AZ er historie nå og å bruke så mye tid på å spekulere på det som skjedde vil jo ikke gi noe svar.
Sitter igjen med en rimelig god følelse etter Q3 gjennomgangen med PW og den var mesterlig gjennomført.
Dette bekreftet av det faktum at kursen holdt seg borte fra rødfargen noe som vel var sterkt.
Der er imidlertid et forhold som jeg ikke klarer å resonere over
og som jeg ikke forstår,nemmelig følgeende.
Hvorledes er det mulig å drive forskning (preklinisk) i en 5 års periode av et selskap (les AZ) når det viser seg i ettertid at denne kjempen IKKE HAR PRODUKTER i sin pipline som kan ha benefit av positive resultater som måtte komme ut av denne forskningen mellom selskapene???
Videre , når ei heller den utvidede delen i andre lokasjoner som med en del plynder ble vedtatt HELLER IKKE ser ut i å være forankret i at AZ har noen produkter i sin pipline , ja hva var da hensikten med hele samarbeidet?
Viste PW dette?
Burde han ha visst det?
Der er ikke tvil i min sjel i at alt har foregått korrekt og at det er sannheten som er i førersetet når PCIB’s CEO gikk gjennom Q320 men ble alt sagt som danner et logisk bilde rundt dette forholet?
Ligner mest på et hvilket som helst forskningsprosjekt som er daglige hendelser og ikke som fremstilt en mulig kommende samarbeidspartner for PCIB…
Dersom det viser seg at alt dette rabalderet som BP (AZ) hviler på at det aldri kunne nå frem til et samarbeide i en lokasjon for et produkt enkelt forklart fordi AZ ikke har eller har hatt noen produkter i sin pipline , ei heller i den utvidede lokasjonen ,ja , hva fae… er det vi har holdt på med da?
Slikt må jo avklares lenge før en setter igang et så omfattende samarbeide og slik det er utført hær så grenser det til feilinformasjon.
Så hvofor er jeg fortsatt aksjonær i PCIB.
Tenk litt på denne?
Hvorfor diskuterer markedet nesten ikke i det hele tatt forhold som går på virkning , bivirkninger , behov , etc.
Vi ser alle ut for å være enige i at klarer en å få dradd i land en studie som fullføres så har vi en ny teknologi som kan brukes i et utall av indikasjoner og som vil ha potensiale alene til å bli en blockbuster.
PCI-teknologien virker altså , det kan ikke hevdes at slik er det grunnet ikke signifikante data men kreftsvulstene på både menneske og dyr blir sortr og faller av.
Så diskusjonene som pågår nå dreier seg ikke om denne platformteknologien virker elleer ikke men mere om veien til målet og de fartsdumpene som oppstår hær.
Til stor forargelse så viser jeg igjen bildene fra kreft på hund som vel sier alt.
http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf
lykke til stapeiser
- Siste (er ihvertfall målet) spekulasjon om AZ’s avslag til PCIB går som følgende:
Ville vi hatt en samarbeidsavtale med AZ nå dersom PW hadde stått fast på at den utvidede avtalen i andre lokasjoner ikke ville bli akseptert?
Jeg tror mulighetene for det ville vært store.