Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det som er trist er helt klart verdsettelsen av selskapet. Så må hver og en vurdere riskreward og om resultater og teknologiplattformen, preklinisk, kliniske studie med avsluttende fase innen onkologi (1 linjebehandling uten pt godkjent behandling, RELEASE cohort viste tilnærmet doblet levetid). Hva KAN en slik mulig blockbuster ODD 1 linje onkologi være verdt nu og fram i tid? Hva er patenter verdsatt til osv osv. Tilliten har nok skrelt bort store deler av verdien. Nesten alt??

Så teknologien, patenter og R&D glemmes lett? Og det er jo det som kanskje nu er helt glemt som skal kunne ha verdier og tildels store verdier! Fokus på ballen er det jeg forsøker å ha. Og om det blir ASIA partner for RELEASE kan PCIB kursen gjerne plutselig være i ATH? Helt umulig å spå. Men nu er så og si alle negative og alle skriver mørke tanker. Det er ofte regelen for en mulig bunn :pray::bomb:

21 Likes

Highlights

PCI is a clinically relevant technique that has vast potential in the treatment of superficial tumors such as squamous cell carcinoma.

• The PCI effect on the tumour margins has been impressive.

• This TPCS2a-mediated photochemical internalisation (of chemotherapeutic agent bleomycin) case suggests it may have a role in interventional oncology.

35 Likes

Fint funn, @neuro, og et godt eksempel på at fimaCHEM kan ha et vidt bruksområde.

Hva om selskapet tilbyr en potensiell partner (RELEASE) å utvikle en behandlingsløsning også for en annen indikasjon; f.eks. hudkreft av plateepiteltypen (som nevnt i artikkelen du viste til).

16 Likes

Nei, så og si alle er ikke negative og har mørke tanker. Så og si alle er bare ikke så heldige at de er velsignet med vrangforestillinger og psykoser som forsvarsmekanisme.
At ingen andre sitter med svaret på hva fremtiden vil bringe, noe naturligvis ingen gjør, betyr ikke dermed at fablingen og antydningene dine er sanne.

Folk her inne har reelle og godt begrunnede bekymringer rundt den situasjonen som selskapet faktisk befinner seg i - ikke den situasjonen som eksisterer inni hodet ditt.

Hvis du skal fortsette å fable om Katalin Karikó, at ATH er rett rundt hjørnet og at PCI Biotech bare er et misforstått genibarn med fantastiske resultater, så synes jeg du kan gjøre det inni deg. Hvis det ikke er mulig kan du i det minste begrense gjentagelsene dine til en gang i uken.

10 Likes

Dette er jo bare tristesse og lavmål. Du dikterer tydeligvis sannheten. Resultater fra PCIB er selvsagt verifisert vitenskapelig og EMA og FDA gitt regulatoriske privilegier og studieoppsett med oppnådd data grunnlag.

Når det gjelder RELEASE er det i avsluttende fase hvor valgt cohort har vist tilnærmet doblet levetid mot dagens standard. Det finnes ingen godkjent behandling og pasienter trenger selvsagt sårt bedre SoC. Det er pt ingen som kan vise til liknende resultater til denne indikasjon. Så å si bastant at ATH ikke vil kunne skje helt plutselig dersom PCIB teknologien valideres eksempelvis gjennom Asia partner er ikke seriøst. Men ja en biotek avtale kan ha mange fasetter og former. Det sier seg selv. Jeg anbefaler å lese seg opp på resultater til PCIB fra flere gode biotekere som har skrevet mye om data og results mm @FiloD , @polygon , @Snoeffelen, @lenny, @Sorlendingen @Investor @TyrionIV @Bra_Britt @bamse @Logdec @alfred_e_neuman @Temlor @StockDZ @Stupet @abacus @dr.Stockman @Geoinvestor @laplagam @Amatouren og mange flere.

18 Likes

Med tilsynelatende så gode data er det egentlig et mysterium kursen har kollapset fullstendig. Og tar man kursutvikling mot OBX siste året så blir det enda tristere. Trist som fan rett og slett.

Særdeles merkelig egentlig - eller kan det kanskje være seriøse problemer både med selskapet og “spydspiss” studien??

1 Like

Ref fundamentaltråden

image

8 Likes

Vi sitter mange med stort papirtap noe jeg antar du selv gjør med ditt innlegg så hold fokus på ballen å ikke mannen så blir innleggene verdt å lese.

17 Likes

Sist kursen var like lav var i jan 2017, men skal vi videre ned? Hvis de er i noen dialog med et partnerskap, burde de opplyst om dette slik at kursen kan gå motsatt vei nå. Kursen er jo helt på tryne om dagan.

Burde de virkelig opplyse om at de er i dialog med et partnerskap ? Har du glemt ut høsten ifjor ?

6 Likes

Hvis vi ser på kursen som den er i dag, så ja. Kursen vil stige, og plutselig dukker det opp en gladmelding og ytterligere kursstigning. Nå kan det gå halv eller en time mellom hvert aksjekjøp.

40 Likes

Award winning :trophy:? Maybe she means DNB award back 2011

Otherwise a good publicity from a non-commercial role … we are done with award winning … we need agreement winning now :blush:

20 Likes

Dere som har fulgt selskapet i en lengere periode; er situasjonen per nå en kjøpsmulighet? Har hatt to gode trader i PCIB, men vurder nå å kjøpe en halvpart av en større long-posisjon.

1 Like

https://www.linkedin.com/jobs/search/?f_C=14491728&geoId=92000000

Nogen med faglig indsigt, der kan vurdere om én af disse fem nye stillinger hos Olix har relevans til fimanac-samarbejdet?

2 Likes

Pcib har en informasjonsstillhet ut som er helt på trynet, de skaper stor uro til aksjonærene og derav så sinnsykt idiotisk lav aksjekurs og dermed stort tap til nå til oss som har investert. Taktikken til PW der er helt ræ*a.
Angående dine vurderinger når det er lurt å pisse i din egen bukse, er det sikkert et annet forum du kan dele med dine likesinnede :mask:

Jeg har fylt opp enda mer nå i disse rare tider og man skulle jo tro man gjør gode handler på disse nivåene hvis man har lengre tidsperspektiv (1-4år)
Release har litt utfordringer med rekruttering til kontrollarm, men dette kan muligens fikses ganske lett (syntetisk arm etc). Evt så må man rekruttere flere pasienter.
Så har man emisjonsspøkelse som alle er redd for. Men vi trenger ikke mye penger for å fullføre Release, så utvanningen blir nok minimal.
Jeg personlig tenker vi har en 90% sannsynlighet for å bli Soc på behandling av cholangiocarcinoma og da burde vi ha en kurs et sted mellom 200-450kr pr aksje. muligens enda høyere…
Så har vi jo også verdi og potensielle triggere i de andre beina.

Jeg tør ikke trade PCIB i frykt for at det kan komme en børsmelding når som helst.
Vi skal få safety review nå før årsslutt 2021 og muligens ligger det en Asia partner som kun venter på denne før en lisensavtale blir signert? jeg har også et lite håp om at den etiske komiteen avbryter studien og gir alle i kontrollarm PCIB behandling.
Det er bare å se hvor effektiv denne teknologien er fra tidligere studier/annen forskning.

Dette blir ren spekulasjon, men jeg syns det er litt rart at Per er så selvsikker i disser tider når kursen raser og sinte aksjonærer skriver til styret. Det virker på meg som det er mye på gang som vi aksjonærer enda ikke vet.

25 Likes

Jeg er enig med deg i at det på dette nivået er et godt veddemål hvis man har en tidshorisont av en viss lengde. Men…

Dette med å spekulere i kroppsspråket og tonefallet til Per Walday har vært en øvelse som ingen noensinne har klart å mestre. Det er mulig at vi alle bare burde slutte med det.

12 Likes

Det handler langt i fra bare om “kroppsspråket”. Jeg husker feks at Walday allerede for 4-5 år siden sa noe sånt som at “vi mener selskapet er mer verdt”. Noe av det samme med uttalelsen (mulig det var i en Radium podcast) om at (mer eller mindre pessimistiske) aksjonærer “burde høre på” hva han sier. Etter fem års erfaring som aksjonær opplever ihvertfall jeg at det er god sammenheng mellom Waldays “kroppsspråk” og en tilsvarende optimisme rent innholdsmessig i det han sier. Det eneste virkelige unntaket her er problemene forårsaket av pandemien siste drøye halvannet året.

Det er vel noe man lærer allerede i første uka på lederskolen at skal du presentere gode nyheter/fine resultater, la de tale for seg selv.

Trenger du sårt til ny optimisme i en forsamling av pessimister - vær så foroverlent som mulig - uten å tippe.

Selv foretrekker jeg børsmeldinger.

1 Like