Ser ut til alle alle pipelines her «glemmer» det faktum; at etter all sannsynlighet vil Per&Ronny smelle sammen en «aksjonærvennlig» emi innen Q1 2021, med formål i å blåse støv av Fimavacc data de har ruga på nå i årevis- etter noen endelig har fått de til å se at det ikke funker å sitte i en krok for å reaktivt forvente at dette selger seg selv. Kun ved å presentere overordnete data på en messe, så «sent» som i 2019. Og enda så har de ikke prestert å få til en eneste artikkel om hverken chem fase 1 eller vacc… når var det de guidet på å publisere vacc-data igjen!?!
Om Per skulle overraske til de grader å faktisk levere en partner innen utgangen av Q4 inneværende år, så kan man se langt etter at de tar hele regningen.
Disclaimer; jeg koker bare av å høre siste podcast, der Per ikke tar en millimeter med selvkritikk av «guidingen» på AZ.
Da ser jeg i lys av alt hva Per har uttalt offentlig. Alt ifra konferanse med momomost gr-gre -soonest news, til alt av podcaster og intervju på xtrainvestor.
Kjøper meg kanskje inn igjen, dagen etter de både har meldt første emi (til vacc) og at de er åpne om hvor mange pasienter de faktisk har skrapa sammen i fimachem.
Uansett; de må ha penger for kjøre en kickoff på fimavacc. Og de lovet nå å komme med en endelig strategi ved årsskiftet.
Pengene de har er øremerket fimachem- ihht Per i podcasten etter Q1 2020 presentasjon.
Og de kan selvfølgelig ikke offisielt slå fast sikre forsinkelser på chem før de gjøre det i en egen emi (nr.2). For «alle» her vet hvor lenge pengene de har idag varer.
Sov godt : )