vanskelig.

3 Likes

Minner meg selv stadig på denne:

15 Likes

Som Investor eller Polygon for en dag siden var inne på her. Det er ikke veldig imponerende data for Nucana sin sekkestudie vs RELEASE data?

Mr. Griffith continued: “The primary objective of the first interim analysis is to demonstrate at least a 14% improvement in the ORR in the Acelarin plus cisplatin arm compared to the gemcitabine plus cisplatin arm. In the ABC-08 study of Acelarin plus cisplatin as a first-line treatment for patients with biliary tract cancer, an ORR of 44% was achieved among the evaluable population. This compared favorably to the ORR of 26% achieved among evaluable patients treated with gemcitabine plus cisplatin in the ABC-02 study, which established this regimen as the global standard of care. We look forward to announcing the outcome of this first interim analysis in the first half of 2022.”

https://www.globenewswire.com/news-release/2021/09/15/2297447/0/en/NuCana-Announces-Enrollment-of-Required-Number-of-Patients-to-Conduct-First-Interim-Analysis-in-the-Phase-III-Biliary-Tract-Cancer-Study.html

Sekkestudien til Nucana ser ut til å klare interim 2022.

Ingen jubel ved nyheten i dag å spore ved Nucana kurs, siste 2,47 usd (+4%) minus nesten 50% 1 år og minus 87% siste 5 år.

Nok en kuriositet ved PCIB handel mot slutt i dag. VWAP 18.6945 kr. Og sluttkurs nesten 1 kr lavere en volumveiet gjennomsnittlig pris today. Det er spesielt…

Joa @Teiner men en krone lavere enn gjennomsnitt omsatt er MYE! Og få aksjer kjørte kursen ned mot slutten…Sett diff her tidligere men denne tar nesten kaka i %. Det er spesielt

11 Likes

Den er nok bare nede og tester motstand før rekyl oppover. Solgte mitt på 18.95 og ned til 18.85 for jeg ventet på dette. 10% på 3 dager var ok for meg. Om ordreboka er full nedover og åpen oppover i morgen er jeg sulten på mer.

3 Likes

Sjekket ikke godt nok til å se at jubel allerede hadde kommentert det.

2 Likes

Det var den melding jeg kommenterte tidligere i dag over og data var tydelig et solid gjesp. Nucana endte opp 1,7%…

3 Likes

Det er vel krise for pcib sitt RELEASE studie om NuCana nå kommer i mål med godkjenning på første interim avlesning? Sannsynligheten er vel minimal, men likevel plagsomt at det er blitt slik pga alle forsinkelsene